quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
Een witte PS4Ga gewoon voor zwart man je bent toch geen wijf
Ja wat boeit die kleur nou. JESSSSSSSS een witte PS4 snap dat niet echt. Zwart is toch gewoon het beste het speelt echt niet anders en je ziet alles op wit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat witte ding is best mooi. Alleen de controller niet als je het mij vraagt. Verder is de kleur echt het minst belangrijke aan dat apparaat.
Dat zwarte glans-plastic trekt anders stof aan als een malle. Daarnaast ziet de witte er gewoon veel toffer uit. De zwarte vind ik vrij 'saai'.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wat boeit die kleur nou. JESSSSSSSS een witte PS4 snap dat niet echt. Zwart is toch gewoon het beste het speelt echt niet anders en je ziet alles op wit.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:28 schreef Lastpost het volgende:
Kleurtje van m'n console is wel het laatste waar ik me druk om maak.
Als ik aan het gamen ben denk ik ook echt van "nou die zwarte PS4 versie is toch behoorlijk saai voor het oog"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zwarte glans-plastic trekt anders stof aan als een malle. Daarnaast ziet de witte er gewoon veel toffer uit. De zwarte vind ik vrij 'saai'.
Ik weet nu in ieder geval dat ik mijn man in The Sims 4 geen Roy ga noemenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Totdat ze er mee gaan pronken...
[..]
Daar heb je het al
Roy is dan ook het vrouwtje in huisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval dat ik mijn man in The Sims 4 geen Roy ga noemen
Bullshit op de zwarte zie je veel meerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wat boeit die kleur nou. JESSSSSSSS een witte PS4 snap dat niet echt. Zwart is toch gewoon het beste het speelt echt niet anders en je ziet alles op wit.
Kroaat_de_mosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:18 schreef BDIL het volgende:
Ik krijg de PS4 vandaag binnen maar twijfel over mijn gamertag
teemongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:18 schreef BDIL het volgende:
Ik krijg de PS4 vandaag binnen maar twijfel over mijn gamertag
Sowieso al ingenomenquote:
Oh ja!quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien iets in het chinees....
Hakgwai - krijger
Gwailow - strijder
Ik heb het probleem zelf kunnen oplossenquote:
Oh! Welke headset?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het probleem zelf kunnen oplossenHeadset is wel troep
Die ze je meegevenquote:
Oh die wat bij de PS4 zitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die ze je meegevenAls je dat een headset kan noemen
Aanrader ? Ik hield bij de Xbox 360 wel van zo'n standaard headset, geluid kwam uit tv alleen voice via headset. Is er iets soortgelijks op de PS4 ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh die wat bij de PS4 zitdie is echt beroerd ja.
straks eens ff downloadenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Dragon's Teeth DLC staat in de store.
Volgens mij kan je het instellen ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aanrader ? Ik hield bij de Xbox 360 wel van zo'n standaard headset, geluid kwam uit tv alleen voice via headset. Is er iets soortgelijks op de PS4 ?
Niks mis mee, het doet wat t hoort te doen. Hoor mijn vrienden altijd duidelijk genoeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossen
Ik zat echt te zoeken naar de headset in die doosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wtf is dit danR3 knop... Heb dagenlang geen PS4 gespeeld.. Moet ik nou weer mijn controller ruilen of valt dit mee
[ afbeelding ]
gelukkig heb je er nog 1quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wtf is dit danR3 knop... Heb dagenlang geen PS4 gespeeld.. Moet ik nou weer mijn controller ruilen of valt dit mee
[ afbeelding ]
Staat in de store. Maar ik kon em eerst ook lastig vinden, het makkelijkst is om even de zoekfunctie te gebruiken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar kun je trouwens die companion app vinden. Wordt deze pas beschikbaar als je de headset eenmaal aansluit op de PS4 of staat die in de PSN store .
Er is een truuk waarmee je hem al binnen kan halen als je hem in de store gepre-ordered hebt, is nog niet speelbaar.quote:
En je betaald dus ook mooi premium prijs voor de game, ¤70,-quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er is een truuk waarmee je hem al binnen kan halen als je hem in de store gepre-ordered hebt, is nog niet speelbaar.
Dat klopt. Ik heb mooi zo'n code gejat bij bol.com en de day 1 versie gekauft bij yougamezone voor 52,95.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef VulpX het volgende:
[..]
En je betaald dus ook mooi premium prijs voor de game, ¤70,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |