quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
En terecht, je koopt een PS4 voor CoD en BF!![]()
Ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wist dat ik sarcastisch was over die twee titelsquote:
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn (hoewel ik zelf alleen Western RPG games speelquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik niet
Ik koop een PS4 voor de aankomende (j)RPGs
^^ Dit hier... Destiny lijkt me leuk, maar ik denk dat ik die toch niet ga aanschaffen. TLOU heb ik nog te spelen straks, en Plants vs Zombies: Garden Warfare ook. Is meer dan genoeg aan spellen voor een paar maanden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:57 schreef Rogan het volgende:
Ik ben meer hyped voor No Man's Sky dan Destiny. Hopelijk kunnen ze het waar maken..
Nog steeds geen Tales of.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik niet
Geduld!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geen Tales of.
Nog steeds geen datum FFX XV en KH3.
Nog steeds geen JRPG's
Ach, volgende maand Xillia 2, dan heb ik weer even wat te doenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, volgende maand Xillia , dan heb ik weer even wat te doen
Bloodborne <3quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:27 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn (hoewel ik zelf alleen Western RPG games speel)
Ok maar BF is nog wel okquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wist dat ik sarcastisch was over die twee titels
CoD komt er bij mij niet in, afgelopen 2 jaar niet en dit jaar ook niet. Futuristisch geneuzel houd ik niet zo van met zulke shooters.
Battlefield is wel goed hoor, maar doelde eerder op dat ik hier niet per se een PS4 voor had aangeschaft.quote:
Via het knopje bovenop je rechter koptelefoon, het staat standaard aan.quote:
Mja, het lijkt me saai. Technisch gezien heel tof gemaakt, alles procudereel, maar er moet meer in de wereld te doen zijn dan van gebied naar gebied gaan en beestjes ontdekken. Voor mij dan iigquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:49 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Battlefield is wel goed hoor, maar doelde eerder op dat ik hier niet per se een PS4 voor had aangeschaft.
En ja, kijk ook erg uit naar No Man's Sky. Er komt steeds meer informatie naar buiten. Het is afwachten hoe divers en abstract de werelden kunnen worden. Maar van wat ik lees en zie, kan dit spel iedereen nog wel eens aardig verassen. Wel jammer dat ze het principe zon, water gebruiken voor leven. Wie zegt dat elk wezen dat nodig heeft? Een planeet zonder zon, met een zaklamp uitkammen lijkt mij ook wel grappig.
Dit zou ik zo graag willen zien in de nieuwe ME games. Moeiteloos van zonnestelsels naar zonnestelsels vliegen, op elke planeet kunnen landen die je ziet, en lekker uitzoeken wat er allemaal is. En mooie skyboxes natuurlijk, heb daar een zwak voor (Destiny doet dit ook heel mooi)
[ afbeelding ]
Zo mooi toen in 2007
Dat is ook waar ik mee zit. Het spel moet wel een soort van doel hebben. Spellen zoals Minecraft kunnen mij ook niet erg boeien. Maar het is nog even afwachten. Het kan ook zo zijn dat ik No Man's Sky bij vlagen oppak als relaxed tussendoortje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me saai. Technisch gezien heel tof gemaakt, alles procudereel, maar er moet meer in de wereld te doen zijn dan van gebied naar gebied gaan en beestjes ontdekken. Voor mij dan iig
Misschien dat het wel zo'n zelfde relaxte vibe heeft als Journey, maar dan niet zo lineair, maar gewoon vrij. Geen idee. Ik ben zelf nog niet zo enthousiast over de game, maar wellicht veranderd dat nog.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik mee zit. Het spel moet wel een soort van doel hebben. Spellen zoals Minecraft kunnen mij ook niet erg boeien. Maar het is nog even afwachten. Het kan ook zo zijn dat ik No Man's Sky bij vlagen oppak als relaxed tussendoortje.
Ik heb hem gereserveerd (en dus niet besteld), krijg je dan ook een betakey? Apart, maar ik hoop hetquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:35 schreef Richie2000 het volgende:
Voor diegene die nog op zoek zijn naar Destiny Beta codes, bij de Bart smit kun je vrijblijvend reserveren. Ik heb zojuist mijn code binnen gekregen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik niet
JRPG'squote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geen JRPG's
jah, 3 dagen geleden gereserveerd en vanmorgen mijn beta key binnen gekregen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:39 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik heb hem gereserveerd (en dus niet besteld), krijg je dan ook een betakey? Apart, maar ik hoop het
Op Tales, FF XV en KH3 wacht ik ook met smartquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geen JRPG's
Komt Xillia 2 op de PS4? Nee zekerquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, volgende maand Xillia 2, dan heb ik weer even wat te doen
En dan tales of Hearts R op Vita
Bf heb ik wel, mja geen leuke single player momenteelquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |