Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Dit doen ze om te voorkomen dat je weet dat je bent geliked. Stel dat je range 40 km is, en je ziet 60 km staan als afstand, dan weet je dat je bent geliked. Ik weet zeker dat dit klopt, want ik had laatst een nieuw account, was niet weggeweest uit m'n stad, en kreeg matches van 150 km verderop, die hier niet waren geweest.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik like iemand met 3km afstand, bij match is hetineens 74 km. Hoe kan dat?
De watquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Dit doen ze om te voorkomen dat je weet dat je bent geliked.
Je weet toch niet of iemand jou heeft geliked voordat je een match hebt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De watEen match ontstaat doordat je zij jou lijkt en jij haar.. dus lijkt me logisch dat je weet dat diegene je gelijkt heeft
Nee we hebben niet gekust. We hebben op een terrasje gezeten en het was verder wel gezellig, ik kon er alleen niet echt goed hoogte van krijgen wat hij er nou van vond. Maar hij appt nog, dus dan vond hij het vast wel oké. Gek, ik heb daar normaal niet zo'n moeite meequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan en hebben jullie gekust oid?
Weet iemand hoe het zit met momenten en nieuwe matches? Stel ik heb een moment die nog 20 uur blijft staan en ik krijg nu nieuwe matches, zien zij je moment dan ook of alleen je matches die je op dat moment had?
Ligt er maar net aan of je een man/vrouw bent. Verder weet je niet wanneer de lijst met mensen waar je door geliked bent 'op' is.quote:
Als je als vrouw een aantal dagen niet geTinderd heb ben je er al snel 200 verder.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je een man/vrouw bent. Verder weet je niet wanneer de lijst met mensen waar je door geliked bent 'op' is.
Ik denk nog steeds dat dat van mij klopt, want anders zou mijn situatie niet kloppen. (Dat ik dus matches van 150 km verderop krijg die niet in mijn buurt zijn geweest, mijn range staat laag.)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je als vrouw een aantal dagen niet geTinderd heb ben je er al snel 200 verder.
Maar dat terzijde, je praat gewoon poep wat betreft de afstand discussie.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef Sarasi het volgende:
Ben ik toch weer aan het Tinderen.Maar dit keer toch echt meer voor de fun van het swipen en eventueel een proper date.
Weten we.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]![]()
Stiekem kan ik gewoon niet zonder jullie.
Foto's met belachelijk veel inkijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weten we.
Mijn bio trekt bizar veel gesprekken aanWel cool, dacht dat dat nooit gelezen werd.
Welke bio heb je?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weten we.
Mijn bio trekt bizar veel gesprekken aanWel cool, dacht dat dat nooit gelezen werd.
Ja want foto's met belachelijk veel inkijk lees je ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Foto's met belachelijk veel inkijk?
Als er tekst bij staat wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja want foto's met belachelijk veel inkijk lees je ook.
Ja dat valt mij ook op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weten we.
Oh het was niet serieus...quote:
Ik hou de bitchslap in gedachtequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh het was niet serieus...
Niet op de winks gelet....
Die vrouwen kunnen mij ook niet echt bekoren nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:
Toch weer aan het Tinderen gegaan. Werk nu een weekend in Zeeland en wat vrije tijd over.
Dus dacht: laten we kijken hoe de dames op Tinder in deze hoek zijn...
Zelden zoveel naar links geswiped dan in de RandstadWat zijn Belgen vaak lelijk (zit in de buurt van Antwerpen en Gent dusss)! (Sorry complicate
)
Maar hier en daar zitten paar leuke tussen, maar vooral erg lachen om de foto's van Vlaamsen. Humor hebben ze welMeest dwaze foto's gezien, waar ze soms opzichtig de spot met Tinder drijven...
Jammer genoeg weinig Zeeuwen op Tinder maar als ik hier in Goes rondloop begrijp ik wel waarom.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die vrouwen kunnen mij ook niet echt bekoren nee.
Fucked up broeder. Zomers zijn de zuipcampings nog een optie voor je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer genoeg weinig Zeeuwen op Tinder maar als ik hier in Goes rondloop begrijp ik wel waarom.
De meeste jongeren zijn gevlucht naar de Randstad voor opleiding en dergelijke, wat achterblijft is middelbaar opgeleid, gelovig en vlug getrouwd...
Ach ik woon hier verder niet. Maar het is leuk de verschillen te zien met je thuisomgevingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Fucked up broeder. Zomers zijn de zuipcampings nog een optie voor je.
Pendel aardig tussen Groningen, Leeuwarden, Twente en Amsterdam. Het noorden weet me op dit gebied altijd weer positief te verrassen in tegenstelling tot het westen en oosten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach ik woon hier verder niet. Maar het is leuk de verschillen te zien met je thuisomgeving
Wat is daar mis mee? Geeft soms best leuke resultaten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef Sarasi het volgende:
Goddomme direct een leuke match ook. Met krullen nog wel!Geen baardje maar je kunt niet alles hebben he. Beetje mee gebabbeld maar als ik nu niet naar bed ga, ga ik vreemde dingen zeggen.
U bent Zeeuw?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer genoeg weinig Zeeuwen op Tinder maar als ik hier in Goes rondloop begrijp ik wel waarom.
De meeste jongeren zijn gevlucht naar de Randstad voor opleiding en dergelijke, wat achterblijft is middelbaar opgeleid, gelovig en vlug getrouwd...
Ow niet Zeeuw dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach ik woon hier verder niet. Maar het is leuk de verschillen te zien met je thuisomgeving
Nee Randstedeling, maar via via parttime werk hier in Zeeland sinds 3 jaar...quote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
U bent Zeeuw?
Trouwens wel leuke meiden in Zeeland hoor. Leuker dan de Brabanders en zeker leuker dan randstedelingen
Ah okequote:Op zondag 13 juli 2014 00:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee Randstedeling, maar via via parttime werk hier in Zeeland sinds 3 jaar...
Beetje half soort werkvakanties geworden...
Ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kutsituatie hier: ik heb een meisje op m'n scherm staan die er echt heel leuk uit ziet, maar ze is al drie weken niet online geweest. Ze ziet er vrij toegankelijk uit. Nu heb ik een gemeenschappelijke vriend, dus zou ik haar op Facebook kunnen contacteren, maar dat vind ik raar overkomen.Vind ik dat terecht te raar om te doen?
Je kunt chatten zonder vrienden te zijn. Dat laatste is onmogelijk, want die gemeenschappelijke vriend zie ik nooit.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja.
Gewoon wat zeggen, reageert wel eens. Als ze na 4 weken nog niet reageert gewoon verwijderen...
En beter nog, zorgen dat je haar tegenkomt via de gemeenschappelijke vriend
Waarom is het je Facebook vriend dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je kunt chatten zonder vrienden te zijn. Dat laatste is onmogelijk, want die gemeenschappelijke vriend zie ik nooit.
Even meer reacties afwachten voordat ik wt onderneem.
Daardoor heb ik meer facebookvrienden, dus lijk ik populairder.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom is het je Facebook vriend dan?
Nondeju seg!quote:
Tja, iemand moet de rol van panda hebben hier.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:09 schreef DenWauw het volgende:
Hmm nieuwe match erbij, 4 matches maar liefst.
En dan ook zelf niks doen.![]()
![]()
Dit wordt een geweldig pandajaar.
Zie ondertitel.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:20 schreef yats het volgende:
Tja, iemand moet de rol van panda hebben hier.
quote:
In plaats van dat je in de slachtofferrol kruipt, kun je ook wat ballen tonen, assertief zijn en die matches aanspreken.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:09 schreef DenWauw het volgende:
Hmm nieuwe match erbij, 4 matches maar liefst.
En dan ook zelf niks doen.![]()
![]()
Dit wordt een geweldig pandajaar.
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Van die 3 leuke?![]()
Pandapunten scoren is ook een kunst DW
Jouw momentquote:Op zondag 13 juli 2014 12:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Van die 3 leuke?![]()
Pandapunten scoren is ook een kunst DW
Iemand hier nog wat over te zeggen? Is belangrijke shit.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kutsituatie hier: ik heb een meisje op m'n scherm staan die er echt heel leuk uit ziet, maar ze is al drie weken niet online geweest. Ze ziet er vrij toegankelijk uit. Nu heb ik een gemeenschappelijke vriend, dus zou ik haar op Facebook kunnen contacteren, maar dat vind ik raar overkomen.Vind ik dat terecht te raar om te doen?
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pandapunten wel. Sarasi en UF punten niet.
bron: Mortaxx.
Stop gewoon met ademen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Iemand hier nog wat over te zeggen? Is belangrijke shit.
Ja, dat is raar. Als ze niet online komt, heeft ze geen behoefte aan dates, waarschijnlijk. Iemand op facebook stalkishly gaan benaderen is nooit een goed idee (ik krijg nog steeds elke dag een wanhopige 'hoi' op facebook van een Tinder gast die zelfs de botte afwijzing niet begreep), zeker niet als jullie geen vrienden zijn en ZEKER niet als je haar alleen gezien hebt op een datingsite.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, dat is raar. Als ze niet online komt, heeft ze geen behoefte aan dates, waarschijnlijk. Iemand op facebook stalkishly gaan benaderen is nooit een goed idee (ik krijg nog steeds elke dag een wanhopige 'hoi' op facebook van een Tinder gast die zelfs de botte afwijzing niet begreep), zeker niet als jullie geen vrienden zijn en ZEKER niet als je haar alleen gezien hebt op een datingsite.
Been there done that, ik heb er even geen zin meer in. Ik wil niet dat de situatie anders wordt, ik ga eens echt 150% voor de pandapunten!quote:Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In plaats van dat je in de slachtofferrol kruipt, kun je ook wat ballen tonen, assertief zijn en die matches aanspreken.
Echt, je hebt het zelf in de hand. Als jij wil dat de situatie anders wordt, dan zul je toch echt zelf actie moeten ondernemen
Like haar gewoon en begin een gesprek, godsammequote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Lees gewoon en reageer daarna pas, godsamme.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Like haar gewoon en begin een gesprek, godsamme
Wil je contact met haar ja of nee?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Lees gewoon en reageer daarna pas, godsamme.
Ik wil het contact hebben, maar zoals ik al zei is ze een tijd niet op Tinder geweest. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als ik van een onbekend persoon op Facebook een bericht krijg.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wil je contact met haar ja of nee?
Man man man. Neem gewoon het risico. Iets met nee hebben ja krijgen.
Ik betaal alleen in breezertjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
tis gewoon een hoer. Ik zou d'r 5 euro via facebook bieden.
Wat gebeurde er toen je haar likete?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil het contact hebben, maar zoals ik al zei is ze een tijd niet op Tinder geweest. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als ik van een onbekend persoon op Facebook een bericht krijg.
Niets. Ze is al een tijdje niet online geweest, en mijn account is na haar laatste onlinedag gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen je haar likete?
Nou, dan doe je het niet. Heeft bij mij een keer goed uitgepakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil het contact hebben, maar zoals ik al zei is ze een tijd niet op Tinder geweest. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als ik van een onbekend persoon op Facebook een bericht krijg.
Tsja, het is aan jou om te bepalen of ze het waard is. Anders, move onquote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Niets. Ze is al een tijdje niet online geweest, en mijn account is na haar laatste onlinedag gemaakt.
Maar jij bent knap, dan gelden er andere regels.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, dan doe je het niet. Heeft bij mij een keer goed uitgepakt.
Dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar jij bent knap, dan gelden er andere regels.
Hangt er vanaf hoeveel je gedokterd hebt aan die modder fiets foto.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel je gedokterd hebt aan die modder fiets foto.
Hij is nog erg jong, dan doe je dat niet zo snel.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Like haar gewoon en begin een gesprek, godsamme
Knappe ventjes die om bevestiging vragen, ga je schamenquote:
Misschien kan je nog een een verblijfplaats regelen en wat langer blijvenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef Kutmanager het volgende:
Over 2 dagen naar Portugal. Daar tinder ook maar eens aanslingeren. Ben benieuwd.
Dat kan ik beter zonder tinder, dat weet ik wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een een verblijfplaats regelen en wat langer blijven
[ afbeelding ]
Lekker kansloos
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pandapunten wel. Sarasi en UF punten niet.
bron: Mortaxx.
Kan ze beter uitdoen inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat roze staat haar echt niet. Heeft UF ook zulke tetten?
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan ze beter uitdoen inderdaad.En dit is UF, heb ik gehoord.
Jij begrijpt me, broeder. Dat witte staat overigens ook niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan ze beter uitdoen inderdaad.En dit is UF, heb ik gehoord.
Ik krijg geen matches meer + verkeerde locatie. Dus vind het wel bestquote:Op maandag 14 juli 2014 14:20 schreef Kutmanager het volgende:
Gebeurt ook weinig hier. Iedereen druk aan het tinderen?
Herinstalleren.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik krijg geen matches meer + verkeerde locatie. Dus vind het wel best
Nee, ik heb hem verwijderd. Ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:20 schreef Kutmanager het volgende:
Gebeurt ook weinig hier. Iedereen druk aan het tinderen?
Omdat mannen leugenachtige, egocentrische wezens zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef SiIk het volgende:
Waarom heeft echt de helft van de mannen op tinder gewoon een relatie?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat mannen leugenachtige, egocentrische wezens zijn.
Klopt. En alle vrouwen hoeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja? Jij kan wel beter krijgen?quote:
[..]
HAha, pics van de laatste chick die je scoorde?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, zo bijzonder is ze niet hoor. Lelijk zelfs.
Heb ik niet. Maar dat meisje heeft alleen redelijk lichaam, en dat komt vooral door de combo slank & siliconen tieten. Kijk haar hoofd, bol en vettig, niet mooi en vol geplamuurd. Zo'n beetje elk meisje kan je als haar eruit laten zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAha, pics van de laatste chick die je scoorde?
Post hier eens een foto van een chick die jij wel zou kunnen scoren?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar dat meisje heeft alleen redelijk lichaam, en dat komt vooral door de combo slank & siliconen tieten. Kijk haar hoofd, bol en vettig, niet mooi en vol geplamuurd. Zo'n beetje elk meisje kan je als haar eruit laten zien.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post hier eens een foto van een chick die jij wel zou kunnen scoren?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post hier eens een foto van een chick die jij wel zou kunnen scoren?
Nou, doe dat dan?quote:
Liggen jouw standaarden niet wat te hoog? Wanneer is de laatste keer dat je succes had bij een dame?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja bij de eerstvolgende tentamenperiode.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik vind die Portugese ook niet mooi hoor, mij iets teveel make-up, wel lekker figuur though
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik vind die Portugese ook niet mooi hoor, mij iets teveel make-up, wel lekker figuur though
2/10, zou niet geven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Moet het zin hebben dan? Het is toch ook gewoon leuk om te doen, dat swipen. Ik heb ook meer dan 100 matches en ik praat er nu met 5.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:30 schreef DenWauw het volgende:
Is dit een 'wie heeft de grootste?'-competitie over welke vrouw we zouden kunnen krijgen?
Ik doe niet mee
Tinder gisteren bij een vrouwelijke collega gezien, niet zo'n heel aantrekkelijke. Ze had er 85 man opstaan als matches. Hoeveel zin heeft dat precies? En wij mannen maar aandacht vragen.
Meer dan 100 matchesquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet het zin hebben dan? Het is toch ook gewoon leuk om te doen, dat swipen. Ik heb ook meer dan 100 matches en ik praat er nu met 5.
Nee, want onzekere vrouwen zoeken bevestiging via de kwantiteit van de matches.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Kijk mij populair zijn...
Kan je er niet gewoon 95 wegflikkeren, als je er maar met 5 praat?
Hoho, het is geen frustratie hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Whehe. Blijft mooi om te zien, die frustratie hier bij de matchlozen. Praten met je match zul je.![]()
*swiped nog even verder, gewoon voor de lol*
Vind met ongeveer 5 praten al te veel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoho, het is geen frustratie hoor.
Maar als je meer dan honderd matches hebt, zie je de mannen door het Tinder bos niet meer toch? Ik zou zelf geen 200 vrouwelijke matches willen hebben. Hoe lekker ze ook allemaal zijn je kan er verder niks mee, behalve denken:200 matches
Waarom zou je ze weggooien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Nou en, ik heb er 520+ nu. En ik praat met niemand.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Nee, ik doe het nu bijna een maand zonder en dat is prima zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef rvi007 het volgende:
Verwijder en herinstalleer jij het niet wekelijks yats?
Omdat de helft van de vrouwen op tinder dat ook heeft?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef SiIk het volgende:
Waarom heeft echt de helft van de mannen op tinder gewoon een relatie?
[..]
Ik sla die competitie ook over.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:30 schreef DenWauw het volgende:
Is dit een 'wie heeft de grootste?'-competitie over welke vrouw we zouden kunnen krijgen?
Ik doe niet mee
Tinder gisteren bij een vrouwelijke collega gezien, niet zo'n heel aantrekkelijke. Ze had er 85 man opstaan als matches. Hoeveel zin heeft dat precies? En wij mannen maar aandacht vragen.
Ik denk dat het voor vrouwen zeker een leuke tijdsbesteding is ja. Ook al doe je het gewoon 'voor de fun'.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet het zin hebben dan? Het is toch ook gewoon leuk om te doen, dat swipen. Ik heb ook meer dan 100 matches en ik praat er nu met 5.
Nee waarom zou ik, heb er toch geen last van?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Volgens mij doen hier toch echt maar een paar mensen onzeker over aantallen matches en daar ben ik er niet een van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, want onzekere vrouwen zoeken bevestiging via de kwantiteit van de matches.
Of je hebt geen matches en je ego krijgt weer een tik te verwerken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij doen hier toch echt maar een paar mensen onzeker over aantallen matches en daar ben ik er niet een van.
Egoboost stadium van tinder ben je na de eerste week wel voorbij.
Of dat. Maar dan is het wel des te specialer als je wel een keer matched. Elk nadeel heb...quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of je hebt geen matches en je ego krijgt weer een tik te verwerken.
Heeft geen nut. Gekoppeld aan facebookaccount, dus alles blijft blijkbaar hetzelfde. Ngo altijd doet ie het niet goedquote:
Als je veel hebt die tegen je aan praten is wel lastig. Moet je doorscrollen tussen al die reacties, tot je de degene hebt die je eigenlijk leuk vind...quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom zou je ze weggooien.Alsof je er last van hebt dat ze in je lijst staan. Ik praatte geloof ik met ong 1% van mn matches.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Grielen het volgende:
Ik heb ontdekt dat je smileys kan gebruikenlekker irritant doen bij matches uit mn Groningen like-spree
Hoeee? Kan alleen met iphone toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Grielen het volgende:
Ik heb ontdekt dat je smileys kan gebruikenlekker irritant doen bij matches uit mn Groningen like-spree
Ben ook wel benieuwd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeee? Kan alleen met iphone toch?
Heb je niet dat wereldbolletje? Ik kan ook gewoon mijn smileys tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd?
Op iPad krijg ik het niet tevoorschijn?
Succesquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
De score na een week Tinderen: 21 matches (dat is alles wat ik geliked heb, lol), vanavond om 20.00 een date.
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
De score na een week Tinderen: 21 matches (dat is alles wat ik geliked heb, lol), vanavond om 20.00 een date.
Ondanks dat ik gek ben op je nijntje-broek, heb ik het idee dat je toch niet helemaal m'n type bentquote:
Toen ik een jaar of 15 was, was dat ook erg hip.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef PG18 het volgende:
Zijn blote buikjes tegenwoordig hip op Tinder ofzo?![]()
Zo ja, dan vind ik dat een goede trend
Niet alleen op tinder. Crop tops niet gezien in de winkels?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef PG18 het volgende:
Zijn blote buikjes tegenwoordig hip op Tinder ofzo?![]()
Zo ja, dan vind ik dat een goede trend
Ik draag die topjes niet, dat doe ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef UnicornFarts het volgende:
Precies de verkeerde meiden dragen die topjes
Silk wat doe je
Het werkt averechtsquote:
Tja, prioriteiten hequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, prioriteiten he![]()
Je hebt mijn nummer, al noem ik dat geen date natuurlijk.
Afgrijselijke kleding. Was een aantal jaar geleden ook helemaal hip. Was toen al helemaal niks en toen hield ik me al totaal niet bezig met mode en alles daar omheen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alleen op tinder. Crop tops niet gezien in de winkels?Hangen er vol mee.
Morgen wij toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
Dat wereldbolletje switcht alleen tussen Engels en Nederlandsquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je niet dat wereldbolletje? Ik kan ook gewoon mijn smileys tevoorschijn halen.
En anders mag je mij altijd een DM sturenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Lol, vanmiddag op 'Tinder nieuwe matches. (daar hielp het opnieuw installeren wel bij)
kerel uit m'n woonplaats (al stond de km afstand op 104 km)
Maargoed, binnen 10 berichten ofzo nr's uitgewisseld en in de planning gegooid dat hij me het kroegleven hier een keer laat zien match of geen match. Nu nog een datum prikken
Heb je wel je emoji toetsenbord aanstaan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat wereldbolletje switcht alleen tussen Engels en Nederlands
Want jij woont hier?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
En anders mag je mij altijd een DM sturen
Gvd, moet je nog apart instellen ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je wel je emoji toetsenbord aanstaan?
Apple is echt zoveel gebruiksvriendelijker johquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gvd, moet je nog apart instellen ook
Staat weer ergens onlogisch.
Vind ik tot nu toe het irritantste van iOS. Instellingen zitten altijd op een onlogische plek verborgen. Toetsenbord is toch niet " Algemeen"?
In Android is dat altijd veel logischer opgebouwd
Weet ik niet, zet mn iPad uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Apple is echt zoveel gebruiksvriendelijker johAls ik mensen moet helpen met een Android zit ik 9 van de 10 met een facepalm te wachten tot de horror voorbij is
Maareh, doet ie ut?
Maar het is woensdagquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet ik niet, zet mn iPad uit.
Ga zo naar een vriend. Heb nog een leven
Vakantie heb je toch alleen na een jaar hard werken met een 40 urige werkweek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar het is woensdagHeeft iedereen vakantie ofzo
Ik bedoel voor de mannen. Voor jou is het een enorme veer in je reet vol in de vasoline, dat snap ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit dus. Niet dat ik nouzo'n ontzettende grote woordenschat heb maar het is wel al regelmatig voorkomen dat ik een woord moest uitleggenquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen zin in ongemakkelijk geleuter. Helemaal niet als ik tamelijk snel doorkrijg dat ik mijn manier van praten moet aanpassen aan hun niveau.Ik ga niet worstelen met m'n woordenschat omdat ze me anders niet begrijpen of alles direct letterlijk opvatten.
Zeg je nou gewoon dat ik niet hard werk?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:36 schreef yats het volgende:
[..]
Vakantie heb je toch alleen na een jaar hard werken met een 40 urige werkweek?
Waaarom?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:37 schreef UnicornFarts het volgende:
Mijn date heeft voor vanavond afgezegd, baal als een stekker. Had er echt zin in
Dat zijn de leukste datesquote:
Hij had vrijdag iets maar moet best vroeg weg, hij blijft dus bij een vriend slapen vanavond.quote:
Dat hoop ik maarquote:
Zoals de 'date experts' zeggen, er moet wel gelijk een nieuw voorstel gebracht moeten worden, voo nieuwe datumquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Hij had vrijdag iets maar moet best vroeg weg, hij blijft dus bij een vriend slapen vanavond.
Hij kan wel maar dan zou het maar heel even zijn en hij wilde wel echt tijd voor me vrij maken/nemen.
Hopelijk maandagavond nu dan maar
Oh kutquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik maarAl is het niets, toch even leuk om de stad te verkennen
[..]
Zoals de 'date experts' zeggen, er moet wel gelijk een nieuw voorstel gebracht moeten worden, voo nieuwe datum
Maar die maandagavond dan? Die is nog niet gepland?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh kutNouja misschien heeft ie iets beters gevonden
Zou wel erg jammer zijn het is echt een enorm leuke vent, helemaal mijn type
ik wacht gewoon geduldig af
Niet definitef nee.. Hij vroeg welke dagen ik volgende week kon dus ik gaf dagen door en hij zei "We kijken voor maandag wel even"quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die maandagavond dan? Die is nog niet gepland?
Het lijkt er in ieder geval op dat ie wel wil meetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet definitef nee.. Hij vroeg welke dagen ik volgende week kon dus ik gaf dagen door en hij zei "We kijken voor maandag wel even"![]()
Telt dat?
Waar is hierquote:
Dat er op alle borden geen informatie beschikbaar is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bussen en haltes.. wat kan er schijt aan zijn?
Op 1 bord staat al de info die je nodig hebtquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:58 schreef Sarasi het volgende:
Dat er op alle borden geen informatie beschikbaar is.
Ik geloof dat ik inmiddels al bij de goede halte sta. Hoop ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op 1 bord staat al de info die je nodig hebt
En voor de rest, tja als t stuk is, dan balen, maar dan heb je dat eerder genoemde bord nog
Komt vast wel goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik geloof dat ik inmiddels al bij de goede halte sta. Hoop ik.Anders ga ik op zoek naar dat magische bord van jou.
Nee, ik bedoel het precies andersom.Ik noem het geen vakantie wat ik nu heb.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zeg je nou gewoon dat ik niet hard werk?![]()
Mijn date heeft voor vanavond afgezegd, baal als een stekker. Had er echt zin in
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Waar moet je heen dan? Tinderdate?![]()
Google Mapsquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:06 schreef Sarasi het volgende:
Was het maar zo'n feest.Werk, auto ophalen en naar Groningen karren. Dus ik mag straks nog mijn best doen niet te verdwalen ook onderweg van de bushalte naar het adres.
Gelukkig hebben we dat nog ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Google Maps![]()
Gezellig helemaal naar Groningen
Dat lijkt me zo chill werk hè. Maar zie mezelf niet echt op korte termijn mn rijbewijs halenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.Werk, auto ophalen en naar Groningen karren. Dus ik mag straks nog mijn best doen niet te verdwalen ook onderweg van de bushalte naar het adres.
Dan gaan wij nooit daten/meeten/beetje-naampjequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:12 schreef Grielen het volgende:
Amersfoort, en de provincie Utrecht in het algemeen, probeer ik zo snel mogelijk door heen te rijden als ik ergens heen moet.
Waarom niet? Ik zou echt niet weten wat ik zonder dat papiertje (ja, ik heb nog een papiertjequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo chill werk hè. Maar zie mezelf niet echt op korte termijn mn rijbewijs halen![]()
Omdat jij het niet voor me betaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou echt niet weten wat ik zonder dat papiertje (ja, ik heb nog een papiertje) zou moeten.
Is het ook!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo chill werk hè. Maar zie mezelf niet echt op korte termijn mn rijbewijs halen![]()
Jawel hoor, ik kan gewoon wachten totdat die 27 jarige stalkster het opgeeft. Ik ben namelijk bang dat ze ergens in Utrecht in een hinderlaag ligt om mij op te wachten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan gaan wij nooit daten/meeten/beetje-naampje
Omdat yats het niet voor me betaald.quote:
*betaaltquote:
quote:
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry Silk, eigenlijk ben ik een enorme klootzak die nooit dat soort aardige dingen voor vrouwen doet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:12 schreef Grielen het volgende:
Amersfoort, en de provincie Utrecht in het algemeen, probeer ik zo snel mogelijk door heen te rijden als ik ergens heen moet.
Hm, interessant. Wat voor vakantie bieden ze aan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik ben op dit moment op Tinder opzoek naar een man die me een e-reader geeft, maar ook dat is nog niet erg succesvol.
Ze willen al wel op vakantie en naar de film met me.
Weekje veluwe met de sleurhutquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, interessant. Wat voor vakantie bieden ze aan?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Goede openingszin vinden jullie niet?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Je adres.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
Jullie met jullie creatieve breinen kunnen vast wel iets leuks bedenken wat ik terug moet zeggen
"Ja en ik slik ook"quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
Jullie met jullie creatieve breinen kunnen vast wel iets leuks bedenken wat ik terug moet zeggen
Volkomen respectloos.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee ik word meestal gepijpt"quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
Gezien dat ''ook'' in zijn opener kun je je nog afvragen of Grindr geen geschikter medium voor hem is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
ha! goede thanksquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
"Nee ik word meestal gepijpt"
Dat schrikt wel af
ook goedequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gezien dat ''ook'' in zijn opener kun je je nog afvragen of Grindr geen geschikter medium voor hem is.
Wel lekker veilig binnen Nederland. Mocht je politie nodig hebben, verstaan ze je tenminstequote:
Jij was die ene die ik pics in de DM had gestuurd waarop je zei "zou niet liken", toch?quote:
`Doe je ook mvm?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Jij was die ene die ik pics in de DM had gestuurd waarop je zei "zou niet liken", toch?
Tevens update van mijn date:
Leuk! We hebben veel gemeen, was erg gezellig. Mijn vriend had hij geheel toevallig al eens ergens ontmoet dus dat scheelt me weer introduceren.
Maandag weer.
Weet ik niet meer...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Jij was die ene die ik pics in de DM had gestuurd waarop je zei "zou niet liken", toch?
Geef je een keer een compliment is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Ohhh no.. he didnt!!
Gelukkig niet die van aankomende zaterdag, maar andere Tinder match
"Ik zit me toch iets af te vragen. Volgens mij ben je erg slim of intelligent
Maar hoe combineer jij dat met jouw mooie uiterlijk?"
![]()
... als reactie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. weet ook gewoon niet hoe erop te reageren
Ik mis gewoon desmilie op Whatsapp
We weten allemaal dat slim en mooi zijn niet samengaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Ohhh no.. he didnt!!
Gelukkig niet die van aankomende zaterdag, maar andere Tinder match
"Ik zit me toch iets af te vragen. Volgens mij ben je erg slim of intelligent
Maar hoe combineer jij dat met jouw mooie uiterlijk?"
![]()
Ten eerste weet ie niet of ik mooi ben. Enkel van pics kan je dat niet afzien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
We weten allemaal dat slim en mooi zijn niet samengaat.
Het is het een, of het ander.
Pertinent onwaar. Absurde aantijging.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, ik tinder niet meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:31 schreef Sarasi het volgende:
Ik blijf erbij dat er echt weinig leuke mannen op Tinder zitten. En helemaal geen leuke vrouwen.
Al even niet meer trouwens. Maar bedanktquote:
Zonder foto's van jou zal ik dit ook niet kunnen ontkrachten of bevestigenquote:
Dat hoeft ook niet. Sowieso van foto's kan je dat niet zienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
Zonder foto's van jou zal ik dit ook niet kunnen ontkrachten of bevestigen
Hoe moet ik nou aan pics van jou komen als je zo moeilijk doetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Sowieso van foto's kan je dat niet zien![]()
Je kan hoogstens zien of iemand waarschijnlijk mooi zal zijn.
Niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe moet ik nou aan pics van jou komen als je zo moeilijk doet
quote:
Je moet het in DM vragen, niet openbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou aan pics van jou komen als je zo moeilijk doet
Vrouwen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Zou wel erg jammer zijn het is echt een enorm leuke vent, helemaal mijn type ik wacht gewoon geduldig af
Wel leuk dat het zo goed klikt!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Al even niet meer trouwens. Maar bedankt
Misschien is hij wel enorm goed in het inschatten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ten eerste weet ie niet of ik mooi ben. Enkel van pics kan je dat niet afzien.
Daarnaast weet hij ook niet of ik slim ben, aangezien we nog maar een dag berichten sturen ongeveer.
Maybe, wat dan ook. Ik ben er allergisch voorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien is hij wel enorm goed in het inschatten.
Of, al is dit een beetje vergezocht, is hij een slijmjurk.
Zeg dan maar dat het de Facebook hoek isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maybe, wat dan ook. Ik ben er allergisch voor
De wat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:20 schreef Godshand het volgende:
Zeg dan maar dat het de Facebook hoek is
De facebookhoek. Die foto's van jou.quote:
Ow zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:21 schreef Godshand het volgende:
De facebookhoek. Die foto's van jou.
Dan zal hij geen slijmopmerkingen meer maken
Noem je me nou lelijk, of dom?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eensch. Zag gisteren wel een leuk hapje toen ik ging zwemmen. Maar om daar nou op af te stappen terwijl ie midden tussen z'n vrienden zitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:31 schreef Sarasi het volgende:
Ik blijf erbij dat er echt weinig leuke mannen op Tinder zitten. En helemaal geen leuke vrouwen.
Oogcontact>knipoog. Moet ik jou nou leren hosselen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Noem je me nou lelijk, of dom?![]()
[..]
Eensch. Zag gisteren wel een leuk hapje toen ik ging zwemmen. Maar om daar nou op af te stappen terwijl ie midden tussen z'n vrienden zit
Glimlachen en kijken en flirten!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Noem je me nou lelijk, of dom?![]()
[..]
Eensch. Zag gisteren wel een leuk hapje toen ik ging zwemmen. Maar om daar nou op af te stappen terwijl ie midden tussen z'n vrienden zit
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oogcontact>knipoog. Moet ik jou nou leren hosselen?
Hij zat verwegquote:
Ohja dat is altijd zo vervelend. Vrienden die dat 'niet gezellig' vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Hij zat verweg
En ik zat ook met vrienden. Anders had ik het sowieso even gefixt natuurlijk.
Er zijn trouwens hopen lekkere wijven..quote:
Ik vrees het laatste.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zijn trouwens hopen lekkere wijven..
Misschien kijk je niet goed. Of de lekkerste zijn vooral hetero
Ben je al bij hem ingetrokken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Ben weer terug van weggeweest:
Weten jullie nog, die ene jongen waar ik zo onzeker over was?
Ik had dit niet zien aankomen,vooral niet op tinder... absoluut niet... maar we hebben een relatie![]()
Nooit gedacht dat het allemaal zo makkelijk en soepel kon lopen en dat iemand zo goed bij me kan passen....ik was al zo lang aan het wachten op de juiste persoon.
Jij bent natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt.quote:
Smoothquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt.![]()
:$ :$ :$
Alsof dat de enige optie is... Nee, erger me altijd aan dat gelul van vrouwen dat die ene vent helemaal de shit is schijnbaar en wat doen ze dan? Dan gaan ze wachten tot die tjap initiatief neemt en achteraf huilen als het niks wordt, terwijl ze zelf ook een eerste stap kunnen zetten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Moet ik in zijn nek lopen hijgen? Geilen jullie daarop?
Daar heb je het dus al.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Jurrgirl het volgende:
ik was al zo lang aan het wachten op de juiste persoon.
ik neem zo vaak het initiatief, maar helpt ook geen ene reetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
terwijl ze zelf ook een eerste stap kunnen zetten.
Oh nee hoor. Ik neem vaak zat initatief (heeft niet altijd succes trouwensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof dat de enige optie is... Nee, erger me altijd aan dat gelul van vrouwen dat die ene vent helemaal de shit is schijnbaar en wat doen ze dan? Dan gaan ze wachten tot die tjap initiatief neemt en achteraf huilen als het niks wordt, terwijl ze zelf ook een eerste stap kunnen zetten.![]()
"Oh, die jongen is het helemaal, hier ik ga nu in een hoekje staan, lief naar hem kijken en afwachten tot hij komt."
"Oh, hij neemt geen initatief. Jammer daar gaat de man van m'n dromen."
Not to burst your bubble, maar als hij echt interesse had had hij allang een dag afgesproken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik neem vaak zat initatief (heeft niet altijd succes trouwens) Echter ga ik hem niet pushen ik heb de dagen doorgegeven dat ik kan en wacht nu gewoon wanneer hij kan, thats all
quote:
haha wtfquote:
Dat zou ik juist tof vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:39 schreef SiIk het volgende:
quote:
Als je even terugleest zag je dat ik dat al aan gafquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Not to burst your bubble, maar als hij echt interesse had had hij allang een dag afgesproken.
quote:
quote:
zal ook nietquote:
geloof ik nie.quote:
Deze claim kan bewezen worden door juiste naam en leeftijd te noemen.quote:
Jij bent het hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |