abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142181303
Sony: 'Uncharted is een goede kandidaat voor PS4-remake'

Volgens Shuhei Yoshida vormt Uncharted een goede kandidaat om een Remastered-versie te krijgen op PlayStation 4. Dat zei hij in een interview met Eurogamer.

Yoshida geeft aan dat hij van verschillende consumenten heeft gehoord dat zij graag een opgepoetste versie zouden zien van games die later in de cyclus van de PlayStation 3 zijn verschenen die zij gemist hebben. Volgens Yoshida is het zo dat zo'n vijftig procent van de PlayStation 4-bezitters geen PS3 hebben en dus verschillende exclusieve titels hebben gemist, zoals bijvoorbeeld ook een The Last of Us.

Yoshida zegt dat Uncharted "een goede kandidaat zou zijn" voor een Remastered-make-over, maar stelt wel dat Sony "de markt niet wil overspoelen met opnieuw gemaakte games". Voor PlayStation 4 is ook een nieuwe Uncharted-game in ontwikkeling. Uncharted 4: A Thief's End moet in 2015 verschijnen.
The Last of Us Remastered en Beyond: Two Souls

The Last of Us Remastered verschijnt op 29 juli. Ook gaan er geruchten over een Remastered-versie van Beyond: Two Souls. Een PS4-versie van deze game dook eerder week onder meer op bij twee Duitse retailwebsites. Daarnaast vermeldde een programmeur van ontwikkelaar Quantic Dream op zijn LinkedIn-profiel dat deze versie in de maak was. Inmiddels zijn de verscheidene vermeldingen verwijderd.

http://www.gamer.nl/nieuw(...)daat-voor-ps4-remake

Zal heus wel komen maar hoop het eigenlijk niet. Dan heb ik alsnog mijn PS3 voor niks gekocht :{ }:| Heb de PS3 juist gekocht voor games als Beyond Two Souls, The Last Of Us en Uncharted 1, 2, 3 en Heavy Rain :{ }:|

Maarja als uiteindelijk die games gewoon op de PS4 komen, dan had het achteraf ook niet veel zin gehad.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:57:05 #182
194233 Friday12
Originele kloon
pi_142181369
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[b]knip

Zal heus wel komen maar hoop het eigenlijk niet. Dan heb ik alsnog mijn PS3 voor niks gekocht :{ }:| Heb de PS3 juist gekocht voor games als Beyond Two Souls, The Last Of Us en Uncharted 1, 2, 3 en Heavy Rain :{ }:|

Maarja als uiteindelijk die games gewoon op de PS4 komen, dan had het achteraf ook niet veel zin gehad.
Maakt het uit op dat moment heb je het gewoon lekker gespeeld. Als je in de toekomst zou kijken dan wist ik het wel _O-
pi_142181649
Crash, Spyro of Jak and Daxter naar PS4 pretty please.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:07:41 #184
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142181773
quote:

Volgens Shuhei Yoshida vormt Uncharted een goede kandidaat om een Remastered-versie te krijgen op PlayStation 4. Dat zei hij in een interview met Eurogamer.

Yoshida geeft aan dat hij van verschillende consumenten heeft gehoord dat zij graag een opgepoetste versie zouden zien van games die later in de cyclus van de PlayStation 3 zijn verschenen die zij gemist hebben. Volgens Yoshida is het zo dat zo'n vijftig procent van de PlayStation 4-bezitters geen PS3 hebben en dus verschillende exclusieve titels hebben gemist, zoals bijvoorbeeld ook een The Last of Us.

Yoshida zegt dat Uncharted "een goede kandidaat zou zijn" voor een Remastered-make-over, maar stelt wel dat Sony "de markt niet wil overspoelen met opnieuw gemaakte games". Voor PlayStation 4 is ook een nieuwe Uncharted-game in ontwikkeling. Uncharted 4: A Thief's End moet in 2015 verschijnen.

The Last of Us Remastered verschijnt op 29 juli. Ook gaan er geruchten over een Remastered-versie van Beyond: Two Souls. Een PS4-versie van deze game dook eerder week onder meer op bij twee Duitse retailwebsites. Daarnaast vermeldde een programmeur van ontwikkelaar Quantic Dream op zijn LinkedIn-profiel dat deze versie in de maak was. Inmiddels zijn de verscheidene vermeldingen verwijderd.

:')

Lompe beredenering, genoeg andere mensen die er op zitten te wachten. Zo kan je altijd wel achteraf balen
pi_142181980
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

:')

Lompe beredenering, genoeg andere mensen die er op zitten te wachten. Zo kan je altijd wel achteraf balen
Normaal zou ik het ook niet erg vinden hoor, maar het is meer dat ik de PS3 pas 1 week heb en nu dit lees. Voelt toch wel een klein beetje kut net na de aankoop :6

Ach moet me er ook niet druk om maken. De games zien er al prachtig uit op de PS3 en een paar grafische updates minder kan ik ook wel mee leven :P
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:25:19 #186
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142182424
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Normaal zou ik het ook niet erg vinden hoor, maar het is meer dat ik de PS3 pas 1 week heb en nu dit lees. Voelt toch wel een klein beetje kut net na de aankoop :6

Ach moet me er ook niet druk om maken. De games zien er al prachtig uit op de PS3 en een paar grafische updates minder kan ik ook wel mee leven :P
Net een week, dan kon je het zien aankomen. Het zag er al langer naar uit dat dit zou gebeuren

Je kon beter voor PS4 gaan.
pi_142182830
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef Che_ het volgende:

[..]

Net een week, dan kon je het zien aankomen. Het zag er al langer naar uit dat dit zou gebeuren

Je kon beter voor PS4 gaan.
Meh er gingen wel meer geruchten over bepaalde games en daar hoor je niks meer over.

Bijvoorbeeld de Mass Effect Trilogy naar de PS4.

En ik heb ook een PS4. Maar had een PS3 2ehands gekocht puur voor de exclusives, omdat ik altijd een Xbox 360 heb gehad en die games nooit gespeeld heb :)
pi_142184403
quote:

Had je ook een PS2? Voelde je je toen niet genaaid toen alle remakes op de PS3 uitkwamen, damn ik wel ;) :P.

Je hoeft het niet te kopen, ik ben blij voor de mensen die vanaf een andere console komen, of die helemaal geen console hadden hiervoor. Zij kunnen nu ook het verhaal vanaf het begin volgen, en van deze schitterende games genieten.

En dit kan je verwachten in de eerste 2 jaar van een nieuwe generatie (in deze tijden). Er zijn soms weinig spellen, dus zo vergroot men het aanbod, en het blijven bedrijven dus de extra centjes komen ook altijd van pas.

Edit:
Zag je laatste bericht niet. Tja ik heb mijn PS3 verkocht vlak na de release, vlak voor de release van de PS4 kwam er weer één in huis. Maar ik wist dat ik er donder op kon zeggen dat er remakes zouden komen. Maar speel liever de titels als het mij uitkomt, nu moet je wachten op de remakes (al ze dan al komen). Het zijn vaak toch alleen de grote titels.

Ik heb er geen spijt van. En je kan je PS3 altijd weer verkopen, als je geluk hebt op marktplaats aan een idioot die teveel betaalt (had mijn 360 voor bijna de nieuwprijs verkocht na 1 maand _O- )
pi_142184628
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Net de ps4 naar gamemania gebracht voor reparatie.Iemand ervaring?2-3 weken werd mij gezegd.Mis hem nu al
Kut man, nou veel sterkte de komende weken dan :'(. Had je ook je zinnen gezet op de bèta van Destiny?
pi_142184647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Net de ps4 naar gamemania gebracht voor reparatie.Iemand ervaring?2-3 weken werd mij gezegd.Mis hem nu al
watskeburt dan?
pi_142185511
Wel goedkoop al die remakes. Ik blijf het jammer vinden dat je als bezitter van de PS3-games nog moet betalen voor dezelfde spellen in een ander jasje.

En hoe is die streaming service nu eigenlijk? Waar je originele PS3 spellen op zou kunnen spelen?
pi_142186106
Ging vandaag wel heel erg goed in BF :o
  vrijdag 11 juli 2014 @ 22:16:01 #193
194233 Friday12
Originele kloon
pi_142186837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:44 schreef robin007bond het volgende:
Wel goedkoop al die remakes. Ik blijf het jammer vinden dat je als bezitter van de PS3-games nog moet betalen voor dezelfde spellen in een ander jasje.

En hoe is die streaming service nu eigenlijk? Waar je originele PS3 spellen op zou kunnen spelen?
Die is er nog niet
pi_142186969
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Die is er nog niet
Damn.

Ik vind het prijzenswaardig hoe Nintendo dat doet. Tussen de Ocarina of Time remake zaten echt flink wat generaties. :P
pi_142192008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Damn.

Ik vind het prijzenswaardig hoe Nintendo dat doet. Tussen de Ocarina of Time remake zaten echt flink wat generaties. :P
Er is alleen een handheldversie, dus geheel wat anders, niet eens HD, maar juist een kleiner scherm :P

Voor de rest hoef je ze niet te kopen. Ik heb volgens mij geen enkele remake gekocht, het heeft zo weinig zin voor alleen HD-graphics.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_142192456
Ik had vanmiddag een potje gespeeld offline. Spel liep vast (Fifa14) en Playstation viel uit. Daarna weer aangezet en kwam in veilige modus terecht. Dit is mn eerste probleem die ik heb gehad met PS4. En controller R2 knop maar heb al een nieuwe gekocht.
pi_142193979
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik had vanmiddag een potje gespeeld offline. Spel liep vast (Fifa14) en Playstation viel uit. Daarna weer aangezet en kwam in veilige modus terecht. Dit is mn eerste probleem die ik heb gehad met PS4. En controller R2 knop maar heb al een nieuwe gekocht.
Heb je een hele nieuwe controller gekocht vanwege je R2 knop?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142195464
Destiny ge pre-ordered bij Bol voor de beta, achteraf betalen geselecteerd. Blijkbaar kon dat. Vind ik het geen zak aan, dan annuleer ik het zaakje gewoon :@ :')
pi_142195662
Wat dat betreft is BOL soms wel te makkelijk hoor. Stel je heb niet meteen het geld of je bedenk je inderdaad weer, dan kan je alsnog gewoon weer annuleren. Je heb 2 weken de tijd om te betalen en mocht je het raar genoeg vergeten :D , dan heb je alsnog 2 weken extra de tijd maar dan moet je een paar euro extra betalen bovenop het bedrag :')

Ik betaal altijd wel meteen maar ken ook iemand die vaak gebruik maakt van die acceptgiro's. Die koopt dan wat en betaalt gewoon een maand later _O- Gewoon om te kijken of die het artikel na een paar dagen/weken nog leuk vindt. Zo niet dan weer terug sturen en niks hoeven betalen.
pi_142196355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Heb je een hele nieuwe controller gekocht vanwege je R2 knop?
^O^
pi_142198297
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 02:12 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

^O^
VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossen _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142199529
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 06:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossen _O_
3 druppels, helemaal geen last meer van. Werkt perfect! :7
pi_142199533
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

watskeburt dan?
Speelde een potje fifa ineens hoor ik een piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakte om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
pi_142199555
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:03 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Speelde een potje fifa ineens hoor ik een piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakte om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.

Vertical stand ftw trouwens, geen gezeik met dat soort dingen :P
pi_142200485
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:

[..]

Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.

Helpt niets, verticaal zetten ook niet trouwens :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142200583
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Helpt niets, verticaal zetten ook niet trouwens :P
Bij verticaal zetten krijg je het probleem überhaupt niet ;)
pi_142201346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:

[..]

Ik wil ook een vertical stand :'( die van sony zelf is alleen niet te vinden. En ik ben dan weer zo'n autist die niet voor de 3e rangs neppe meuk gaat en liever het origineel heeft :@
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:01:18 #208
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_142201401
Studio! Even een vraag over je koptelefoon. Heb je nu het geluid van de tv via je koptelefoon lopen EN de teamspeak? Is dat niet super irritant? Tenminste, ik vond het al verschrikkelijk met mijn apple oordopjes :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_142201495
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef VulpX het volgende:

[..]

Bij verticaal zetten krijg je het probleem überhaupt niet ;)
Wedden? :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142201563
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wedden? :P
Heb mijn ps4 ook verticaal staan en geen problemen gehad.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')