#greatnessawaitsquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk.Speel net een potje fifa ineens hoor ik piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakt nu om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
goede site bestel er ook weleensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:22 schreef bakacakes het volgende:
Iemand al eens wat besteld op yourgamezone? De reviews op budgetgaming zijn positief, maar had er nog nooit van gehoord. Bovendien zijn er kortingscodes beschikbaar? Ik zie de mogelijkheid maar kan niets vinden
Geen problemen gehad daar tot nut toequote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:22 schreef bakacakes het volgende:
Iemand al eens wat besteld op yourgamezone? De reviews op budgetgaming zijn positief, maar had er nog nooit van gehoord. Bovendien zijn er kortingscodes beschikbaar? Ik zie de mogelijkheid maar kan niets vinden
check ff de onderkant van je apparaat: dat stuk rubber onder de eject knop even losmaken en vervolgens weer vastzettenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk.Speel net een potje fifa ineens hoor ik piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakt nu om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
Nee, er is nog geen Tales voor ps4 aangekondigd. Ook Zestiria (volgend jaar wss) is voor old-gen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Komt Xillia 2 op de PS4? Nee zeker
Die voor de Vita ga ik ook halen
Met moet Tales of the Abyss nog uitspelen op de 3DS. Maar Tales of Symphonia blijft mijn favoriet
*wacht op "het is de schuld van EA-reacties"quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
In de cartridge blazen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
*wacht op "het is de schuld van EA-reacties"
Klinkt als een defecte disc-lezer, of je disc zelf moet vol vetvlekken zitten, maar iets zegt me dat je dat al bekeken hebt
Laat ff weten wat Sony zegt..quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb het al gevonden.Het is softwarematig op te lossen maar meestal komt het dan terug.Morgen maar naar gamemania brengen.Iemand een idee hoe lang je hem dan kwijt bent?Of kan ik gewoon naar sony in weert rijden?
Ligt over het algemeen direct al goedkoper in de bakken bij de MM wanneer ie uitkomt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:04 schreef bakacakes het volgende:
Top, iedereen heeft goede reacties. Dan maar gelijk bestellen. FIFA 15 ultimate team editie voor 63 euro is de beste prijs die ik overal heb gezien!
Ik ga voor de gewone versie ondanks dat ik eigenlijk alleen Ultimate Team speelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:04 schreef bakacakes het volgende:
Top, iedereen heeft goede reacties. Dan maar gelijk bestellen. FIFA 15 ultimate team editie voor 63 euro is de beste prijs die ik overal heb gezien!
Maar dan moet je naar buiten.....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ligt over het algemeen direct al goedkoper in de bakken bij de MM wanneer ie uitkomt.
True. Heb al 2 jaar achterelkaar season ticket en nog nooit wat goeds uit een pack.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je hebt niets aan die ultimate team editie. De spelers die je krijgt zijn meestal van een zeer matige kwaliteit. Zonde van je geld, je kunt beter traden en zodoende je team langzaam beter maken.
Staat toch een demo van in de store? Probeer die eerst even.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Heeft iemand hier Motogp?
Is dat een beetje leuk en te doen voor n00bs die helemaal niks met motors/racen hebben?
Laatst gezocht naar een demo maar toen kon ik niets vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Staat toch een demo van in de store? Probeer die eerst even.
Ziet er iig echt beroerd uit grafisch, besturing lijkt ook nergens op ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |