quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
Een witte PS4Ga gewoon voor zwart man je bent toch geen wijf
Ja wat boeit die kleur nou. JESSSSSSSS een witte PS4 snap dat niet echt. Zwart is toch gewoon het beste het speelt echt niet anders en je ziet alles op wit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat witte ding is best mooi. Alleen de controller niet als je het mij vraagt. Verder is de kleur echt het minst belangrijke aan dat apparaat.
Dat zwarte glans-plastic trekt anders stof aan als een malle. Daarnaast ziet de witte er gewoon veel toffer uit. De zwarte vind ik vrij 'saai'.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wat boeit die kleur nou. JESSSSSSSS een witte PS4 snap dat niet echt. Zwart is toch gewoon het beste het speelt echt niet anders en je ziet alles op wit.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:28 schreef Lastpost het volgende:
Kleurtje van m'n console is wel het laatste waar ik me druk om maak.
Als ik aan het gamen ben denk ik ook echt van "nou die zwarte PS4 versie is toch behoorlijk saai voor het oog"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zwarte glans-plastic trekt anders stof aan als een malle. Daarnaast ziet de witte er gewoon veel toffer uit. De zwarte vind ik vrij 'saai'.
Ik weet nu in ieder geval dat ik mijn man in The Sims 4 geen Roy ga noemenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Totdat ze er mee gaan pronken...
[..]
Daar heb je het al
Roy is dan ook het vrouwtje in huisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval dat ik mijn man in The Sims 4 geen Roy ga noemen
Bullshit op de zwarte zie je veel meerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja wat boeit die kleur nou. JESSSSSSSS een witte PS4 snap dat niet echt. Zwart is toch gewoon het beste het speelt echt niet anders en je ziet alles op wit.
Kroaat_de_mosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:18 schreef BDIL het volgende:
Ik krijg de PS4 vandaag binnen maar twijfel over mijn gamertag
teemongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:18 schreef BDIL het volgende:
Ik krijg de PS4 vandaag binnen maar twijfel over mijn gamertag
Sowieso al ingenomenquote:
Oh ja!quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien iets in het chinees....
Hakgwai - krijger
Gwailow - strijder
| Forum Opties | |