VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossenquote:
3 druppels, helemaal geen last meer van. Werkt perfect!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossen
Speelde een potje fifa ineens hoor ik een piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakte om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.quote:
Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:03 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Speelde een potje fifa ineens hoor ik een piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakte om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
Helpt niets, verticaal zetten ook niet trouwensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.
Vertical stand ftw trouwens, geen gezeik met dat soort dingen
Bij verticaal zetten krijg je het probleem überhaupt nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Helpt niets, verticaal zetten ook niet trouwens
Ik wil ook een vertical standquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.
Vertical stand ftw trouwens, geen gezeik met dat soort dingen
Wedden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij verticaal zetten krijg je het probleem überhaupt niet
Ja, beide lopen er door. Heb er geen last van hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:01 schreef Maraca het volgende:
Studio! Even een vraag over je koptelefoon. Heb je nu het geluid van de tv via je koptelefoon lopen EN de teamspeak? Is dat niet super irritant? Tenminste, ik vond het al verschrikkelijk met mijn apple oordopjes
Ik overweeg namelijk ook om hem te halen. Mijn andere koptelefoon is stuk. Maar ik twijfel nog een beetje tussen een mono en duo koptelefoon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, beide lopen er door. Heb er geen last van hoorJe hoort ook wat beter dan door die apple oordopjes
Dat is dan wel jammer ja, dat hij alleen draadloos met de Playstation werkt.. of computer, als je dat ding er in prikt. Of.. dat heb ik nog niet getestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik overweeg namelijk ook om hem te halen. Mijn andere koptelefoon is stuk. Maar ik twijfel nog een beetje tussen een mono en duo koptelefoon.
Wel jammer dat hij niet draadloos te gebruiken is in combinatie met tv. Dat zou echt ideaal zijn omdat ik toch altijd bang ben dat de onderburen mijn tv kunnen horen 's avonds (maar als ik het geluid zacht zet versta ik er dan weer geen bal van) Voornamelijk als ineens muziek speelt waardoor het geluid ineens 10x harder lijkt te zijn
Ja, denk dat het de Jabra Halo 2 gaat wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer ja, dat hij alleen draadloos met de Playstation werkt.. of computer, als je dat ding er in prikt. Of.. dat heb ik nog niet getest
Anders koop je een andere headphone die gewoon overal draadloos op werkt?
TB PX4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer ja, dat hij alleen draadloos met de Playstation werkt.. of computer, als je dat ding er in prikt. Of.. dat heb ik nog niet getest
Anders koop je een andere headphone die gewoon overal draadloos op werkt?
Ik krijg allemaal NAS Drives als ik daarop zoekquote:
Dat is onzin.quote:
http://www.turtlebeach.co(...)ts/ear-force-px4/414quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal NAS Drives als ik daarop zoek
Turtle Beach PX4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal NAS Drives als ik daarop zoek
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.turtlebeach.co(...)ts/ear-force-px4/414
Stoer dingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Turtle Beach PX4
http://www.turtlebeach.co(...)ts/ear-force-px4/414
Briljant ding
Kabels?quote:Kristalheldere chat: blijf verbonden met je vrienden en teamgenoten door middel van volledige draadloos Bluetooth chat voor PS3! Voor PS4 en Xbox 360 kun je gebruik maken van de meegeleverde chatkabels
Eerste waar ik ook aan dacht inderdaad.quote:
Nadeel van de PX4 is dat hij, in tegenstelling tot wat vele reviews zeggen, niet 100% draadloos is. Als je op de PS4 gebruik wil maken van de chat functie moet je hem met een kabel aansluiten op je Dualshock 4.quote:
Oh wat irritantquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Eerste waar ik ook aan dacht inderdaad.![]()
Betreft het kabeltje dat van je headset naar je controller gaat trouwens.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh wat irritantWil tussendoor nog wel eens naar de keuken rennen om drinken te halen (zit dicht bij elkaar). Wil dan de koptelefoon ophouden, maar om nu gelijk die controller mee te nemen
Ook niet nu de partychat optie er is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Zie het ook al gebeuren dat ik m'n controller neer leg, opsta en dat ding op de grond lazert omdat ie nog vast zat haha.
Overigens voor mij niet het grootste probleem, chat gebruik ik toch al amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |