Battlefield 4quote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand nog een leuke en aardige kindvriendelijk spel voor op de PS4?
De Lego spellen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Disker91 het volgende:
Trouwens voor iedereen met een bèta code van Destiny. Je kan nu je de PlayStation 4 platform kiezen met de locatie Europa op Bungie.net http://www.bungie.net/en/User/redeemedcodes (als je de bèta code al had ingevoerd). Dus je 3 codes liggen klaar om opgehaald te worden op 17 juli
Ben wel blij dat ik het spel al gepreload heb staan, denk dat de servers het zwaar krijgen op dag één
[ afbeelding ]
Outlastquote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou je mijn PSN nog even in de OP willen zetten?quote:
Absoluut niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zou je mijn PSN nog even in de OP willen zetten?Mijn psn is Mauzizz.
Doe het lekker zelf.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wil je mijn naam in de op zetten?
Aleeexx93
Ben je niet naar de Game Mania geweest?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef videonatic het volgende:
Zijn er al nieuwe reserverings opties voor die white ps4?
ze wisten van niksquote:Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ben je niet naar de Game Mania geweest?
Het meisje achter de kassa kon niks vinden helaasquote:Op zondag 13 juli 2014 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30692
Onwetend personeel heb je overal. Gewoon nog een keer gaan en de link laten zien.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef videonatic het volgende:
[..]
Het meisje achter de kassa kon niks vinden helaas
Via waar krijg je de beta-code dan als je op deze manier pre-ordered?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:22 schreef Disker91 het volgende:
Oh ja, je kan de Destiny bèta ook downloaden via de PSN store "truc"
"OK. For PS4 clarification:
Pre-order the title. It will start downloading the beta.
Then go into: Settings -> PSN -> Account Information -> Wallet
Select: Transaction History.
Select: Next
You should see a Product Purchase in the amount of UK/Euro 0.00 from the date you preordered. Click on that Purchase entry
Select: Cancel Pre-order
That means you'll be able to download the Beta, and also ensure that the preorder is cancelled."
Bij de PSN store betaal je namelijk pas voor je pre-order als het spel uit is
De bèta komt in je library te staan.
Je kan het spel dan al pre-loaden, het spel is 15 gigabyte.
Via de Bungie codes kan je het spel nog niet pre-loaden
Als je bestelt moet je nog verzendkostenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voor de mensen die nog zonder PS Plus zitten of toe zijn aan een nieuw abonnement, Intertoys heeft 10% en 15% korting op het hele assortiment, met her en der een uitzondering. Heb net zelf een jaar gekocht voor 42.50.
Niet als je afhalen bij een filiaal kiest. Dat heb ik gedaan.quote:
link?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voor de mensen die nog zonder PS Plus zitten of toe zijn aan een nieuw abonnement, Intertoys heeft 10% en 15% korting op het hele assortiment, met her en der een uitzondering. Heb net zelf een jaar gekocht voor 42.50.
Niet je krijgt gewoon een download.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Via waar krijg je de beta-code dan als je op deze manier pre-ordered?
Zieke combinatiesquote:
Dan kan je het beste nu FIFA 14 spelen. Merk je het verschil niet meer!quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan kan je het beste nu FIFA 14 spelen. Merk je het verschil niet meer!
En zo lekker relaxed ook met die mooie graphics. Was een van de eerste games die ik op de PS3 speelde en toen vond ik die graphics al erg mooi.quote:
Daar heb je het probleem al.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef videonatic het volgende:
[..]
Het meisje achter de kassa kon niks vinden helaas
Het is gewoon leuk om even te doenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En zo lekker relaxed ook met die mooie graphics. Was een van de eerste games die ik op de PS3 speelde en toen vond ik die graphics al erg mooi.
Ja Journey wil ik graag spelen, helaas playstation 3 alleen nog maar op het momentquote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Flower juist niet erg veel aan. Journey vond ik wel tof. Zou die ook graag in HD naar PS4 zien komen.
Journey was helemaal geweldig inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:55 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Flower juist niet erg veel aan. Journey vond ik wel tof. Zou die ook graag in HD naar PS4 zien komen.
Je krijgt geen code. Je download direct de bèta.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Via waar krijg je de beta-code dan als je op deze manier pre-ordered?
Allemaal, het is een mingleplayer game. Wat jij wilt dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:34 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat voor een soort game is Destiny nu eigenlijk. Speel je online tegen elkaar, met elkaar, in teams van 4 of 64?
En dus ook direct speelbaar op 17 juli?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Je krijgt geen code. Je download direct de bèta.
Vrouwen in games-shops staan er puur voor het unisex tintje er aan te geven.quote:
Echte FOK!-autisten kopen hun games dan ook in webshops.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vrouwen in games-shops staan er puur voor het unisex tintje er aan te geven.
Ja, en omdat ze level 400 in candycrush gehaald hebbenVerstand van games heeft er nog geen enkele die ik ooit ben tegen gekomen in zn shop.
En vergeet dan ook niet dat het financieel een stuk aantrekkelijker is dan naar de winkels he.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echte FOK!-autisten kopen hun games dan ook in webshops.
Zo ontlopen ze niet alleen elke kans om vrouwelijke medewerkers aan te moeten spreken, maar tevens hoeven ze hun zolderkamertjes niet te verlaten
Zeg dat maar tegen Utopie en zijn Neckermann schuld met 36% rente per jaarquote:Op zondag 13 juli 2014 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En vergeet dan ook niet dat het financieel een stuk aantrekkelijker is dan naar de winkels he.
Schuld met 36% rente?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Utopie en zijn Neckermann schuld met 36% rente per jaar
Ja man, lekker nu alle games kopen en pas later betalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekeningSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja man, lekker nu alle games kopen en pas later betalen.
En de rente is slechts 3%Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekening![]()
[..]
En de rente is slechts 3%Holy crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekening
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
[..]
En de rente is slechts 3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekening![]()
![]()
[..]
En de rente is slechts 3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekeningHad misschien zijn controllers beter heel kunnen laten.
Dat eerste topic is echt goud overigens.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cikx op 14-07-2014 02:11:28 ]
!!!!!!! Instant buyquote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Tekken 7 leaked, ben benieuwd
[ afbeelding ]
wut ?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Utopie en zijn Neckermann schuld met 36% rente per jaar
Weer een trailer zonder gameplayquote:
Het is ook veel te vroeg voor een gameplay trailerquote:
Idd, alle dagen die voor 12 uur beginnen zijn kutquote:Op maandag 14 juli 2014 11:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het is ook veel te vroeg voor een gameplay trailer.
mij ookquote:Op maandag 14 juli 2014 16:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nogmaals, alvast, mocht iemand na het inwisselen van zijn/haar beta key nog een van de drie codes over hebben; je zou mij er heel erg blij mee maken.
aiiiiiquote:Op maandag 14 juli 2014 17:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb er op 17 juli nog eentje. Die mag Rijst hebben
spreek ik Chinees ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 17:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sorry, ik las nergens 'alstublieft' en 'meneer'...
Nou, ik koop ook mijn games ook in webshops om van die awkward gesprekken met (mannelijke) medewerkers te moeten aanknopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echte FOK!-autisten kopen hun games dan ook in webshops.
Zo ontlopen ze niet alleen elke kans om vrouwelijke medewerkers aan te moeten spreken, maar tevens hoeven ze hun zolderkamertjes niet te verlaten
Voor dames is dat anders denk ik. Mannelijke medewerkers weten vaak niet wat hun overkomt als ze een vrouwelijke gamer in de winkel zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Nou, ik koop ook mijn games ook in webshops om van die awkward gesprekken met (mannelijke) medewerkers te moeten aanknopen.![]()
Die witte PS4 ziet er trouwens mooi uit.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:20 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Nou, ik koop ook mijn games ook in webshops om van die awkward gesprekken met (mannelijke) medewerkers te moeten aanknopen.![]()
Die witte PS4 ziet er trouwens mooi uit.
Ik overdreef een beetje en ging ervan uit dat dat wel duidelijk was. Mag hopen dat de meeste mensen wel normaal met vrouwelijk winkelpersoneel om kunnen gaan. Zelfs op FOK!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Voor dames is dat anders denk ik. Mannelijke medewerkers weten vaak niet wat hun overkomt als ze een vrouwelijke gamer in de winkel zien.
Vandaar dat ik ook ''vaak'' zei. Heb het toevallig laatst in Groningen meegemaakt, de dame in kwestie wist meer van games af dan de mannelijke medewerker. Hij liep helemaal rood aan.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ik overdreef een beetje en ging ervan uit dat dat wel duidelijk was. Mag hopen dat de meeste mensen wel normaal met vrouwelijk winkelpersoneel om kunnen gaan. Zelfs op FOK!![]()
Ikzelf koop het liefste gewoon nog in winkels als ze normale prijzen hanteren, maar dat heeft weer een hele andere reden.
In Roermond loopt een vrouw rond die reviews schrijft van games (geen idee waarvoor) maar die heeft er al aardig wat games opzitten en kan ook zeer goed meepraten. Een week of 4 geleden mee zitten kletsen over ondermeer censuur en groen bloed enzoquote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook ''vaak'' zei. Heb het toevallig laatst in Groningen meegemaakt, de dame in kwestie wist meer van games af dan de mannelijke medewerker. Hij liep helemaal rood aan.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
In Roermond loopt een vrouw rond die reviews schrijft van games (geen idee waarvoor) maar die heeft er al aardig wat games opzitten en kan ook zeer goed meepraten. Een week of 4 geleden mee zitten kletsen over ondermeer censuur en groen bloed enzo
Hoiquote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Vrouwen die er verstand van hebben, altijd +1.
Hoiquote:
Totdat ze er mee gaan pronken...quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Vrouwen die er verstand van hebben, altijd +1.
Daar heb je het alquote:
Eind oktober dus?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:08 schreef Evi_90 het volgende:
Ik wacht nog even op AC Unity voordat ik de PS4 ga halen.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Totdat ze er mee gaan pronken...
[..]
Daar heb je het al
Ja, PS3 doet het ook nog prima voorlopig. Maar AC Unity is een game die ik graag wil spelen.quote:
Wat houdt pro clubs precies in?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Rossdale het volgende:
Iemand zin in pro clubs?
Join mijn club: Zolderkamer FC
Leek me wel toepasselijk voor een FOK ploeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |