Echte FOK!-autisten kopen hun games dan ook in webshops.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vrouwen in games-shops staan er puur voor het unisex tintje er aan te geven.
Ja, en omdat ze level 400 in candycrush gehaald hebbenVerstand van games heeft er nog geen enkele die ik ooit ben tegen gekomen in zn shop.
En vergeet dan ook niet dat het financieel een stuk aantrekkelijker is dan naar de winkels he.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echte FOK!-autisten kopen hun games dan ook in webshops.
Zo ontlopen ze niet alleen elke kans om vrouwelijke medewerkers aan te moeten spreken, maar tevens hoeven ze hun zolderkamertjes niet te verlaten
Zeg dat maar tegen Utopie en zijn Neckermann schuld met 36% rente per jaarquote:Op zondag 13 juli 2014 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En vergeet dan ook niet dat het financieel een stuk aantrekkelijker is dan naar de winkels he.
Schuld met 36% rente?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Utopie en zijn Neckermann schuld met 36% rente per jaar
Ja man, lekker nu alle games kopen en pas later betalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekeningSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja man, lekker nu alle games kopen en pas later betalen.
En de rente is slechts 3%Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekening![]()
[..]
En de rente is slechts 3%Holy crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekening
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
[..]
En de rente is slechts 3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekening![]()
![]()
[..]
En de rente is slechts 3%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR / Neckerman is failliet, kan ik de rekening verscheuren?
WGR / Neckermann kredietrekeningHad misschien zijn controllers beter heel kunnen laten.
Dat eerste topic is echt goud overigens.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cikx op 14-07-2014 02:11:28 ]
!!!!!!! Instant buyquote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Tekken 7 leaked, ben benieuwd
[ afbeelding ]
wut ?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Utopie en zijn Neckermann schuld met 36% rente per jaar
Weer een trailer zonder gameplayquote:
Het is ook veel te vroeg voor een gameplay trailerquote:
Idd, alle dagen die voor 12 uur beginnen zijn kutquote:Op maandag 14 juli 2014 11:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het is ook veel te vroeg voor een gameplay trailer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |