Daar gaat het niet om, ik zie die shit regelmatig IRL, het is een kwestie van "moet je dat écht op internet pleuren"? Maar goed, dat is een discussie die je niet gaat winnen in de 4chan-generatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bijzonder veel mensen met een zwakke maag in dit topic.
Het is niet zozeer vies, maar het zal je broer, zus, vader of moeder zijn die er ligt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die lijken er niet zo heel vies uit zien - het lijkt gewoon een afvalberg en je ziet niet veel.
Kan me wel voorstellen dat niet iedereen er weg van is
Echt kansloos ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Rijst het volgende:
Grapjes hierover gaan maken. Dan ben je niet goed bij je hoofd. Een beetje respect plz
dat zou inderdaad betekeken dat de passagiers er in de lucht al uit gevallen zijn mid air break-up.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Reuters: Lichamen gevonden in 15 km omtrek crash site. Minstens 100 overschotten aangetroffen.
Natuurlijk kan het maar de kans dat jij vandaag nog millionair wordt is vele malen groterquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ook niet met de minder geavanceerde raketten? ( die wel het bereik hebben)
Waarom post je dan een Lost photoshop?quote:
Dan stort hij neer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Maar mocht die zijn neergeschoten, wat gaat er dan gebeuren
totalen kriegquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Dan ga ik zo naar huis en groentesoep eten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Daar gaat het toch niet om? Ik hoef geen halve lijken te zien. Zet dan onder spoiler.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef superniger het volgende:
Wat een huillies
Die foto's zijn gewoon nieuws.
Dat gesprek volgt op elk vliegtuigongevalquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef Skaai het volgende:
Ben ik de enige die de naam 'Benno Baksteen' nu zo stom vind klinken?
Dit dus. Hoewel ik persoonlijk met die crashfoto's wel wat minder moeite heb dan met het op het internet gooien van facebookpaginas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zie die shit regelmatig IRL, het is een kwestie van "moet je dat écht op internet pleuren"? Maar goed, dat is een discussie die je niet gaat winnen in de 4chan-generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |