quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
En terecht, je koopt een PS4 voor CoD en BF!![]()
Ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wist dat ik sarcastisch was over die twee titelsquote:
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn (hoewel ik zelf alleen Western RPG games speelquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik niet
Ik koop een PS4 voor de aankomende (j)RPGs
^^ Dit hier... Destiny lijkt me leuk, maar ik denk dat ik die toch niet ga aanschaffen. TLOU heb ik nog te spelen straks, en Plants vs Zombies: Garden Warfare ook. Is meer dan genoeg aan spellen voor een paar maanden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:57 schreef Rogan het volgende:
Ik ben meer hyped voor No Man's Sky dan Destiny. Hopelijk kunnen ze het waar maken..
Nog steeds geen Tales of.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik niet
Geduld!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geen Tales of.
Nog steeds geen datum FFX XV en KH3.
Nog steeds geen JRPG's
Ach, volgende maand Xillia 2, dan heb ik weer even wat te doenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, volgende maand Xillia , dan heb ik weer even wat te doen
Bloodborne <3quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:27 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn (hoewel ik zelf alleen Western RPG games speel)
Ok maar BF is nog wel okquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wist dat ik sarcastisch was over die twee titels
CoD komt er bij mij niet in, afgelopen 2 jaar niet en dit jaar ook niet. Futuristisch geneuzel houd ik niet zo van met zulke shooters.
Battlefield is wel goed hoor, maar doelde eerder op dat ik hier niet per se een PS4 voor had aangeschaft.quote:
Via het knopje bovenop je rechter koptelefoon, het staat standaard aan.quote:
Mja, het lijkt me saai. Technisch gezien heel tof gemaakt, alles procudereel, maar er moet meer in de wereld te doen zijn dan van gebied naar gebied gaan en beestjes ontdekken. Voor mij dan iigquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:49 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Battlefield is wel goed hoor, maar doelde eerder op dat ik hier niet per se een PS4 voor had aangeschaft.
En ja, kijk ook erg uit naar No Man's Sky. Er komt steeds meer informatie naar buiten. Het is afwachten hoe divers en abstract de werelden kunnen worden. Maar van wat ik lees en zie, kan dit spel iedereen nog wel eens aardig verassen. Wel jammer dat ze het principe zon, water gebruiken voor leven. Wie zegt dat elk wezen dat nodig heeft? Een planeet zonder zon, met een zaklamp uitkammen lijkt mij ook wel grappig.
Dit zou ik zo graag willen zien in de nieuwe ME games. Moeiteloos van zonnestelsels naar zonnestelsels vliegen, op elke planeet kunnen landen die je ziet, en lekker uitzoeken wat er allemaal is. En mooie skyboxes natuurlijk, heb daar een zwak voor (Destiny doet dit ook heel mooi)
[ afbeelding ]
Zo mooi toen in 2007
Dat is ook waar ik mee zit. Het spel moet wel een soort van doel hebben. Spellen zoals Minecraft kunnen mij ook niet erg boeien. Maar het is nog even afwachten. Het kan ook zo zijn dat ik No Man's Sky bij vlagen oppak als relaxed tussendoortje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me saai. Technisch gezien heel tof gemaakt, alles procudereel, maar er moet meer in de wereld te doen zijn dan van gebied naar gebied gaan en beestjes ontdekken. Voor mij dan iig
Misschien dat het wel zo'n zelfde relaxte vibe heeft als Journey, maar dan niet zo lineair, maar gewoon vrij. Geen idee. Ik ben zelf nog niet zo enthousiast over de game, maar wellicht veranderd dat nog.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik mee zit. Het spel moet wel een soort van doel hebben. Spellen zoals Minecraft kunnen mij ook niet erg boeien. Maar het is nog even afwachten. Het kan ook zo zijn dat ik No Man's Sky bij vlagen oppak als relaxed tussendoortje.
Ik heb hem gereserveerd (en dus niet besteld), krijg je dan ook een betakey? Apart, maar ik hoop hetquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:35 schreef Richie2000 het volgende:
Voor diegene die nog op zoek zijn naar Destiny Beta codes, bij de Bart smit kun je vrijblijvend reserveren. Ik heb zojuist mijn code binnen gekregen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik niet
JRPG'squote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geen JRPG's
jah, 3 dagen geleden gereserveerd en vanmorgen mijn beta key binnen gekregen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:39 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik heb hem gereserveerd (en dus niet besteld), krijg je dan ook een betakey? Apart, maar ik hoop het
Op Tales, FF XV en KH3 wacht ik ook met smartquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geen JRPG's
Komt Xillia 2 op de PS4? Nee zekerquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, volgende maand Xillia 2, dan heb ik weer even wat te doen
En dan tales of Hearts R op Vita
Bf heb ik wel, mja geen leuke single player momenteelquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
#greatnessawaitsquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk.Speel net een potje fifa ineens hoor ik piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakt nu om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
goede site bestel er ook weleensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:22 schreef bakacakes het volgende:
Iemand al eens wat besteld op yourgamezone? De reviews op budgetgaming zijn positief, maar had er nog nooit van gehoord. Bovendien zijn er kortingscodes beschikbaar? Ik zie de mogelijkheid maar kan niets vinden
Geen problemen gehad daar tot nut toequote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:22 schreef bakacakes het volgende:
Iemand al eens wat besteld op yourgamezone? De reviews op budgetgaming zijn positief, maar had er nog nooit van gehoord. Bovendien zijn er kortingscodes beschikbaar? Ik zie de mogelijkheid maar kan niets vinden
check ff de onderkant van je apparaat: dat stuk rubber onder de eject knop even losmaken en vervolgens weer vastzettenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk.Speel net een potje fifa ineens hoor ik piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakt nu om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
Nee, er is nog geen Tales voor ps4 aangekondigd. Ook Zestiria (volgend jaar wss) is voor old-gen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Komt Xillia 2 op de PS4? Nee zeker
Die voor de Vita ga ik ook halen
Met moet Tales of the Abyss nog uitspelen op de 3DS. Maar Tales of Symphonia blijft mijn favoriet
*wacht op "het is de schuld van EA-reacties"quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
In de cartridge blazen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
*wacht op "het is de schuld van EA-reacties"
Klinkt als een defecte disc-lezer, of je disc zelf moet vol vetvlekken zitten, maar iets zegt me dat je dat al bekeken hebt
Laat ff weten wat Sony zegt..quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb het al gevonden.Het is softwarematig op te lossen maar meestal komt het dan terug.Morgen maar naar gamemania brengen.Iemand een idee hoe lang je hem dan kwijt bent?Of kan ik gewoon naar sony in weert rijden?
Ligt over het algemeen direct al goedkoper in de bakken bij de MM wanneer ie uitkomt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:04 schreef bakacakes het volgende:
Top, iedereen heeft goede reacties. Dan maar gelijk bestellen. FIFA 15 ultimate team editie voor 63 euro is de beste prijs die ik overal heb gezien!
Ik ga voor de gewone versie ondanks dat ik eigenlijk alleen Ultimate Team speelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:04 schreef bakacakes het volgende:
Top, iedereen heeft goede reacties. Dan maar gelijk bestellen. FIFA 15 ultimate team editie voor 63 euro is de beste prijs die ik overal heb gezien!
Maar dan moet je naar buiten.....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ligt over het algemeen direct al goedkoper in de bakken bij de MM wanneer ie uitkomt.
True. Heb al 2 jaar achterelkaar season ticket en nog nooit wat goeds uit een pack.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je hebt niets aan die ultimate team editie. De spelers die je krijgt zijn meestal van een zeer matige kwaliteit. Zonde van je geld, je kunt beter traden en zodoende je team langzaam beter maken.
Staat toch een demo van in de store? Probeer die eerst even.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Heeft iemand hier Motogp?
Is dat een beetje leuk en te doen voor n00bs die helemaal niks met motors/racen hebben?
Laatst gezocht naar een demo maar toen kon ik niets vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Staat toch een demo van in de store? Probeer die eerst even.
Ziet er iig echt beroerd uit grafisch, besturing lijkt ook nergens op ...
Dat is echt tof van Bungie. Heb jij Destiny gepreordered dan? Zoja; als je een code overhoudt, zou ik er dan een mogen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:51 schreef Disker91 het volgende:
De Bungie site heeft een update gekregen. Je kan nu je platform selecteren waar je de bèta op wilt spelen. Dit kan alleen op de dag wanneer de bèta beschikbaar is though.
Het leuke is, is dat je waarschijnlijk 3 codes krijgt!
"Platform selection for the Beta is now available! Each code will grant you 3 download keys, enough to field a full Fireteam on the console of your choosing! Need help? Click Here!"
Als je namelijk al een platform (wat dus nog niet kan) selecteert van geven ze ook het volgende aan
"Make sure that both the platform and region are correct, or your download code(s) will not work. You cannot undo this action and select another platform or region later!"
We kunnen dus een aantal mensen van hier gelukkig maken waarschijnlijk, diegene die nog geen code hebben
Edit: Volgens Twitter kan je de platform eerder selecteren dan op de dag zelf. Bungie houdt ons op de hoogte.
Kan niks beloven, maar als ik er één overhoudt dan heb je de mijne bij dezequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is echt tof van Bungie. Heb jij Destiny gepreordered dan? Zoja; als je een code overhoudt, zou ik er dan een mogen?Ik heb Destiny gepreordered bij een retailer die niet ''groot genoeg is om beta codes te ontvangen'', dus ik krijg geen code.
Ik heb ook altijd alleen met traden gedaan en ik zal er ook nooit voor gaan betalen, maar deze prijs ligt zo dicht op de normale versie (overal is de fut editie ¤80) dat ik het wel te doen vind.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je hebt niets aan die ultimate team editie. De spelers die je krijgt zijn meestal van een zeer matige kwaliteit. Zonde van je geld, je kunt beter traden en zodoende je team langzaam beter maken.
Vind dat altijd wel knap dat mensen dat doen en kunnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC platinum gehaald nu even aan Infamous beginnen en daar ook platinum halen. Op de PS3 kon platinum mij vrij weinig schelen, nu ik de PS4 heb wil ik alles platinum halen. Al in 4 games (in 3 maanden) een platinum trophy gehaald. Een platinum geeft veel meer voldoening in mij ogen dan ''achievements points.''
Heb er ook een paar platinum. Maar ik verdom het om 1000 dingen te verzamelen voor een game die mij niet echt meer aanstaat. Kan mijn tijd dan beter in leuke games besteden. Dark Souls 1 en 2 vond ik dan wel weer leuk om te doen. Maar zoals Watch_Dogs doe ik niet, het is makkelijk maar kost teveel tijd. En laten we nu eerlijk zijn, wat heb je eraanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel knap dat mensen dat doen en kunnen. Ik heb daar echt totaal geen zin in om elke trophy/achievements te halen
Meestal speel ik een spel maar 1 keer en dan vind ik het wel weer goed
Ik heb er straks wel eentje voor jequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is echt tof van Bungie. Heb jij Destiny gepreordered dan? Zoja; als je een code overhoudt, zou ik er dan een mogen?Ik heb Destiny gepreordered bij een retailer die niet ''groot genoeg is om beta codes te ontvangen'', dus ik krijg geen code.
Helemaal topquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb er straks wel eentje voor je
Ik heb er al een via bol en ik zal niet de enige zijn die er 1 of meer hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Straks? Volgens mij komen de betacodes vanuit bungie de 17e pas toch?
Ja ik heb er ook een via bol (vervolgens de bestelling gecancelledquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb er al een via bol en ik zal niet de enige zijn die er 1 of meer hebben
Ja, dat bedoel ik ook met straksquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Straks? Volgens mij komen de betacodes vanuit bungie de 17e pas toch?
Lekker dan, laat maar zitten.quote:Achteraf betalen
Voor deze bestelling is achteraf betalen via uw bank niet mogelijk.
Heb je geen creditcard? Dan kan je ook gewoon annuleren.quote:
Zijn genoeg mensen hier met een bèta-key, doe dat even x2 (want één voor onszelf) en er is vast een grote kans dat één van deze lieve mensen (of ik) nog wel een code overheeftquote:
3 keer eerder, alle keren gezeik haha. En nee, geen CC hiero.quote:
Nope ging niet volgens game maniaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom niet rechtstreeks naar Sony aangezien zij hetzelfde gaan doen. Kost je minder tijd.
Maakt het uit op dat moment heb je het gewoon lekker gespeeld. Als je in de toekomst zou kijken dan wist ik het welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[b]knip
Zal heus wel komen maar hoop het eigenlijk niet. Dan heb ik alsnog mijn PS3 voor niks gekocht![]()
Heb de PS3 juist gekocht voor games als Beyond Two Souls, The Last Of Us en Uncharted 1, 2, 3 en Heavy Rain
![]()
![]()
Maarja als uiteindelijk die games gewoon op de PS4 komen, dan had het achteraf ook niet veel zin gehad.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Sony: 'Uncharted is een goede kandidaat voor PS4-remake'
Volgens Shuhei Yoshida vormt Uncharted een goede kandidaat om een Remastered-versie te krijgen op PlayStation 4. Dat zei hij in een interview met Eurogamer.
Yoshida geeft aan dat hij van verschillende consumenten heeft gehoord dat zij graag een opgepoetste versie zouden zien van games die later in de cyclus van de PlayStation 3 zijn verschenen die zij gemist hebben. Volgens Yoshida is het zo dat zo'n vijftig procent van de PlayStation 4-bezitters geen PS3 hebben en dus verschillende exclusieve titels hebben gemist, zoals bijvoorbeeld ook een The Last of Us.
Yoshida zegt dat Uncharted "een goede kandidaat zou zijn" voor een Remastered-make-over, maar stelt wel dat Sony "de markt niet wil overspoelen met opnieuw gemaakte games". Voor PlayStation 4 is ook een nieuwe Uncharted-game in ontwikkeling. Uncharted 4: A Thief's End moet in 2015 verschijnen.
The Last of Us Remastered en Beyond: Two Souls
The Last of Us Remastered verschijnt op 29 juli. Ook gaan er geruchten over een Remastered-versie van Beyond: Two Souls. Een PS4-versie van deze game dook eerder week onder meer op bij twee Duitse retailwebsites. Daarnaast vermeldde een programmeur van ontwikkelaar Quantic Dream op zijn LinkedIn-profiel dat deze versie in de maak was. Inmiddels zijn de verscheidene vermeldingen verwijderd.
http://www.gamer.nl/nieuw(...)daat-voor-ps4-remake
Zal heus wel komen maar hoop het eigenlijk niet. Dan heb ik alsnog mijn PS3 voor niks gekocht![]()
Heb de PS3 juist gekocht voor games als Beyond Two Souls, The Last Of Us en Uncharted 1, 2, 3 en Heavy Rain
![]()
![]()
Maarja als uiteindelijk die games gewoon op de PS4 komen, dan had het achteraf ook niet veel zin gehad.
Normaal zou ik het ook niet erg vinden hoor, maar het is meer dat ik de PS3 pas 1 week heb en nu dit lees. Voelt toch wel een klein beetje kut net na de aankoopquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:07 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Lompe beredenering, genoeg andere mensen die er op zitten te wachten. Zo kan je altijd wel achteraf balen
Net een week, dan kon je het zien aankomen. Het zag er al langer naar uit dat dit zou gebeurenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Normaal zou ik het ook niet erg vinden hoor, maar het is meer dat ik de PS3 pas 1 week heb en nu dit lees. Voelt toch wel een klein beetje kut net na de aankoop![]()
Ach moet me er ook niet druk om maken. De games zien er al prachtig uit op de PS3 en een paar grafische updates minder kan ik ook wel mee leven
Meh er gingen wel meer geruchten over bepaalde games en daar hoor je niks meer over.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net een week, dan kon je het zien aankomen. Het zag er al langer naar uit dat dit zou gebeuren
Je kon beter voor PS4 gaan.
Had je ook een PS2? Voelde je je toen niet genaaid toen alle remakes op de PS3 uitkwamen, damn ik welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Sony: 'Uncharted is een goede kandidaat voor PS4-remake'
Volgens Shuhei Yoshida vormt Uncharted een goede kandidaat om een Remastered-versie te krijgen op PlayStation 4. Dat zei hij in een interview met Eurogamer.
Yoshida geeft aan dat hij van verschillende consumenten heeft gehoord dat zij graag een opgepoetste versie zouden zien van games die later in de cyclus van de PlayStation 3 zijn verschenen die zij gemist hebben. Volgens Yoshida is het zo dat zo'n vijftig procent van de PlayStation 4-bezitters geen PS3 hebben en dus verschillende exclusieve titels hebben gemist, zoals bijvoorbeeld ook een The Last of Us.
Yoshida zegt dat Uncharted "een goede kandidaat zou zijn" voor een Remastered-make-over, maar stelt wel dat Sony "de markt niet wil overspoelen met opnieuw gemaakte games". Voor PlayStation 4 is ook een nieuwe Uncharted-game in ontwikkeling. Uncharted 4: A Thief's End moet in 2015 verschijnen.
The Last of Us Remastered en Beyond: Two Souls
The Last of Us Remastered verschijnt op 29 juli. Ook gaan er geruchten over een Remastered-versie van Beyond: Two Souls. Een PS4-versie van deze game dook eerder week onder meer op bij twee Duitse retailwebsites. Daarnaast vermeldde een programmeur van ontwikkelaar Quantic Dream op zijn LinkedIn-profiel dat deze versie in de maak was. Inmiddels zijn de verscheidene vermeldingen verwijderd.
http://www.gamer.nl/nieuw(...)daat-voor-ps4-remake
![]()
![]()
Kut man, nou veel sterkte de komende weken danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Net de ps4 naar gamemania gebracht voor reparatie.Iemand ervaring?2-3 weken werd mij gezegd.Mis hem nu al
watskeburt dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Net de ps4 naar gamemania gebracht voor reparatie.Iemand ervaring?2-3 weken werd mij gezegd.Mis hem nu al
Die is er nog nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:44 schreef robin007bond het volgende:
Wel goedkoop al die remakes. Ik blijf het jammer vinden dat je als bezitter van de PS3-games nog moet betalen voor dezelfde spellen in een ander jasje.
En hoe is die streaming service nu eigenlijk? Waar je originele PS3 spellen op zou kunnen spelen?
Damn.quote:
Er is alleen een handheldversie, dus geheel wat anders, niet eens HD, maar juist een kleiner schermquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn.
Ik vind het prijzenswaardig hoe Nintendo dat doet. Tussen de Ocarina of Time remake zaten echt flink wat generaties.
Heb je een hele nieuwe controller gekocht vanwege je R2 knop?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik had vanmiddag een potje gespeeld offline. Spel liep vast (Fifa14) en Playstation viel uit. Daarna weer aangezet en kwam in veilige modus terecht. Dit is mn eerste probleem die ik heb gehad met PS4. En controller R2 knop maar heb al een nieuwe gekocht.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je een hele nieuwe controller gekocht vanwege je R2 knop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |