Ik heb hem een keer doorgespeeld nadat ik hem geleend had van een vriend... wil die ervaring graag nog een keer mee maken, en de DLC -en multiplayer spelen. 40 euro heb ik daar wel voor over.quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:52 schreef Pheno het volgende:
Van The Last of Us kan ik het vreemd genoeg nog hebben. Die game niet gespeeld hebben is erg zonde. Al zal ik het zelf niet nog eens kopen, maar dat ligt aan het feit dat ik het verhaal al ken. Plus de singleplayer-DLC. Het is alsof je Seven een tweede keer kijkt: tweede keer is minder want het plot is al bekend
Wii U heeft om die reden wel de meeste exclusivesquote:Op woensdag 16 juli 2014 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat al die multi's niet naar Wii U komt
Aangezien ik overgestapt ben van de 360 naar de PS4 ben ik erg blij met remakes van PS3 toppers die ik de vorige generatie gemist hebquote:Op woensdag 16 juli 2014 07:52 schreef Pheno het volgende:
Van The Last of Us kan ik het vreemd genoeg nog hebben. Die game niet gespeeld hebben is erg zonde. Al zal ik het zelf niet nog eens kopen, maar dat ligt aan het feit dat ik het verhaal al ken. Plus de singleplayer-DLC. Het is alsof je Seven een tweede keer kijkt: tweede keer is minder want het plot is al bekend
Yep, dacht eerst dat het mn controller was maar een maat van me heeft het ookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nope.. Heb je er sinds de DT download last van?
Hehe ik heb bepaalde games bewust links laten liggen omdat ik er toch al vanuit ging dat ze een remake zouden krijgen. Net zoals bij deze game.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik wčl een PS3 gehad had, zou ik er niet op zitten te wachten.
DriveClub komt op 8 oktober.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Massief het volgende:
Bijna een jaar verder en enige games die ik heb zijn fifa en BF. Volgende zal ook wel fifa 15 zijn ofzo. Driveclub ook nog niks concreets qua release. Uitermate teleurstellend.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:19 schreef Friday12 het volgende:
Hier nog een Destiny beta code die je moet verzilveren op bungie.net/betaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat weten indien deze gebruikt is!
PS4 inbouwen in een desktop-kast. En deze verwisselen met je werk pcquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:37 schreef Jimbo het volgende:
Pff wel zin in destiny zeg!
Maarja, heb sinds maandag weer werkDaar gaat mn destiny tijd, en daarna TLOU
Nu kan ik alleen nog maar avonden en weekenden spelen
Ja, want zn controller valt ook niet op ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
PS4 inbouwen in een desktop-kast. En deze verwisselen met je werk pc![]()
En de werkgever maar denken dat je echt bloedfanatiek aan het werk bent. Win-win.
Mits kantoorbaan dan.
ze mogen de prijs wel een keer omlaag flikkeren. 50 euro wtf man is bijna een heel nieuw spel voor wat maps en pistooltjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vraagje: bf4 premium op ps4 de moeite nog waard of ?
Daar moet dan idd wel een oplossing voor gezocht wordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, want zn controller valt ook niet op ook![]()
Zie post erbovenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar moet dan idd wel een oplossing voor gezocht worden
Dubbel en dwars waard. Spel zelf is maar een tientje ook he.quote:
Die inbouwen in je toetsenbord/muis natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, want zn controller valt ook niet op ook![]()
Ja, online moet je registreren en dan kiezen voor welk platform je codes wil en dan krijg je morgen als het goed is de codes in je mailquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:46 schreef Studiotje het volgende:
Destiny beta code binnen!
Krijg je daarna nou 3 download codes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |