Niet, dat is alleen voor mensen die hun theorie wel gehaald hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
theorie niet gehaald 1 teveel foutnu lekker gamen
![]()
Wanneer kun je Destiny Beta spelen morgen??
Binnen nu en een week of 2 schijnbaarquote:
Zou heel fijn zijn. Mooi op tijd voor Destiny en TLOUquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Binnen nu en een week of 2 schijnbaar
Geen probleemquote:
Wel cool om een keer aan te schaffen inderdaad. En dan shooters gaan spelen(CoD) om nog meer koters te laten jankenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou heel fijn zijn. Mooi op tijd voor Destiny en TLOU
Ga echt proberen bij de eerste batch te zitten, al kost t me 200, ik zal en moet een xim4 hebben!
met vervolgens een knop waarop staat: Choose how you'll play!quote:bakacakes, the Destiny Beta is almost upon us. Come to Bungie.net and choose which console you'll use to play. Keep an eye on your email. We'll send you your personal download code when the time comes to play!
For more details, read the Destiny Beta FAQ!
Is al bevestigd. En ja, gecensureerde games tast echt wel het plezier aan wat je eraan hebt. Het is toch een stuk toffer wanneer je op een hoofd schiet en die spat uit elkaar, en wanneer je iemand in de buik raakt en de ingewanden komen eruit,quote:
Je hebt nog geen 9 letter/cijfer code ingevoerd op de bungie site? Of nog niet gehad?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef bakacakes het volgende:
Ik heb maar één email gekregen van bungie, maar kan de code voor de beta site niet vinden... er staat alleen in:
[..]
met vervolgens een knop waarop staat: Choose how you'll play!
gister zei die website nog dat ik moest wachten, maar als ik er nu op druk ziet het er heel anders uit. Snap er de ballen van
en nee, ik heb niet een 2e mailtje ontvangen
Nope, en ik kreeg deze email op 11 juliquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je hebt nog geen 9 letter/cijfer code ingevoerd op de bungie site? Of nog niet gehad?
Hmm.. vreemd. Als je inlogt op de Bungie site, naar je profiel gaat en dan codes, staat daar dan niks?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:36 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Nope, en ik kreeg deze email op 11 juli
Als ik kijk onder profiel en dan codes staat er het volgende onder Redeemed codes:quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hmm.. vreemd. Als je inlogt op de Bungie site, naar je profiel gaat en dan codes, staat daar dan niks?
Zelfde hier. Nadat ik vanmiddag die code registreerde. Daar zullen je download codes wel verschijnenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:40 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Als ik kijk onder profiel en dan codes staat er het volgende onder Redeemed codes:
Destiny Beta You'll find your Destiny Beta download codes below. Need help? Click Here!
PlayStation 4 (Europe) Come back on Jul 17 2014 to get your download code(s)!
Oké top, maar ik heb namelijk nooit een code gekregen en geregistreerd, alleen dat emailtje ontvangen. Volgens mij heb ik ooit lang geleden aangegeven dat ik in de Beta wou (ik had ook een alpha key gekregen zomaar).quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zelfde hier. Nadat ik vanmiddag die code registreerde. Daar zullen je download codes wel verschijnen
Jij geluk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:43 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Oké top, maar ik heb namelijk nooit een code gekregen en geregistreerd, alleen dat emailtje ontvangen. Volgens mij heb ik ooit lang geleden aangegeven dat ik in de Beta wou (ik had ook een alpha key gekregen zomaar).
Ik heb namelijk niet eens ergens een pre-order geplaatstNaja ik merk het wel morgen!
Maar volgens mij krijg je dan geen code binnen per e-mail of wel? Net namelijk ook gedaan maar alleen een betaalbevestiging ontvangen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En je kan de beta altijd nog krijgen door via de psn-store te pre-orderen en die te cancellen nadat de beta af is gelopen. Ik heb 'm iig al binnen, klaar om te spelen morgen om 18:00.
Die download die dan toch automatisch? De beta.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar volgens mij krijg je dan geen code binnen per e-mail of wel? Net namelijk ook gedaan maar alleen een betaalbevestiging ontvangen.
Je krijgt idd geen code binnen maar als het goed is begint hij gelijk de beta te downloaden. Dat hoort hij iig wel te doen en dat gebeurde ook bij mij gisteravond. Staat er niks bij je downloads/library?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar volgens mij krijg je dan geen code binnen per e-mail of wel? Net namelijk ook gedaan maar alleen een betaalbevestiging ontvangen.
Dit klopt, maar je hebt dus geen code nodig op deze wijze of wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je krijgt idd geen code binnen maar als het goed is begint hij gelijk de beta te downloaden. Dat hoort hij iig wel te doen en dat gebeurde ook bij mij gisteravond. Staat er niks bij je downloads/library?
ik heb toch stage gefixtquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet, dat is alleen voor mensen die hun theorie wel gehaald hebben
sorry
Nope.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit klopt, maar je hebt dus geen code nodig op deze wijze of wel.
Fuck it, thats it. Ik download de USA versie wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is al bevestigd. En ja, gecensureerde games tast echt wel het plezier aan wat je eraan hebt. Het is toch een stuk toffer wanneer je op een hoofd schiet en die spat uit elkaar, en wanneer je iemand in de buik raakt en de ingewanden komen eruit,
Je gaat Mortal Kombat toch ook niet gecensureerd spelen...?
Daarnaast is het gewoon dieptriest dat HEEL de EU nu een gecensureerde versie krijgt, terwijl alleen de Duitsers er moeilijk over doen. Ze kunnen makkelijk gewoon 2 versies uitbrengen: 1 voor Duitsland, en 1 voor de rest van Nederland. De meeste andere developers/publishers doen dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |