Cancel pre order en bestel ergens andersquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is al bevestigd. En ja, gecensureerde games tast echt wel het plezier aan wat je eraan hebt. Het is toch een stuk toffer wanneer je op een hoofd schiet en die spat uit elkaar, en wanneer je iemand in de buik raakt en de ingewanden komen eruit,
Je gaat Mortal Kombat toch ook niet gecensureerd spelen...?
Daarnaast is het gewoon dieptriest dat HEEL de EU nu een gecensureerde versie krijgt, terwijl alleen de Duitsers er moeilijk over doen. Ze kunnen makkelijk gewoon 2 versies uitbrengen: 1 voor Duitsland, en 1 voor de rest van Nederland. De meeste andere developers/publishers doen dat ook.
playasia en die canadeese website, oh en amazon enzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet jij waar je een hardcopy kan importen?
dat eerstequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Is dat Resogun zo moeilijk of kan ik er gewoon geen flikker van. Die 2e baas heeft me al zo veel levens gekost
?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
playasia en die canadeese website, oh en amazon enzo.
ik ga zelf voor de digitale versie
Ik ben meteen voor de tweede gegaan, ruig als ik ben. Dat leek me de "normal" variant.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Op de eerste moeilijkheidsgraad is ie echt poepmakkelijk
vgp.caquote:
Zo een kort lijstje uit m'n hoofd:quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mwah, een andere smaak hebben qua games, jezelf blind staren op exclusives en het afrekenen van games op basis van het feit dat ze een port/multigen/multiplatform zijn, (wat natuurlijk geen ene reet zegt over de kwaliteit van een game) betekent natuurlijk niet dat je een hoge standaard hebt qua games. (interpreteer ik als het pretenderen van het spelen van kwalitatief hoogwaardigere games)
Maar noem eens wat titels waar op zit te wachten?
Play Asia duurt te lang en Amazon.com levert games niet in NLquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
playasia en die canadeese website, oh en amazon enzo.
ik ga zelf voor de digitale versie
Dank u!quote:
Shovel knightquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo een kort lijstje uit m'n hoofd:
Qua exclusives:
Bayonetta 2, Smash Bros, Hyrule Warriors, Shovel Knight, Xenoblade Chronicles X, Captain Toad: Treasure Tracker, Killer Instinct, Dead Rising 3, Zelda U, Yoshi's Wooly World
Qua multiplatform:
The Witcher 3, The Division, Rainbow Six Siege, Final Fantasy XV, Rise of the Tomb Raider, Pier Solar and the Great Architects
lekkrr cashen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef very het volgende:
Last of Us PS4 remake: géén korting voor mensen die de game al hebben op PS3 --->
Waarschijnlijk om te voorkomen dat iedereen hem voor 2 tientjes oppikt en goedkoop kan upgraden. Ik hoef die game toch niet meer, heb hem al 3x uitgespeeld op de PS3. Zie niet in wat de PS4 versie toevoegt. Ook niet als ik wel kon upgraden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef very het volgende:
Last of Us PS4 remake: géén korting voor mensen die de game al hebben op PS3 --->
wtf. Een Sony exclusive die niet de Sony exclusive upgrade korting heeftquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef very het volgende:
lame!quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef very het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |