Illegaal importen ooooooo dat heb ik gezien!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Gewoon zwart. Wil eigenlijk toch een blauwe. Daarnaast ook nog een rode & blauwe controllerHelaas kosten deze ook 60 euro en je kunt ook illegaal importeren
Ha, die heb ik ook. Prima tv!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zeker. Deze TV van Sony:
http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl50w829b-201403023650.htm
Leek mij ook ja. Leuk al die 4K ULED ongein hoor. Maar tegen de tijd dat ik uitzendingen en games op die kwaliteit afspeel ben ik toch al toe aan een nieuwe TV.quote:
Ja prima tv. Ook voor de PS4 echt een lekkere tv. Niet teveel onzin er op gaat echt om het beeld bij mij tenminste. En mijn oom heeft de 4K ULED en we hebben ze naast elkaar gezet geen verschil. Echt een genot voor het oog. Als je ook gewoon Nederland 1 en RTL 4 etc wil kijken. Zou ik niet voor een HDD recorder gaan gewoon zon kaart achter in de tv. Is het beste beeld volgens mij dan. Koop je hem bij Expert?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Leek mij ook ja. Leuk al die 4K ULED ongein hoor. Maar tegen de tijd dat ik uitzendingen en games op die kwaliteit afspeel ben ik toch al toe aan een nieuwe TV.![]()
En een verdomd lage input lag, ook niet geheel onbelangrijk.
Ik heb hier al een (o.a) HDD recorder staan, tevens m'n unit om TV te kijken en dat ding voldoet prima dus die kaart is niet nodig, gaat via glasvezel en zo'n kaart kan bij ons enkel via coax waardoor het signaal minder is en we minder HD kanalen hebben in dat geval.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja prima tv. Ook voor de PS4 echt een lekkere tv. Niet teveel onzin er op gaat echt om het beeld bij mij tenminste. En mijn oom heeft de 4K ULED en we hebben ze naast elkaar gezet geen verschil. Echt een genot voor het oog. Als je ook gewoon Nederland 1 en RTL 4 etc wil kijken. Zou ik niet voor een HDD recorder gaan gewoon zon kaart achter in de tv. Is het beste beeld volgens mij dan. Koop je hem bij Expert?
We horen wel wat je ervaring is na een aantal dagen. Durf mijn ervoor handen in het vuur te steken dat het je wel gaat bevallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Overigens de koptelefoon bij Nedgame gehaald.Ow wee als het ding niks is
Leuk als je meerdere mensen hebt om het spel te spelen. Maar de lol ging er bij mij naar 5 minuten vanaf. Houd niet zo erg van die gimmick games.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:15 schreef Studiotje het volgende:
Iemand een keer Octodad gespeeld? Lijkt me hilarisch, maar... ja.. raar
Over 2 maand stromen ze binnenquote:
Het is wel geinigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:15 schreef Studiotje het volgende:
Iemand een keer Octodad gespeeld? Lijkt me hilarisch, maar... ja.. raar
Ik ben ook op zoek naar een 50 inch tv. Die van Sony schijnen goed te zijn voor games, maar hoe is dat model voor films? Nog belangrijker vind ikquote:
Heb je de officiële stand? Hoe gaat het qua geluid en warmte? Heb hetzelfde probleem dus ben aan het kijken voor een stand maar kwam klagers over toenemende geluid en warmte tegen..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij verticaal zetten krijg je het probleem überhaupt niet
Er komt een ps4 update aan zodat de px4 volledig draadoos is via bluetooth. De vraag is alleen wanneer. Voor de rest bevalt hij mij echt geweldig. Alle tonen apart in te stellen. Echt een top geluid (5.1). En........15 uur non-stop gebruiken. Gaat lekker lang mee.quote:
Toename aan geluid - ja een beetje. Maar mijn PS4 is sowieso niet zo heel erg stil heb ik het idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb je de officiële stand? Hoe gaat het qua geluid en warmte? Heb hetzelfde probleem dus ben aan het kijken voor een stand maar kwam klagers over toenemende geluid en warmte tegen..
Staat'ie stabiel op de ding? Bij de Intertoys hadden ze er een 3rd party. Dat vond de verkoper ook geen succes nadat we hem geprobeerd haddenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef VulpX het volgende:
[..]
Toename aan geluid - ja een beetje. Maar mijn PS4 is sowieso niet zo heel erg stil heb ik het idee.
Toename aan warmte - weet ik niet, niet getest
Heb de officiële stand ja.
Ja, staat zeker gewoon stevig, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Staat'ie stabiel op de ding? Bij de Intertoys hadden ze er een 3rd party. Dat vond de verkoper ook geen succes nadat we hem geprobeerd hadden
Hij is alleen wel erg grootquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef Friday12 het volgende:
Range op die Gold headset is niet slecht! Bijna overal bereik behalve de huiskamer
Ding kan ook fucking hard zegnet mijn turtlebeach
![]()
Vergeleken met andere headsets is dit wel één van de kleinere en elegantere headsets.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is alleen wel erg grootNiet echt subtiel zeg maar
Huh? Serieus?? Omg wat een bakbeesten moeten dat wel niet zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Vergeleken met andere headsets is dit wel één van de kleinere en elegantere headsets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |