Ok.quote:
Doet t niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef Osiris024 het volgende:
http://lifenews.ru/watch-live
Niet voor zwakke magen...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Wats het probleem met foto's posten in een NSFW spoiler? Ik vind de plaatjes zeker een toegevoegde waarde hebben namelijk.
Omdat niet iedereen spoilers ziet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Wats het probleem met foto's posten in een NSFW spoiler? Ik vind de plaatjes zeker een toegevoegde waarde hebben namelijk.
En mensen maar klagen over de NOS. En dit terwijl ik zelfs CNN dingen 20 minuten n de NOS heb zien melden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef superniger het volgende:
RTL 4 schakelt over naar RTL Boulevard.![]()
Dutchbat er op af sturenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de inhoud van alle koffers is waarschijnlijk ook al lang verdwenen tegen die tijd.
Nou ja, ik zie wel kleding enzo. Als ik mijn moeder net heb uitgezwaaid, weet ik wel wat ze aanhad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is onherkenbaar, dus dan ontwikkel ik er die gevoelens niet bij. Als je duidelijk de persoon kan zien hoeft het voor mij echt niet
Volgens mij ben je dan allang dood voor je de grond raaktquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat zou inderdaad betekeken dat de passagiers er in de lucht al uit gevallen zijn mid air break-up.
wat een gruwelijke dood, R.I.P
Nep. Dit filmpje is al jaren oud. Flikker op alsjeblieft...quote:
Valt mee hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:37 schreef Maver24 het volgende:
NOS loopt echt zwaar achter op de werkelijke beelden en berichten. erg slecht
je moederquote:
Jan moet gewoon vertrekken naar een fatsoenlijke zender.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
RTL
RTL Boulevard
RTL nieuws
RTL weer
Jan de hoop
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Ah, ja, ok. Maar die beelden hebben wel nieuwswaarde ed, ik snap wel dat ze gemaakt worden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie wel kleding enzo. Als ik mijn moeder net heb uitgezwaaid, weet ik wel wat ze aanhad.
Dan zou ik dat herkennen.
Nope. Dit was in Afghanistan een tijdje geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |