mij ookquote:Op maandag 14 juli 2014 16:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nogmaals, alvast, mocht iemand na het inwisselen van zijn/haar beta key nog een van de drie codes over hebben; je zou mij er heel erg blij mee maken.
aiiiiiquote:Op maandag 14 juli 2014 17:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb er op 17 juli nog eentje. Die mag Rijst hebben
spreek ik Chinees ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 17:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sorry, ik las nergens 'alstublieft' en 'meneer'...
Nou, ik koop ook mijn games ook in webshops om van die awkward gesprekken met (mannelijke) medewerkers te moeten aanknopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echte FOK!-autisten kopen hun games dan ook in webshops.
Zo ontlopen ze niet alleen elke kans om vrouwelijke medewerkers aan te moeten spreken, maar tevens hoeven ze hun zolderkamertjes niet te verlaten
Voor dames is dat anders denk ik. Mannelijke medewerkers weten vaak niet wat hun overkomt als ze een vrouwelijke gamer in de winkel zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Nou, ik koop ook mijn games ook in webshops om van die awkward gesprekken met (mannelijke) medewerkers te moeten aanknopen.![]()
Die witte PS4 ziet er trouwens mooi uit.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Nou, ik koop ook mijn games ook in webshops om van die awkward gesprekken met (mannelijke) medewerkers te moeten aanknopen.![]()
Die witte PS4 ziet er trouwens mooi uit.
Ik overdreef een beetje en ging ervan uit dat dat wel duidelijk was. Mag hopen dat de meeste mensen wel normaal met vrouwelijk winkelpersoneel om kunnen gaan. Zelfs op FOK!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Voor dames is dat anders denk ik. Mannelijke medewerkers weten vaak niet wat hun overkomt als ze een vrouwelijke gamer in de winkel zien.
Vandaar dat ik ook ''vaak'' zei. Heb het toevallig laatst in Groningen meegemaakt, de dame in kwestie wist meer van games af dan de mannelijke medewerker. Hij liep helemaal rood aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ik overdreef een beetje en ging ervan uit dat dat wel duidelijk was. Mag hopen dat de meeste mensen wel normaal met vrouwelijk winkelpersoneel om kunnen gaan. Zelfs op FOK!![]()
Ikzelf koop het liefste gewoon nog in winkels als ze normale prijzen hanteren, maar dat heeft weer een hele andere reden.
In Roermond loopt een vrouw rond die reviews schrijft van games (geen idee waarvoor) maar die heeft er al aardig wat games opzitten en kan ook zeer goed meepraten. Een week of 4 geleden mee zitten kletsen over ondermeer censuur en groen bloed enzoquote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook ''vaak'' zei. Heb het toevallig laatst in Groningen meegemaakt, de dame in kwestie wist meer van games af dan de mannelijke medewerker. Hij liep helemaal rood aan.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
In Roermond loopt een vrouw rond die reviews schrijft van games (geen idee waarvoor) maar die heeft er al aardig wat games opzitten en kan ook zeer goed meepraten. Een week of 4 geleden mee zitten kletsen over ondermeer censuur en groen bloed enzo
Hoiquote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Vrouwen die er verstand van hebben, altijd +1.
Hoiquote:
Totdat ze er mee gaan pronken...quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Vrouwen die er verstand van hebben, altijd +1.
Daar heb je het alquote:
Eind oktober dus?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:08 schreef Evi_90 het volgende:
Ik wacht nog even op AC Unity voordat ik de PS4 ga halen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Totdat ze er mee gaan pronken...
[..]
Daar heb je het al
Ja, PS3 doet het ook nog prima voorlopig. Maar AC Unity is een game die ik graag wil spelen.quote:
Wat houdt pro clubs precies in?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Rossdale het volgende:
Iemand zin in pro clubs?
Join mijn club: Zolderkamer FC
Leek me wel toepasselijk voor een FOK ploeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |