Battlefield 4quote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand nog een leuke en aardige kindvriendelijk spel voor op de PS4?
De Lego spellen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Disker91 het volgende:
Trouwens voor iedereen met een bèta code van Destiny. Je kan nu je de PlayStation 4 platform kiezen met de locatie Europa op Bungie.net http://www.bungie.net/en/User/redeemedcodes (als je de bèta code al had ingevoerd). Dus je 3 codes liggen klaar om opgehaald te worden op 17 juli
Ben wel blij dat ik het spel al gepreload heb staan, denk dat de servers het zwaar krijgen op dag één
[ afbeelding ]
Outlastquote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou je mijn PSN nog even in de OP willen zetten?quote:
Absoluut niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zou je mijn PSN nog even in de OP willen zetten?Mijn psn is Mauzizz.
Doe het lekker zelf.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wil je mijn naam in de op zetten?
Aleeexx93
Ben je niet naar de Game Mania geweest?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef videonatic het volgende:
Zijn er al nieuwe reserverings opties voor die white ps4?
ze wisten van niksquote:Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ben je niet naar de Game Mania geweest?
Het meisje achter de kassa kon niks vinden helaasquote:Op zondag 13 juli 2014 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30692
Onwetend personeel heb je overal. Gewoon nog een keer gaan en de link laten zien.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef videonatic het volgende:
[..]
Het meisje achter de kassa kon niks vinden helaas
Via waar krijg je de beta-code dan als je op deze manier pre-ordered?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:22 schreef Disker91 het volgende:
Oh ja, je kan de Destiny bèta ook downloaden via de PSN store "truc"
"OK. For PS4 clarification:
Pre-order the title. It will start downloading the beta.
Then go into: Settings -> PSN -> Account Information -> Wallet
Select: Transaction History.
Select: Next
You should see a Product Purchase in the amount of UK/Euro 0.00 from the date you preordered. Click on that Purchase entry
Select: Cancel Pre-order
That means you'll be able to download the Beta, and also ensure that the preorder is cancelled."
Bij de PSN store betaal je namelijk pas voor je pre-order als het spel uit is
De bèta komt in je library te staan.
Je kan het spel dan al pre-loaden, het spel is 15 gigabyte.
Via de Bungie codes kan je het spel nog niet pre-loaden
Als je bestelt moet je nog verzendkostenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voor de mensen die nog zonder PS Plus zitten of toe zijn aan een nieuw abonnement, Intertoys heeft 10% en 15% korting op het hele assortiment, met her en der een uitzondering. Heb net zelf een jaar gekocht voor 42.50.
Niet als je afhalen bij een filiaal kiest. Dat heb ik gedaan.quote:
link?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voor de mensen die nog zonder PS Plus zitten of toe zijn aan een nieuw abonnement, Intertoys heeft 10% en 15% korting op het hele assortiment, met her en der een uitzondering. Heb net zelf een jaar gekocht voor 42.50.
Niet je krijgt gewoon een download.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Via waar krijg je de beta-code dan als je op deze manier pre-ordered?
Zieke combinatiesquote:
Dan kan je het beste nu FIFA 14 spelen. Merk je het verschil niet meer!quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan kan je het beste nu FIFA 14 spelen. Merk je het verschil niet meer!
En zo lekker relaxed ook met die mooie graphics. Was een van de eerste games die ik op de PS3 speelde en toen vond ik die graphics al erg mooi.quote:
Daar heb je het probleem al.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef videonatic het volgende:
[..]
Het meisje achter de kassa kon niks vinden helaas
Het is gewoon leuk om even te doenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En zo lekker relaxed ook met die mooie graphics. Was een van de eerste games die ik op de PS3 speelde en toen vond ik die graphics al erg mooi.
Ja Journey wil ik graag spelen, helaas playstation 3 alleen nog maar op het momentquote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Flower juist niet erg veel aan. Journey vond ik wel tof. Zou die ook graag in HD naar PS4 zien komen.
Journey was helemaal geweldig inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Flower juist niet erg veel aan. Journey vond ik wel tof. Zou die ook graag in HD naar PS4 zien komen.
Je krijgt geen code. Je download direct de bèta.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Via waar krijg je de beta-code dan als je op deze manier pre-ordered?
Allemaal, het is een mingleplayer game. Wat jij wilt dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:34 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat voor een soort game is Destiny nu eigenlijk. Speel je online tegen elkaar, met elkaar, in teams van 4 of 64?
En dus ook direct speelbaar op 17 juli?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Je krijgt geen code. Je download direct de bèta.
Vrouwen in games-shops staan er puur voor het unisex tintje er aan te geven.quote:
Echte FOK!-autisten kopen hun games dan ook in webshops.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vrouwen in games-shops staan er puur voor het unisex tintje er aan te geven.
Ja, en omdat ze level 400 in candycrush gehaald hebbenVerstand van games heeft er nog geen enkele die ik ooit ben tegen gekomen in zn shop.
En vergeet dan ook niet dat het financieel een stuk aantrekkelijker is dan naar de winkels he.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echte FOK!-autisten kopen hun games dan ook in webshops.
Zo ontlopen ze niet alleen elke kans om vrouwelijke medewerkers aan te moeten spreken, maar tevens hoeven ze hun zolderkamertjes niet te verlaten
Zeg dat maar tegen Utopie en zijn Neckermann schuld met 36% rente per jaarquote:Op zondag 13 juli 2014 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En vergeet dan ook niet dat het financieel een stuk aantrekkelijker is dan naar de winkels he.
Schuld met 36% rente?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Utopie en zijn Neckermann schuld met 36% rente per jaar
Ja man, lekker nu alle games kopen en pas later betalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekeningSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja man, lekker nu alle games kopen en pas later betalen.
En de rente is slechts 3%Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekening![]()
[..]
En de rente is slechts 3%Holy crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekening
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
[..]
En de rente is slechts 3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekening![]()
![]()
[..]
En de rente is slechts 3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekeningHad misschien zijn controllers beter heel kunnen laten.
Dat eerste topic is echt goud overigens.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cikx op 14-07-2014 02:11:28 ]
!!!!!!! Instant buyquote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Tekken 7 leaked, ben benieuwd
[ afbeelding ]
wut ?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Utopie en zijn Neckermann schuld met 36% rente per jaar
Weer een trailer zonder gameplayquote:
Het is ook veel te vroeg voor een gameplay trailerquote:
Idd, alle dagen die voor 12 uur beginnen zijn kutquote:Op maandag 14 juli 2014 11:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het is ook veel te vroeg voor een gameplay trailer.
mij ookquote:Op maandag 14 juli 2014 16:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nogmaals, alvast, mocht iemand na het inwisselen van zijn/haar beta key nog een van de drie codes over hebben; je zou mij er heel erg blij mee maken.
aiiiiiquote:Op maandag 14 juli 2014 17:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb er op 17 juli nog eentje. Die mag Rijst hebben
spreek ik Chinees ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 17:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sorry, ik las nergens 'alstublieft' en 'meneer'...
Nou, ik koop ook mijn games ook in webshops om van die awkward gesprekken met (mannelijke) medewerkers te moeten aanknopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echte FOK!-autisten kopen hun games dan ook in webshops.
Zo ontlopen ze niet alleen elke kans om vrouwelijke medewerkers aan te moeten spreken, maar tevens hoeven ze hun zolderkamertjes niet te verlaten
Voor dames is dat anders denk ik. Mannelijke medewerkers weten vaak niet wat hun overkomt als ze een vrouwelijke gamer in de winkel zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Nou, ik koop ook mijn games ook in webshops om van die awkward gesprekken met (mannelijke) medewerkers te moeten aanknopen.![]()
Die witte PS4 ziet er trouwens mooi uit.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Nou, ik koop ook mijn games ook in webshops om van die awkward gesprekken met (mannelijke) medewerkers te moeten aanknopen.![]()
Die witte PS4 ziet er trouwens mooi uit.
Ik overdreef een beetje en ging ervan uit dat dat wel duidelijk was. Mag hopen dat de meeste mensen wel normaal met vrouwelijk winkelpersoneel om kunnen gaan. Zelfs op FOK!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Voor dames is dat anders denk ik. Mannelijke medewerkers weten vaak niet wat hun overkomt als ze een vrouwelijke gamer in de winkel zien.
Vandaar dat ik ook ''vaak'' zei. Heb het toevallig laatst in Groningen meegemaakt, de dame in kwestie wist meer van games af dan de mannelijke medewerker. Hij liep helemaal rood aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ik overdreef een beetje en ging ervan uit dat dat wel duidelijk was. Mag hopen dat de meeste mensen wel normaal met vrouwelijk winkelpersoneel om kunnen gaan. Zelfs op FOK!![]()
Ikzelf koop het liefste gewoon nog in winkels als ze normale prijzen hanteren, maar dat heeft weer een hele andere reden.
In Roermond loopt een vrouw rond die reviews schrijft van games (geen idee waarvoor) maar die heeft er al aardig wat games opzitten en kan ook zeer goed meepraten. Een week of 4 geleden mee zitten kletsen over ondermeer censuur en groen bloed enzoquote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook ''vaak'' zei. Heb het toevallig laatst in Groningen meegemaakt, de dame in kwestie wist meer van games af dan de mannelijke medewerker. Hij liep helemaal rood aan.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
In Roermond loopt een vrouw rond die reviews schrijft van games (geen idee waarvoor) maar die heeft er al aardig wat games opzitten en kan ook zeer goed meepraten. Een week of 4 geleden mee zitten kletsen over ondermeer censuur en groen bloed enzo
Hoiquote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Vrouwen die er verstand van hebben, altijd +1.
Hoiquote:
Totdat ze er mee gaan pronken...quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Vrouwen die er verstand van hebben, altijd +1.
Daar heb je het alquote:
Eind oktober dus?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:08 schreef Evi_90 het volgende:
Ik wacht nog even op AC Unity voordat ik de PS4 ga halen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Totdat ze er mee gaan pronken...
[..]
Daar heb je het al
Ja, PS3 doet het ook nog prima voorlopig. Maar AC Unity is een game die ik graag wil spelen.quote:
Wat houdt pro clubs precies in?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Rossdale het volgende:
Iemand zin in pro clubs?
Join mijn club: Zolderkamer FC
Leek me wel toepasselijk voor een FOK ploeg
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
Een witte PS4Ga gewoon voor zwart man je bent toch geen wijf
Ja wat boeit die kleur nou. JESSSSSSSS een witte PS4 snap dat niet echt. Zwart is toch gewoon het beste het speelt echt niet anders en je ziet alles op wit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat witte ding is best mooi. Alleen de controller niet als je het mij vraagt. Verder is de kleur echt het minst belangrijke aan dat apparaat.
Dat zwarte glans-plastic trekt anders stof aan als een malle. Daarnaast ziet de witte er gewoon veel toffer uit. De zwarte vind ik vrij 'saai'.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wat boeit die kleur nou. JESSSSSSSS een witte PS4 snap dat niet echt. Zwart is toch gewoon het beste het speelt echt niet anders en je ziet alles op wit.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:28 schreef Lastpost het volgende:
Kleurtje van m'n console is wel het laatste waar ik me druk om maak.
Als ik aan het gamen ben denk ik ook echt van "nou die zwarte PS4 versie is toch behoorlijk saai voor het oog"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zwarte glans-plastic trekt anders stof aan als een malle. Daarnaast ziet de witte er gewoon veel toffer uit. De zwarte vind ik vrij 'saai'.
Ik weet nu in ieder geval dat ik mijn man in The Sims 4 geen Roy ga noemenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Totdat ze er mee gaan pronken...
[..]
Daar heb je het al
Roy is dan ook het vrouwtje in huisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval dat ik mijn man in The Sims 4 geen Roy ga noemen
Bullshit op de zwarte zie je veel meerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wat boeit die kleur nou. JESSSSSSSS een witte PS4 snap dat niet echt. Zwart is toch gewoon het beste het speelt echt niet anders en je ziet alles op wit.
Kroaat_de_mosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:18 schreef BDIL het volgende:
Ik krijg de PS4 vandaag binnen maar twijfel over mijn gamertag
teemongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:18 schreef BDIL het volgende:
Ik krijg de PS4 vandaag binnen maar twijfel over mijn gamertag
Sowieso al ingenomenquote:
Oh ja!quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien iets in het chinees....
Hakgwai - krijger
Gwailow - strijder
Ik heb het probleem zelf kunnen oplossenquote:
Oh! Welke headset?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het probleem zelf kunnen oplossenHeadset is wel troep
Die ze je meegevenquote:
Oh die wat bij de PS4 zitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die ze je meegevenAls je dat een headset kan noemen
Aanrader ? Ik hield bij de Xbox 360 wel van zo'n standaard headset, geluid kwam uit tv alleen voice via headset. Is er iets soortgelijks op de PS4 ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh die wat bij de PS4 zitdie is echt beroerd ja.
straks eens ff downloadenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Dragon's Teeth DLC staat in de store.
Volgens mij kan je het instellen ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aanrader ? Ik hield bij de Xbox 360 wel van zo'n standaard headset, geluid kwam uit tv alleen voice via headset. Is er iets soortgelijks op de PS4 ?
Niks mis mee, het doet wat t hoort te doen. Hoor mijn vrienden altijd duidelijk genoeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossen
Ik zat echt te zoeken naar de headset in die doosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wtf is dit danR3 knop... Heb dagenlang geen PS4 gespeeld.. Moet ik nou weer mijn controller ruilen of valt dit mee
[ afbeelding ]
gelukkig heb je er nog 1quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wtf is dit danR3 knop... Heb dagenlang geen PS4 gespeeld.. Moet ik nou weer mijn controller ruilen of valt dit mee
[ afbeelding ]
Staat in de store. Maar ik kon em eerst ook lastig vinden, het makkelijkst is om even de zoekfunctie te gebruiken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar kun je trouwens die companion app vinden. Wordt deze pas beschikbaar als je de headset eenmaal aansluit op de PS4 of staat die in de PSN store .
Er is een truuk waarmee je hem al binnen kan halen als je hem in de store gepre-ordered hebt, is nog niet speelbaar.quote:
En je betaald dus ook mooi premium prijs voor de game, ¤70,-quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er is een truuk waarmee je hem al binnen kan halen als je hem in de store gepre-ordered hebt, is nog niet speelbaar.
Dat klopt. Ik heb mooi zo'n code gejat bij bol.com en de day 1 versie gekauft bij yougamezone voor 52,95.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef VulpX het volgende:
[..]
En je betaald dus ook mooi premium prijs voor de game, ¤70,-
Idem. Moet mijn Bol order nog even annuleren straks na de beta. Ik weet nog niet of ik het sowieso wil gaan spelen, dat zien we deze week.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb mooi zo'n code gejat bij bol.com en de day 1 versie gekauft bij yougamezone voor 52,95.
Voor mij hangt het een beetje af van de community. Als het straks makkelijk wordt om party's te maken en mensen spelen echt samen, count me in. Indien niet, dan meh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in... ik ben ook een onwijze liefhebber multiplayer/mmo games en loot. Qua shooteractie zal het wel goed zitten aangezien het een bungie-produkt is, borderlands 1 en 2 heb ik helemaal kapot gegamed (schijnt er toch wel op te lijken qua opzet) en wat ik aan previews gezien heb bevalt me meer dan prima.
Yup, ik zit vol op de hypetrain.
Ik neem aan en hoop dat dat straks op z'n borderlands gaat... drop in/drop out met vrienden om die (max) vierpersoonsmissies doen en lekker te gaan loothuntenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Voor mij hangt het een beetje af van de community. Als het straks makkelijk wordt om party's te maken en mensen spelen echt samen, count me in. Indien niet, dan meh.
Awww yissss....quote:Even though Destiny is not the first FPS game to embrace the massive multiplayer online model of gaming—Borderlands comes to mind as at least the most notable precursor—what makes Destiny so successful here is how seamless the overall experience is when it comes to joining with friends to explore the world. No matter where you were in the First Look Alpha—whether in a mission, buying weapons at The Tower, or playing competitive multiplayer in The Crucible—it only took a few button presses to access a menu listing which of your friends were playing the game and what they were doing at that time.
If you wanted to tackle a cooperative mission and your friend wasn’t engaged in a mission of their own, getting them to join your fireteam was as simple as sending an invitation. Receive an invitation from a friend, and simply choosing to accept it was enough to load you into that friend’s current game state and get you in the game with them to take down the toughest enemies in Old Russia.
Although the limit of three people to a single fireteam was occasionally limiting in the First Look Alpha experience, the trade-off was that—even if you didn’t have friends online and ready to play—it was a short wait to find fellow players to join in on a mission and be able to explore everything the game had to offer. With the scope of the full version of Destiny surely set to dwarf what was available this past weekend, having simple access to multiplayer will be an essential part of keeping the game accessible while adding in depth.
Most importantly, however, is how well the servers held up throughout the Destiny First Look Alpha. At no time was I unable to connect to the game’s basic servers to get into a game, and lag was pretty much nonexistent even during times where it was plain to see a large crowd of players in my current game state. Even better is the way lag is handled when it does rarely occur; if you’re in a fireteam with other players and lag is affecting their experience, they’ll “pop out”—almost looking like a smoke screen teleport in a way—and come back in their actual position so that you’re not left with the stutter appearance of lag which has become common for online play over the many years of its existence. It’s a small touch, but on the whole this Destiny experience was very promising with regard to the full game’s ability to handle large amounts of server traffic.
quote:De beta van Destiny zal later deze week van start gaan en daarmee kunnen velen even kennismaken met deze ambitieuze shooter van Bungie. De beta zelf is een dag of tien speelbaar en hierin zul je gaandeweg natuurlijk voortgang boeken. Deze voortgang is vooralsnog enkel voor de beta, maar er bestaat eventueel een kans dat je dit mee kan nemen naar de uiteindelijke game.
Eurogamer vroeg Bungie’s community manager David Dague of hier plannen voor zijn. Dague antwoordde hierop dat de beta een test is en dat de uitkomst nog niet bekend is. Een belofte of aankondiging wilde hij niet doen, want het hangt allemaal van de betatest resultaten af. Het is vooralsnog niet mogelijk om de beta voortgang mee te nemen, maar uitgesloten is het ook zeker niet. Een definitieve beslissing moet nog genomen worden dus na de beta horen we meer.
Koken, wassen, stofzuigen... Geen probleem!quote:
Thanks! Niemand gaf mij een code en bij deze wil ik je erg bedankenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:22 schreef Disker91 het volgende:
Oh ja, je kan de Destiny bèta ook downloaden via de PSN store "truc"
"OK. For PS4 clarification:
Pre-order the title. It will start downloading the beta.
Then go into: Settings -> PSN -> Account Information -> Wallet
Select: Transaction History.
Select: Next
You should see a Product Purchase in the amount of UK/Euro 0.00 from the date you preordered. Click on that Purchase entry
Select: Cancel Pre-order
That means you'll be able to download the Beta, and also ensure that the preorder is cancelled."
Bij de PSN store betaal je namelijk pas voor je pre-order als het spel uit is
De bèta komt in je library te staan.
Je kan het spel dan al pre-loaden, het spel is 15 gigabyte.
Via de Bungie codes kan je het spel nog niet pre-loaden
Heb je geaccepteerd. Ik speel ook prof clubs. Heb nog 2 man nodig..quote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef Rossdale het volgende:
Sinds vandaag heb ik ook FIFA![]()
Is er al een FOK! pro club?
Nice, ik ben morgen na 8 jaar studeren student af. 2 bachelors en een master (als alles goed gaatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Aangenomen met stage![]()
Morgen theorie knallen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nice, ik ben morgen na 8 jaar studeren student af. 2 bachelors en een master (als alles goed gaat) zijn de oogst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
8 jaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nice, ik ben morgen na 8 jaar studeren student af. 2 bachelors en een master (als alles goed gaat) zijn de oogst
Wat een opluchting moet dat zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Wat ben je stiekem ook een nerdjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een opluchting moet dat zijnHoop zelf eind dit jaar student af te zijn na 10 jaar (3 bachelors, master en een post-master..baas boven baas
)
Staat 'ie niet in je bibliotheek?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef Rickjee het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het zit met Battlefield Premium, zojuist geactiveerd en download hij dan de expansion packs vanzelf, want ik kan het namelijk niet zo goed vinden...
Gevonden! Thanks, typisch geval van niet verder kijken dan je neus lang isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Staat 'ie niet in je bibliotheek?
En ik zie nu al op tegen de jaren die ik nog moet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een opluchting moet dat zijnHoop zelf eind dit jaar student af te zijn na 10 jaar (3 bachelors, master en een post-master..baas boven baas
)
Nope.. Heb je er sinds de DT download last van?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef Sickert het volgende:
Bf4 is weer verneukt. Steeds word mn wapen naar beneden gedrukt tijdens het lopen en de hip fire waardoor ik constant neergemaaid word terwijl ik naar mn kistjes sta te staren.
Hebben meer mensen dit?
Wel opvallend, games als FIFA, driveclub en BF hoef ik echt niks van te hebben en ik vermaak me echt prima met een Resogun, Dead Nations (die local coopquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Massief het volgende:
Bijna een jaar verder en enige games die ik heb zijn fifa en BF. Volgende zal ook wel fifa 15 zijn ofzo. Driveclub ook nog niks concreets qua release. Uitermate teleurstellend.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wel opvallend, games als FIFA, driveclub en BF hoef ik echt niks van te hebben en ik vermaak me echt prima met een Resogun, Dead Nations (die local coop), Outlast en Transistor... verder veel multiplayer met Awesomenauts, towerfall en pixeljunk shooter... tot nu toe bevalt de ps4 me echt perfect maar ik ben ook wel een behoorlijk indie-freak.
Komende maanden komen de grote titels waar ik echt op zit te wachten zoals Destiny, diablo 3, TLOU remake, Alien isolation, The Evil within, Dragon age en uiteindelijk GTAV... tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben dan zullen The Witcher 3 en hopelijk The division ook wel een keer het levenslicht te zien krijgen.
Meer dan genoeg te gamen nu en de komende tijd voor mij
ik wou laatst een ps4 halen maar toen zag ik dat er nog niks echt interessants op uit wasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Massief het volgende:
Bijna een jaar verder en enige games die ik heb zijn fifa en BF. Volgende zal ook wel fifa 15 zijn ofzo. Driveclub ook nog niks concreets qua release. Uitermate teleurstellend.
dat soort spellen speel ik op mn ipadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wel opvallend, games als FIFA, driveclub en BF hoef ik echt niks van te hebben en ik vermaak me echt prima met een Resogun, Dead Nations (die local coop), Outlast en Transistor... verder veel multiplayer met Awesomenauts, towerfall en pixeljunk shooter...
Resogun, outlast en transistor ja??? En ook nog eens (local) coop?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat soort spellen speel ik op mn ipad
Uncharted.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik wou laatst een ps4 halen maar toen zag ik dat er nog niks echt interessants op uit waswacht wel tot ie goedkoper wordt en de uncharted serie wordt gerereleased.
ik wil AAA gamesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Resogun, outlast en transistor ja??? En ook nog eens (local) coop?Ik heb die van mij speciaal voor de beta en straks destiny gekauft maar er is maar dan genoeg tofs op te spelen tot de dikke games de komende maanden uit gaan komen.
Laatste 3 jaar waren deeltijd, dat scheeltquote:
Resogunquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wel opvallend, games als FIFA, driveclub en BF hoef ik echt niks van te hebben en ik vermaak me echt prima met een Resogun, Dead Nations (die local coop), Outlast en Transistor... verder veel multiplayer met Awesomenauts, towerfall en pixeljunk shooter... tot nu toe bevalt de ps4 me echt perfect maar ik ben ook wel een behoorlijk indie-freak.
Komende maanden komen de grote titels waar ik echt op zit te wachten zoals Destiny, diablo 3, TLOU remake, Alien isolation, The Evil within, Dragon age en uiteindelijk GTAV... tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben dan zullen The Witcher 3 en hopelijk The division ook wel een keer het levenslicht te zien krijgen.
Meer dan genoeg te gamen nu en de komende tijd voor mij
Nice!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
)
Ik ookquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ook
The last of us: 29-07-2014 => Port
Diablo 3 + ROS: 19-08-2014 => Port
The Evil Within: 29-08-2014 => Multigen
Destiny: 09-09-2014 => Multiplatform
Alien Isolation: 07-10-2014 => Multiplatform
Dragon Age: Inquisition: 10-10-2014 => Multiplatform
Evolve: 21-10-2014 => Multiplatform
GTA V in de herfst => Port
En dat is erg waarom? Zijn alleen exclusives de moeite waard om naar uit te kijken? Ik kan niet wachten om TLOU en GTAV met alle beschikbare DLC op 1080p en 60fps te kunnen spelen en DIII speelde op de console al stukken beter weg met lokale coop, eerder geimplimenteerde loot 1.5 en dodge-functionaliteit, dat was een daadwerkelijke verbetering dus dat als een simpele port bestempelen is in mijn optiek iets te kort door de bocht.quote:
Ik heb een hoge standaard en heb meer interesse in exclusives over het algemeen. Over twee weken ga ik ook eindelijk TLOU spelen hoor, daar niet van, maar dit lijstje doet me verder weinig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En dat is erg waarom? Zijn alleen exclusives de moeite waard om naar uit te kijken? Ik kan niet wachten om TLOU en GTAV met alle beschikbare DLC op 1080p en 60fps te kunnen spelen en DIII speelde op de console al stukken beter weg met lokale coop, eerder geimplimenteerde loot 1.5 en dodge-functionaliteit, dat was een daadwerkelijke verbetering dus dat als een simpele port bestempelen is in mijn optiek iets te kort door de bocht.
Oh en multiplatform zie ik sowieso niet in hoe het uberhaupt een argument voor/tegen iets zou kunnen zijn. Ik kijk liever naar de kwaliteit van de games an sich en dat is bij al die games dik in orde. (naar alle waarschijnlijkheid)
Oh, daar zullen ze ook wel een remake van maken, maak je vooral geen zorgen. Dat is het nieuwe hippe ding. Een game die amper twee jaar oud is opnieuw uitbrengen. Onder het mom van "voor zij die de game gemist hebben". In de praktijk kopen mensen massaal dezelfde game twee keer in twee jaar tijd, en dat alleen maar omdat de HD graphics opgepoetst zijn naar nog iets meer HD.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik wil dat God of War verschijnt voor de pS4
Je bent gewoon jaloers dat al die multi's niet naar Wii U komtquote:
En ik laat ze lekker liggen, want voor alleen HD-remakes kom ik mijn nest niet uit. Als mensen ze kopen is er blijkbaar een vraag naar. Jammer, want ik zie ook liever nieuwe games in plaats van een simpele poort. maar ja, vanuit het oogpunt van uitgevers snap ik ze wel. Mensen fappen blijkbaar op HD.quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, daar zullen ze ook wel een remake van maken, maak je vooral geen zorgen. Dat is het nieuwe hippe ding. Een game die amper twee jaar oud is opnieuw uitbrengen. Onder het mom van "voor zij die de game gemist hebben". In de praktijk kopen mensen massaal dezelfde game twee keer in twee jaar tijd, en dat alleen maar omdat de HD graphics opgepoetst zijn naar nog iets meer HD.
Ik wacht wel tot ze op PS Plus beschikbaar zijn. TLOU heb ik nog niet gespeeld, maar bijna om het principe dat ze ook een nieuwe game hadden kunnen maken, wacht ik wel tot hij een keer op Plus staat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik laat ze lekker liggen, want voor alleen HD-remakes kom ik mijn nest niet uit. Als mensen ze kopen is er blijkbaar een vraag naar. Jammer, want ik zie ook liever nieuwe games in plaats van een simpele poort. maar ja, vanuit het oogpunt van uitgevers snap ik ze wel. Mensen fappen blijkbaar op HD.
Mwoah, de eerste ding waar ik aan denk is dan "OK, is backward compatibility dan echt zo moeilijk geweest, of is het een excuus?" En het tweede is dat die streaming service hier toch eigenlijk voor bedoeld moet zijn. Dus daar kunnen we nog wel wat langer op wachten, of daar worden dit soort titels niet op beschikbaar gemaakt, want anders kunnen we er geen remake meer uit persen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:52 schreef Pheno het volgende:
Van The Last of Us kan ik het vreemd genoeg nog hebben. Die game niet gespeeld hebben is erg zonde. Al zal ik het zelf niet nog eens kopen, maar dat ligt aan het feit dat ik het verhaal al ken. Plus de singleplayer-DLC. Het is alsof je Seven een tweede keer kijkt: tweede keer is minder want het plot is al bekend
Mwah, een andere smaak hebben qua games, jezelf blind staren op exclusives en het afrekenen van games op basis van het feit dat ze een port/multigen/multiplatform zijn, (wat natuurlijk geen ene reet zegt over de kwaliteit van een game) betekent natuurlijk niet dat je een hoge standaard hebt qua games. (interpreteer ik als het pretenderen van het spelen van kwalitatief hoogwaardigere games)quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een hoge standaard en heb meer interesse in exclusives over het algemeen. Over twee weken ga ik ook eindelijk TLOU spelen hoor, daar niet van, maar dit lijstje doet me verder weinig.
Ik heb hem een keer doorgespeeld nadat ik hem geleend had van een vriend... wil die ervaring graag nog een keer mee maken, en de DLC -en multiplayer spelen. 40 euro heb ik daar wel voor over.quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:52 schreef Pheno het volgende:
Van The Last of Us kan ik het vreemd genoeg nog hebben. Die game niet gespeeld hebben is erg zonde. Al zal ik het zelf niet nog eens kopen, maar dat ligt aan het feit dat ik het verhaal al ken. Plus de singleplayer-DLC. Het is alsof je Seven een tweede keer kijkt: tweede keer is minder want het plot is al bekend
Wii U heeft om die reden wel de meeste exclusivesquote:Op woensdag 16 juli 2014 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat al die multi's niet naar Wii U komt
Aangezien ik overgestapt ben van de 360 naar de PS4 ben ik erg blij met remakes van PS3 toppers die ik de vorige generatie gemist hebquote:Op woensdag 16 juli 2014 07:52 schreef Pheno het volgende:
Yep, dacht eerst dat het mn controller was maar een maat van me heeft het ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nope.. Heb je er sinds de DT download last van?
Hehe ik heb bepaalde games bewust links laten liggen omdat ik er toch al vanuit ging dat ze een remake zouden krijgen. Net zoals bij deze game.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik wèl een PS3 gehad had, zou ik er niet op zitten te wachten.
DriveClub komt op 8 oktober.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Massief het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:19 schreef Friday12 het volgende:
Hier nog een Destiny beta code die je moet verzilveren op bungie.net/betaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat weten indien deze gebruikt is!
PS4 inbouwen in een desktop-kast. En deze verwisselen met je werk pcquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:37 schreef Jimbo het volgende:
Pff wel zin in destiny zeg!
Maarja, heb sinds maandag weer werkDaar gaat mn destiny tijd, en daarna TLOU
Nu kan ik alleen nog maar avonden en weekenden spelen
Ja, want zn controller valt ook niet op ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
PS4 inbouwen in een desktop-kast. En deze verwisselen met je werk pc![]()
En de werkgever maar denken dat je echt bloedfanatiek aan het werk bent. Win-win.
Mits kantoorbaan dan.
ze mogen de prijs wel een keer omlaag flikkeren. 50 euro wtf man is bijna een heel nieuw spel voor wat maps en pistooltjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vraagje: bf4 premium op ps4 de moeite nog waard of ?
Daar moet dan idd wel een oplossing voor gezocht wordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, want zn controller valt ook niet op ook![]()
Zie post erbovenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar moet dan idd wel een oplossing voor gezocht worden
Dubbel en dwars waard. Spel zelf is maar een tientje ook he.quote:
Die inbouwen in je toetsenbord/muis natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, want zn controller valt ook niet op ook![]()
Ja, online moet je registreren en dan kiezen voor welk platform je codes wil en dan krijg je morgen als het goed is de codes in je mailquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:46 schreef Studiotje het volgende:
Destiny beta code binnen!
Krijg je daarna nou 3 download codes?
Oh dus ik kan nu al registreren. Nice.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, online moet je registreren en dan kiezen voor welk platform je codes wil en dan krijg je morgen als het goed is de codes in je mail
in welk opzicht?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
The Last of Us voor de PS4 zal ook gecensureerd zijn....
Geen onthoofdingen in de multiplayer. Niets om je druk om te maken dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:31 schreef n8n het volgende:
[..]
in welk opzicht?
Iemand nog een destiny code over? 😘
Hmm.. Gisteren tijdens twee verschillende speelsessies geen last van gehad. Straks nog eens testen..quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
Yep, dacht eerst dat het mn controller was maar een maat van me heeft het ook
Die extra battlepacks zijn niet zo tof; aardig wat xp boosts uit gekregen, maar embleempjes en messen: boeiend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:43 schreef n8n het volgende:
[..]
ze mogen de prijs wel een keer omlaag flikkeren. 50 euro wtf man is bijna een heel nieuw spel voor wat maps en pistooltjes.
Ik wacht nog even af wat hardline voor invloed heeft op de online aanwezigheid van bf4
.... en minder bloed/gore in de MP. Persoonlijk maak ik me wél druk om nutteloze censuur.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Geen onthoofdingen in de multiplayer. Niets om je druk om te maken dus.
Ik ook ja,quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe ik heb bepaalde games bewust links laten liggen omdat ik er toch al vanuit ging dat ze een remake zouden krijgen. Net zoals bij deze game.
Niks aan de hand dus, vind MP bij single player games zelden wat toevoegen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Geen onthoofdingen in de multiplayer. Niets om je druk om te maken dus.
Dus je kan hier niks van zeggen, je hebt de MP nog niet gespeeld. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:49 schreef n8n het volgende:
[..]
Niks aan de hand dus, vind MP bij single player games zelden wat toevoegen.
Ja dat mag. Je kunt je ook afvragen of dat geen energieverspilling is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... en minder bloed/gore in de MP. Persoonlijk maak ik me wél druk om nutteloze censuur.
Mijn dank is grootquote:
Dat wil niet zeggen dat de game erváring er ook niet onder lijdt. Ik kan me voorstellen dat de impact van jouw acties juist wel van belang zijn. Ik zie TLOU nou niet echt veel vetter worden met paintballguns oid.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:16 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat mag. Je kunt je ook afvragen of dat geen energieverspilling is.![]()
Aan de gameplay doet het niets af.
don't be sillyquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
The Last of Us voor de PS4 zal ook gecensureerd zijn....
Het is allemaal wat. Het leven moet voor de rest mooi zijn als je je daar druk om kan makenquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... en minder bloed/gore in de MP. Persoonlijk maak ik me wél druk om nutteloze censuur.
Het is meer dat m'n squad allemaal premium heeft en zodoende alleen de standaard maps kunnen spelen als ik online benquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die extra battlepacks zijn niet zo tof; aardig wat xp boosts uit gekregen, maar embleempjes en messen: boeiend.
Persoonlijk vind ik het voorrang in wachtrijen krijgen wel tof, schiet alleen niet op als er alleen maar premium gasten in de rij zitten
Daarbij genomen dat ik niet alle DLC pakketten tof vind twijfel ik om het voortaan te kopen; aan de andere kant heb je het eruit als je 4 DLC pakketten tof vind en los aangeschaft zou hebben?
"Vanuit de zolderkamer naar de sterren en daar voorbij!"quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:20 schreef Donderjagers het volgende:
Destiny FOK clan
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626
1 deze dagen toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:43 schreef Jimbo het volgende:
Is er eigenlijk al eens nieuws over de Aimon / xim4?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:20 schreef Donderjagers het volgende:
Destiny FOK clan
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626
Dat zeggen ze al zn maand of 40-45quote:
Niet, dat is alleen voor mensen die hun theorie wel gehaald hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
theorie niet gehaald 1 teveel foutnu lekker gamen
![]()
Wanneer kun je Destiny Beta spelen morgen??
Binnen nu en een week of 2 schijnbaarquote:
Zou heel fijn zijn. Mooi op tijd voor Destiny en TLOUquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Binnen nu en een week of 2 schijnbaar
Geen probleemquote:
Wel cool om een keer aan te schaffen inderdaad. En dan shooters gaan spelen(CoD) om nog meer koters te laten jankenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou heel fijn zijn. Mooi op tijd voor Destiny en TLOU
Ga echt proberen bij de eerste batch te zitten, al kost t me 200, ik zal en moet een xim4 hebben!
met vervolgens een knop waarop staat: Choose how you'll play!quote:bakacakes, the Destiny Beta is almost upon us. Come to Bungie.net and choose which console you'll use to play. Keep an eye on your email. We'll send you your personal download code when the time comes to play!
For more details, read the Destiny Beta FAQ!
Is al bevestigd. En ja, gecensureerde games tast echt wel het plezier aan wat je eraan hebt. Het is toch een stuk toffer wanneer je op een hoofd schiet en die spat uit elkaar, en wanneer je iemand in de buik raakt en de ingewanden komen eruit,quote:
Je hebt nog geen 9 letter/cijfer code ingevoerd op de bungie site? Of nog niet gehad?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef bakacakes het volgende:
Ik heb maar één email gekregen van bungie, maar kan de code voor de beta site niet vinden... er staat alleen in:
[..]
met vervolgens een knop waarop staat: Choose how you'll play!
gister zei die website nog dat ik moest wachten, maar als ik er nu op druk ziet het er heel anders uit. Snap er de ballen van
en nee, ik heb niet een 2e mailtje ontvangen
Nope, en ik kreeg deze email op 11 juliquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je hebt nog geen 9 letter/cijfer code ingevoerd op de bungie site? Of nog niet gehad?
Hmm.. vreemd. Als je inlogt op de Bungie site, naar je profiel gaat en dan codes, staat daar dan niks?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Nope, en ik kreeg deze email op 11 juli
Als ik kijk onder profiel en dan codes staat er het volgende onder Redeemed codes:quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hmm.. vreemd. Als je inlogt op de Bungie site, naar je profiel gaat en dan codes, staat daar dan niks?
Zelfde hier. Nadat ik vanmiddag die code registreerde. Daar zullen je download codes wel verschijnenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:40 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Als ik kijk onder profiel en dan codes staat er het volgende onder Redeemed codes:
Destiny Beta You'll find your Destiny Beta download codes below. Need help? Click Here!
PlayStation 4 (Europe) Come back on Jul 17 2014 to get your download code(s)!
Oké top, maar ik heb namelijk nooit een code gekregen en geregistreerd, alleen dat emailtje ontvangen. Volgens mij heb ik ooit lang geleden aangegeven dat ik in de Beta wou (ik had ook een alpha key gekregen zomaar).quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zelfde hier. Nadat ik vanmiddag die code registreerde. Daar zullen je download codes wel verschijnen
Jij geluk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:43 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Oké top, maar ik heb namelijk nooit een code gekregen en geregistreerd, alleen dat emailtje ontvangen. Volgens mij heb ik ooit lang geleden aangegeven dat ik in de Beta wou (ik had ook een alpha key gekregen zomaar).
Ik heb namelijk niet eens ergens een pre-order geplaatstNaja ik merk het wel morgen!
Maar volgens mij krijg je dan geen code binnen per e-mail of wel? Net namelijk ook gedaan maar alleen een betaalbevestiging ontvangen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En je kan de beta altijd nog krijgen door via de psn-store te pre-orderen en die te cancellen nadat de beta af is gelopen. Ik heb 'm iig al binnen, klaar om te spelen morgen om 18:00.
Die download die dan toch automatisch? De beta.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar volgens mij krijg je dan geen code binnen per e-mail of wel? Net namelijk ook gedaan maar alleen een betaalbevestiging ontvangen.
Je krijgt idd geen code binnen maar als het goed is begint hij gelijk de beta te downloaden. Dat hoort hij iig wel te doen en dat gebeurde ook bij mij gisteravond. Staat er niks bij je downloads/library?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar volgens mij krijg je dan geen code binnen per e-mail of wel? Net namelijk ook gedaan maar alleen een betaalbevestiging ontvangen.
Dit klopt, maar je hebt dus geen code nodig op deze wijze of wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je krijgt idd geen code binnen maar als het goed is begint hij gelijk de beta te downloaden. Dat hoort hij iig wel te doen en dat gebeurde ook bij mij gisteravond. Staat er niks bij je downloads/library?
ik heb toch stage gefixtquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet, dat is alleen voor mensen die hun theorie wel gehaald hebben
sorry
Nope.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit klopt, maar je hebt dus geen code nodig op deze wijze of wel.
Fuck it, thats it. Ik download de USA versie wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is al bevestigd. En ja, gecensureerde games tast echt wel het plezier aan wat je eraan hebt. Het is toch een stuk toffer wanneer je op een hoofd schiet en die spat uit elkaar, en wanneer je iemand in de buik raakt en de ingewanden komen eruit,
Je gaat Mortal Kombat toch ook niet gecensureerd spelen...?
Daarnaast is het gewoon dieptriest dat HEEL de EU nu een gecensureerde versie krijgt, terwijl alleen de Duitsers er moeilijk over doen. Ze kunnen makkelijk gewoon 2 versies uitbrengen: 1 voor Duitsland, en 1 voor de rest van Nederland. De meeste andere developers/publishers doen dat ook.
Cancel pre order en bestel ergens andersquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is al bevestigd. En ja, gecensureerde games tast echt wel het plezier aan wat je eraan hebt. Het is toch een stuk toffer wanneer je op een hoofd schiet en die spat uit elkaar, en wanneer je iemand in de buik raakt en de ingewanden komen eruit,
Je gaat Mortal Kombat toch ook niet gecensureerd spelen...?
Daarnaast is het gewoon dieptriest dat HEEL de EU nu een gecensureerde versie krijgt, terwijl alleen de Duitsers er moeilijk over doen. Ze kunnen makkelijk gewoon 2 versies uitbrengen: 1 voor Duitsland, en 1 voor de rest van Nederland. De meeste andere developers/publishers doen dat ook.
playasia en die canadeese website, oh en amazon enzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet jij waar je een hardcopy kan importen?
dat eerstequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Is dat Resogun zo moeilijk of kan ik er gewoon geen flikker van. Die 2e baas heeft me al zo veel levens gekost
?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
playasia en die canadeese website, oh en amazon enzo.
ik ga zelf voor de digitale versie
Ik ben meteen voor de tweede gegaan, ruig als ik ben. Dat leek me de "normal" variant.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Op de eerste moeilijkheidsgraad is ie echt poepmakkelijk
vgp.caquote:
Zo een kort lijstje uit m'n hoofd:quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mwah, een andere smaak hebben qua games, jezelf blind staren op exclusives en het afrekenen van games op basis van het feit dat ze een port/multigen/multiplatform zijn, (wat natuurlijk geen ene reet zegt over de kwaliteit van een game) betekent natuurlijk niet dat je een hoge standaard hebt qua games. (interpreteer ik als het pretenderen van het spelen van kwalitatief hoogwaardigere games)
Maar noem eens wat titels waar op zit te wachten?
Play Asia duurt te lang en Amazon.com levert games niet in NLquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
playasia en die canadeese website, oh en amazon enzo.
ik ga zelf voor de digitale versie
Dank u!quote:
Shovel knightquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo een kort lijstje uit m'n hoofd:
Qua exclusives:
Bayonetta 2, Smash Bros, Hyrule Warriors, Shovel Knight, Xenoblade Chronicles X, Captain Toad: Treasure Tracker, Killer Instinct, Dead Rising 3, Zelda U, Yoshi's Wooly World
Qua multiplatform:
The Witcher 3, The Division, Rainbow Six Siege, Final Fantasy XV, Rise of the Tomb Raider, Pier Solar and the Great Architects
lekkrr cashen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef very het volgende:
Last of Us PS4 remake: géén korting voor mensen die de game al hebben op PS3 --->
Waarschijnlijk om te voorkomen dat iedereen hem voor 2 tientjes oppikt en goedkoop kan upgraden. Ik hoef die game toch niet meer, heb hem al 3x uitgespeeld op de PS3. Zie niet in wat de PS4 versie toevoegt. Ook niet als ik wel kon upgraden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef very het volgende:
Last of Us PS4 remake: géén korting voor mensen die de game al hebben op PS3 --->
wtf. Een Sony exclusive die niet de Sony exclusive upgrade korting heeftquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef very het volgende:
lame!quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef very het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |