Dat is echt tof van Bungie. Heb jij Destiny gepreordered dan? Zoja; als je een code overhoudt, zou ik er dan een mogen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:51 schreef Disker91 het volgende:
De Bungie site heeft een update gekregen. Je kan nu je platform selecteren waar je de bèta op wilt spelen. Dit kan alleen op de dag wanneer de bèta beschikbaar is though.
Het leuke is, is dat je waarschijnlijk 3 codes krijgt!
"Platform selection for the Beta is now available! Each code will grant you 3 download keys, enough to field a full Fireteam on the console of your choosing! Need help? Click Here!"
Als je namelijk al een platform (wat dus nog niet kan) selecteert van geven ze ook het volgende aan
"Make sure that both the platform and region are correct, or your download code(s) will not work. You cannot undo this action and select another platform or region later!"
We kunnen dus een aantal mensen van hier gelukkig maken waarschijnlijk, diegene die nog geen code hebben
Edit: Volgens Twitter kan je de platform eerder selecteren dan op de dag zelf. Bungie houdt ons op de hoogte.
Kan niks beloven, maar als ik er één overhoudt dan heb je de mijne bij dezequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is echt tof van Bungie. Heb jij Destiny gepreordered dan? Zoja; als je een code overhoudt, zou ik er dan een mogen?Ik heb Destiny gepreordered bij een retailer die niet ''groot genoeg is om beta codes te ontvangen'', dus ik krijg geen code.
Ik heb ook altijd alleen met traden gedaan en ik zal er ook nooit voor gaan betalen, maar deze prijs ligt zo dicht op de normale versie (overal is de fut editie ¤80) dat ik het wel te doen vind.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je hebt niets aan die ultimate team editie. De spelers die je krijgt zijn meestal van een zeer matige kwaliteit. Zonde van je geld, je kunt beter traden en zodoende je team langzaam beter maken.
Vind dat altijd wel knap dat mensen dat doen en kunnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC platinum gehaald nu even aan Infamous beginnen en daar ook platinum halen. Op de PS3 kon platinum mij vrij weinig schelen, nu ik de PS4 heb wil ik alles platinum halen. Al in 4 games (in 3 maanden) een platinum trophy gehaald. Een platinum geeft veel meer voldoening in mij ogen dan ''achievements points.''
Heb er ook een paar platinum. Maar ik verdom het om 1000 dingen te verzamelen voor een game die mij niet echt meer aanstaat. Kan mijn tijd dan beter in leuke games besteden. Dark Souls 1 en 2 vond ik dan wel weer leuk om te doen. Maar zoals Watch_Dogs doe ik niet, het is makkelijk maar kost teveel tijd. En laten we nu eerlijk zijn, wat heb je eraanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel knap dat mensen dat doen en kunnen. Ik heb daar echt totaal geen zin in om elke trophy/achievements te halen
Meestal speel ik een spel maar 1 keer en dan vind ik het wel weer goed
Ik heb er straks wel eentje voor jequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is echt tof van Bungie. Heb jij Destiny gepreordered dan? Zoja; als je een code overhoudt, zou ik er dan een mogen?Ik heb Destiny gepreordered bij een retailer die niet ''groot genoeg is om beta codes te ontvangen'', dus ik krijg geen code.
Helemaal topquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb er straks wel eentje voor je
Ik heb er al een via bol en ik zal niet de enige zijn die er 1 of meer hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Straks? Volgens mij komen de betacodes vanuit bungie de 17e pas toch?
Ja ik heb er ook een via bol (vervolgens de bestelling gecancelledquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb er al een via bol en ik zal niet de enige zijn die er 1 of meer hebben
Ja, dat bedoel ik ook met straksquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Straks? Volgens mij komen de betacodes vanuit bungie de 17e pas toch?
Lekker dan, laat maar zitten.quote:Achteraf betalen
Voor deze bestelling is achteraf betalen via uw bank niet mogelijk.
Heb je geen creditcard? Dan kan je ook gewoon annuleren.quote:
Zijn genoeg mensen hier met een bèta-key, doe dat even x2 (want één voor onszelf) en er is vast een grote kans dat één van deze lieve mensen (of ik) nog wel een code overheeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |