VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossenquote:
3 druppels, helemaal geen last meer van. Werkt perfect!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossen
Speelde een potje fifa ineens hoor ik een piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakte om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.quote:
Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:03 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Speelde een potje fifa ineens hoor ik een piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakte om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
Helpt niets, verticaal zetten ook niet trouwensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.
Vertical stand ftw trouwens, geen gezeik met dat soort dingen
Bij verticaal zetten krijg je het probleem überhaupt nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Helpt niets, verticaal zetten ook niet trouwens
Ik wil ook een vertical standquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.
Wedden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij verticaal zetten krijg je het probleem überhaupt niet
Ja, beide lopen er door. Heb er geen last van hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:01 schreef Maraca het volgende:
Studio! Even een vraag over je koptelefoon. Heb je nu het geluid van de tv via je koptelefoon lopen EN de teamspeak? Is dat niet super irritant? Tenminste, ik vond het al verschrikkelijk met mijn apple oordopjes
Ik overweeg namelijk ook om hem te halen. Mijn andere koptelefoon is stuk. Maar ik twijfel nog een beetje tussen een mono en duo koptelefoon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, beide lopen er door. Heb er geen last van hoorJe hoort ook wat beter dan door die apple oordopjes
Dat is dan wel jammer ja, dat hij alleen draadloos met de Playstation werkt.. of computer, als je dat ding er in prikt. Of.. dat heb ik nog niet getestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik overweeg namelijk ook om hem te halen. Mijn andere koptelefoon is stuk. Maar ik twijfel nog een beetje tussen een mono en duo koptelefoon.
Wel jammer dat hij niet draadloos te gebruiken is in combinatie met tv. Dat zou echt ideaal zijn omdat ik toch altijd bang ben dat de onderburen mijn tv kunnen horen 's avonds (maar als ik het geluid zacht zet versta ik er dan weer geen bal van) Voornamelijk als ineens muziek speelt waardoor het geluid ineens 10x harder lijkt te zijn
Ja, denk dat het de Jabra Halo 2 gaat wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer ja, dat hij alleen draadloos met de Playstation werkt.. of computer, als je dat ding er in prikt. Of.. dat heb ik nog niet getest
Anders koop je een andere headphone die gewoon overal draadloos op werkt?
TB PX4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer ja, dat hij alleen draadloos met de Playstation werkt.. of computer, als je dat ding er in prikt. Of.. dat heb ik nog niet getest
Anders koop je een andere headphone die gewoon overal draadloos op werkt?
Ik krijg allemaal NAS Drives als ik daarop zoekquote:
Dat is onzin.quote:
http://www.turtlebeach.co(...)ts/ear-force-px4/414quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal NAS Drives als ik daarop zoek
Turtle Beach PX4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal NAS Drives als ik daarop zoek
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.turtlebeach.co(...)ts/ear-force-px4/414
Stoer dingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Turtle Beach PX4
http://www.turtlebeach.co(...)ts/ear-force-px4/414
Briljant ding
Kabels?quote:Kristalheldere chat: blijf verbonden met je vrienden en teamgenoten door middel van volledige draadloos Bluetooth chat voor PS3! Voor PS4 en Xbox 360 kun je gebruik maken van de meegeleverde chatkabels
Eerste waar ik ook aan dacht inderdaad.quote:
Nadeel van de PX4 is dat hij, in tegenstelling tot wat vele reviews zeggen, niet 100% draadloos is. Als je op de PS4 gebruik wil maken van de chat functie moet je hem met een kabel aansluiten op je Dualshock 4.quote:
Oh wat irritantquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Eerste waar ik ook aan dacht inderdaad.![]()
Betreft het kabeltje dat van je headset naar je controller gaat trouwens.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh wat irritantWil tussendoor nog wel eens naar de keuken rennen om drinken te halen (zit dicht bij elkaar). Wil dan de koptelefoon ophouden, maar om nu gelijk die controller mee te nemen
Ook niet nu de partychat optie er is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Zie het ook al gebeuren dat ik m'n controller neer leg, opsta en dat ding op de grond lazert omdat ie nog vast zat haha.
Overigens voor mij niet het grootste probleem, chat gebruik ik toch al amper.
Nee niet bepaald. Zo af en toe bij BF4 en verder game ik meer met vrienden en de games die ik online doe vind ik de chat niet bepaald een toegevoegde waarde hebben. Buiten dat, ik vloek nogal als het niet gaat en dat hoeft ook niet iedereen te horen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ook niet nu de partychat optie er is?
Vooral dat laatste is herkenbaar haha.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Zo af en toe bij BF4 en verder game ik meer met vrienden en de games die ik online doe vind ik de chat niet bepaald een toegevoegde waarde hebben. Buiten dat, ik vloek nogal als het niet gaat en dat hoeft ook niet iedereen te horen.
Mij is verteld dat ALLE PS4 wireless dit hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Eerste waar ik ook aan dacht inderdaad.![]()
Betreft het kabeltje dat van je headset naar je controller gaat trouwens.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Mij is verteld dat ALLE PS4 wireless dit hebben.
(mijn eerste commentaar was dan ook naar de verkoper: maar dan is het niet wireless).
PS4 Gold Wireless Headset kun je gewoon chatten zonder kabeltjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Mij is verteld dat ALLE PS4 wireless dit hebben.
(mijn eerste commentaar was dan ook naar de verkoper: maar dan is het niet wireless).
Nop.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus?wat een bummer. En dan is het inderdaad niet wireless.
edit: maar de PS4 Sony Wireless Stereo Headset heeft dit toch weer niet nodig?
Die werkt met bluetooth. Dan druk je een USB stickje in je PS4 en is die 100% draadloos.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus?wat een bummer. En dan is het inderdaad niet wireless.
edit: maar de PS4 Sony Wireless Stereo Headset heeft dit toch weer niet nodig?
Waarom zijn jullie allemaal zo snel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
PS4 Gold Wireless Headset kun je gewoon chatten zonder kabeltje
[..]
Nop.wel zo'n kut USB ontvanger in je ps4 drukken
En geluid is top! Heb hem net binnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die werkt met bluetooth. Dan druk je een USB stickje in je PS4 en is die 100% draadloos.
Ja, boeie zo'n USB ontvanger. Heb ik ook voor de bluetooth toetsenbord voor de PS4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
PS4 Gold Wireless Headset kun je gewoon chatten zonder kabeltje
[..]
Nop.wel zo'n kut USB ontvanger in je ps4 drukken
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo snel.![]()
YEAH!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En geluid is top! Heb hem net binnen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, boeie zo'n USB ontvanger. Heb ik ook voor de bluetooth toetsenbord voor de PS4
Dan staat de PS4 Gold Wireless Headset voorlopig op 1
Zie je pas als je een van die knopjes indrukt, dan komt het in beeld tevoorschijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef Morri het volgende:
Hmm, leuk ding, die Sony Gold. Geluid is uitstekend. Wat me wel nogal irriteert is dat je niet kunt zien of je nu de microfoon of VSS aan of uit hebt staan.
http://www.budgetgaming.n(...)ereo+gamers+headset+(2014)_PS4.htmlquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:58 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben ik er nu wel uit danEens kijken of ik hem tegenkom bij de Saturn en anders zie ik wel wanneer ik hem ga kopen.
Ik kwam hem nergens tegenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:58 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben ik er nu wel uit danEens kijken of ik hem tegenkom bij de Saturn en anders zie ik wel wanneer ik hem ga kopen.
Die hebben we hier ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik kwam hem nergens tegentot ik bij de Nedgame binneliep
Hadden ze 'm zelfs in de aanbieding
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die hebben we hier ookMisschien dat ik daar even binnenwandel.
Als je de headset aanzet, en je hebt nooit iets gewijzigd met de VVS knop, dan staat deze altijd gewoon aan. Het enige wat de headset wel altijd doet is je microfoon open gooien. Dus die mute ik altijd meteen standaard. Komt rechts boven in beeld te staan als je de knop mute-knop indrukt. Batterij geeft hij trouwens ook daar aan, plus 1 piepje als deze bijna leeg is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef Morri het volgende:
Hmm, leuk ding, die Sony Gold. Geluid is uitstekend. Wat me wel nogal irriteert is dat je niet kunt zien of je nu de microfoon of VSS aan of uit hebt staan.
Goede headset inderdaad zoals bijna iedereen hier wel aangeeftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die hebben we hier ookMisschien dat ik daar even binnenwandel.
Al iets op het oog als eventuele vervanger?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:11 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me inderdaad ook een prima ding. Maar ik moet eerst eens de spaarpot vullen voor een nieuwe TV. De inputlag van ons huidige bakbeest is echt niet tof meer en het wordt na 5 jaar sowieso weer eens tijd voor wat nieuws.
Is al opgestuurd.Waarschijnlijk krijg ik een nieuwe omdat het probleem weer terug kan komen als ze het gefixt hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Gewoon vriend of vriendinlief naar de keuken sturen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh wat irritantWil tussendoor nog wel eens naar de keuken rennen om drinken te halen (zit dicht bij elkaar). Wil dan de koptelefoon ophouden, maar om nu gelijk die controller mee te nemen
oftewel, dan moet jij alsnog naar de keukenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon vriend of vriendinlief naar de keuken sturen.
Zeker. Deze TV van Sony:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:20 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Al iets op het oog als eventuele vervanger?
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon vriend of vriendinlief naar de keuken sturen.
He bebequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Overigens de koptelefoon bij Nedgame gehaald.Ow wee als het ding niks is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |