Ik heb het probleem zelf kunnen oplossenquote:
Oh! Welke headset?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het probleem zelf kunnen oplossenHeadset is wel troep
Die ze je meegevenquote:
Oh die wat bij de PS4 zitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die ze je meegevenAls je dat een headset kan noemen
Aanrader ? Ik hield bij de Xbox 360 wel van zo'n standaard headset, geluid kwam uit tv alleen voice via headset. Is er iets soortgelijks op de PS4 ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh die wat bij de PS4 zitdie is echt beroerd ja.
straks eens ff downloadenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Dragon's Teeth DLC staat in de store.
Volgens mij kan je het instellen ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aanrader ? Ik hield bij de Xbox 360 wel van zo'n standaard headset, geluid kwam uit tv alleen voice via headset. Is er iets soortgelijks op de PS4 ?
Niks mis mee, het doet wat t hoort te doen. Hoor mijn vrienden altijd duidelijk genoeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossen
Ik zat echt te zoeken naar de headset in die doosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wtf is dit danR3 knop... Heb dagenlang geen PS4 gespeeld.. Moet ik nou weer mijn controller ruilen of valt dit mee
[ afbeelding ]
gelukkig heb je er nog 1quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:34 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wtf is dit danR3 knop... Heb dagenlang geen PS4 gespeeld.. Moet ik nou weer mijn controller ruilen of valt dit mee
[ afbeelding ]
Staat in de store. Maar ik kon em eerst ook lastig vinden, het makkelijkst is om even de zoekfunctie te gebruiken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar kun je trouwens die companion app vinden. Wordt deze pas beschikbaar als je de headset eenmaal aansluit op de PS4 of staat die in de PSN store .
Er is een truuk waarmee je hem al binnen kan halen als je hem in de store gepre-ordered hebt, is nog niet speelbaar.quote:
En je betaald dus ook mooi premium prijs voor de game, ¤70,-quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er is een truuk waarmee je hem al binnen kan halen als je hem in de store gepre-ordered hebt, is nog niet speelbaar.
Dat klopt. Ik heb mooi zo'n code gejat bij bol.com en de day 1 versie gekauft bij yougamezone voor 52,95.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef VulpX het volgende:
[..]
En je betaald dus ook mooi premium prijs voor de game, ¤70,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |