Het is onherkenbaar, dus dan ontwikkel ik er die gevoelens niet bij. Als je duidelijk de persoon kan zien hoeft het voor mij echt nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is niet zozeer vies, maar het zal je broer, zus, vader of moeder zijn die er ligt.
Of het nou onherkenbaar is of niet, ik zou daar ook niet heel blij mee zijn.
Heb jij nou een varken als UI?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Maar mocht die zijn neergeschoten, wat gaat er dan gebeuren
Weinig nieuwswaarde, wel veel persoonlijk verdriet.quote:
Het is simpelweg een manier. Net als overdreven serieus doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat die grapjes komen van mensen die niet met dit soort nieuws om kunnen gaan. Soort zelfbescherming.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Iran_Air-vlucht_655quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En de VS die een Iraans vliegtuig neerhaalde.
Boehoehoehoe. Alsof alle nabestaanden dit topic zitten te F5'en.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Weinig nieuwswaarde, wel veel persoonlijk verdriet.
quote:As was declared in numerous times due to constant crimes committed by fascist Ukrainian aviation all territory of Donetsk and Luganks Peoples Repulbics are declared by local government as no-fly zone. Looks like this Boeing was see as military Ukrainan An-26 and thus was downed.
P.S. this video was updated as at the beginning was expected that this is a video of fascist Ukrainain An-26. Condolences to relatives of all passengers. But everyone should know, that violent crimes against humanity committed by Ukrainian government give full right to declare territory of Donetsk and Lugansk Peoples Republics as no fly zone.
En over een paar dagen Pieter van Vollenhoven natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Roceco het volgende:
[..]
Straks nog die Clingendael gozer en we hebben de usual suspects.
Niks vanuit Nederland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Maar mocht die zijn neergeschoten, wat gaat er dan gebeuren
En de inhoud van alle koffers is waarschijnlijk ook al lang verdwenen tegen die tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef havanagila het volgende:
Nou, veel succes om ooit uit te vinden wie er achter zit. Die brokstukken liggen voor zonsondergang in de achtertuinen van de locals, en een onderzoeksteam sturen (en hun werk laten doen) gaat ook lastig worden.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
RTL 4 schakelt over naar RTL Boulevard.![]()
Hoezo overdreven serieus? Je kunt niet serieus genoeg zijn in gevallen als deze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is simpelweg een manier. Net als overdreven serieus doen.
Kijk dan ook geen RTLquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
Ja die foto zag ik dus net! Echt bizar!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef G.R.S. het volgende:
Damn, paspoort van Nederlandse ook online gezet
vergeet Ab Osterhaus nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Roceco het volgende:
[..]
Straks nog die Clingendael gozer en we hebben de usual suspects.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
Oké.quote:
Doet t niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef Osiris024 het volgende:
http://lifenews.ru/watch-live
Niet voor zwakke magen...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Wats het probleem met foto's posten in een NSFW spoiler? Ik vind de plaatjes zeker een toegevoegde waarde hebben namelijk.
Omdat niet iedereen spoilers ziet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Wats het probleem met foto's posten in een NSFW spoiler? Ik vind de plaatjes zeker een toegevoegde waarde hebben namelijk.
En mensen maar klagen over de NOS. En dit terwijl ik zelfs CNN dingen 20 minuten ná de NOS heb zien melden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
Dutchbat er op af sturenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de inhoud van alle koffers is waarschijnlijk ook al lang verdwenen tegen die tijd.
Nou ja, ik zie wel kleding enzo. Als ik mijn moeder net heb uitgezwaaid, weet ik wel wat ze aanhad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is onherkenbaar, dus dan ontwikkel ik er die gevoelens niet bij. Als je duidelijk de persoon kan zien hoeft het voor mij echt niet
Volgens mij ben je dan allang dood voor je de grond raaktquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat zou inderdaad betekeken dat de passagiers er in de lucht al uit gevallen zijn mid air break-up.
wat een gruwelijke dood, R.I.P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |