Ik denk vaak dat die grapjes komen van mensen die niet met dit soort nieuws om kunnen gaan. Soort zelfbescherming.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Rijst het volgende:
Grapjes hierover gaan maken. Dan ben je niet goed bij je hoofd. Een beetje respect plz
Ik denk niet dat je dan op FOK! zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Beetje lullig als je je kennis er op herkend he..?
Niemand die nog iets weet...
Het internet is alles, alles is het internet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zie die shit regelmatig IRL, het is een kwestie van "moet je dat écht op internet pleuren"? Maar goed, dat is een discussie die je niet gaat winnen in de 4chan-generatie.
Nee, maar hij is altijd de luchtvaartdeskundige bij de NOS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef Skaai het volgende:
Ben ik de enige die de naam 'Benno Baksteen' nu zo stom vind klinken?
Het is onherkenbaar, dus dan ontwikkel ik er die gevoelens niet bij. Als je duidelijk de persoon kan zien hoeft het voor mij echt nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is niet zozeer vies, maar het zal je broer, zus, vader of moeder zijn die er ligt.
Of het nou onherkenbaar is of niet, ik zou daar ook niet heel blij mee zijn.
Heb jij nou een varken als UI?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Maar mocht die zijn neergeschoten, wat gaat er dan gebeuren
Weinig nieuwswaarde, wel veel persoonlijk verdriet.quote:
Het is simpelweg een manier. Net als overdreven serieus doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat die grapjes komen van mensen die niet met dit soort nieuws om kunnen gaan. Soort zelfbescherming.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Iran_Air-vlucht_655quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En de VS die een Iraans vliegtuig neerhaalde.
Boehoehoehoe. Alsof alle nabestaanden dit topic zitten te F5'en.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Weinig nieuwswaarde, wel veel persoonlijk verdriet.
quote:As was declared in numerous times due to constant crimes committed by fascist Ukrainian aviation all territory of Donetsk and Luganks Peoples Repulbics are declared by local government as no-fly zone. Looks like this Boeing was see as military Ukrainan An-26 and thus was downed.
P.S. this video was updated as at the beginning was expected that this is a video of fascist Ukrainain An-26. Condolences to relatives of all passengers. But everyone should know, that violent crimes against humanity committed by Ukrainian government give full right to declare territory of Donetsk and Lugansk Peoples Republics as no fly zone.
En over een paar dagen Pieter van Vollenhoven natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Roceco het volgende:
[..]
Straks nog die Clingendael gozer en we hebben de usual suspects.
Niks vanuit Nederland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Maar mocht die zijn neergeschoten, wat gaat er dan gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |