Als je veel hebt die tegen je aan praten is wel lastig. Moet je doorscrollen tussen al die reacties, tot je de degene hebt die je eigenlijk leuk vind...quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom zou je ze weggooien.Alsof je er last van hebt dat ze in je lijst staan. Ik praatte geloof ik met ong 1% van mn matches.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Grielen het volgende:
Ik heb ontdekt dat je smileys kan gebruikenlekker irritant doen bij matches uit mn Groningen like-spree
Hoeee? Kan alleen met iphone toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Grielen het volgende:
Ik heb ontdekt dat je smileys kan gebruikenlekker irritant doen bij matches uit mn Groningen like-spree
Ben ook wel benieuwd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeee? Kan alleen met iphone toch?
Heb je niet dat wereldbolletje? Ik kan ook gewoon mijn smileys tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd?
Op iPad krijg ik het niet tevoorschijn?
Succesquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
De score na een week Tinderen: 21 matches (dat is alles wat ik geliked heb, lol), vanavond om 20.00 een date.
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
De score na een week Tinderen: 21 matches (dat is alles wat ik geliked heb, lol), vanavond om 20.00 een date.
Ondanks dat ik gek ben op je nijntje-broek, heb ik het idee dat je toch niet helemaal m'n type bentquote:
Toen ik een jaar of 15 was, was dat ook erg hip.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef PG18 het volgende:
Zijn blote buikjes tegenwoordig hip op Tinder ofzo?![]()
Zo ja, dan vind ik dat een goede trend
Niet alleen op tinder. Crop tops niet gezien in de winkels?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef PG18 het volgende:
Zijn blote buikjes tegenwoordig hip op Tinder ofzo?![]()
Zo ja, dan vind ik dat een goede trend
Ik draag die topjes niet, dat doe ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef UnicornFarts het volgende:
Precies de verkeerde meiden dragen die topjes
Silk wat doe je
Het werkt averechtsquote:
Tja, prioriteiten hequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, prioriteiten he![]()
Je hebt mijn nummer, al noem ik dat geen date natuurlijk.
Afgrijselijke kleding. Was een aantal jaar geleden ook helemaal hip. Was toen al helemaal niks en toen hield ik me al totaal niet bezig met mode en alles daar omheen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alleen op tinder. Crop tops niet gezien in de winkels?Hangen er vol mee.
Morgen wij toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
Dat wereldbolletje switcht alleen tussen Engels en Nederlandsquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je niet dat wereldbolletje? Ik kan ook gewoon mijn smileys tevoorschijn halen.
En anders mag je mij altijd een DM sturenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Lol, vanmiddag op 'Tinder nieuwe matches. (daar hielp het opnieuw installeren wel bij)
kerel uit m'n woonplaats (al stond de km afstand op 104 km)
Maargoed, binnen 10 berichten ofzo nr's uitgewisseld en in de planning gegooid dat hij me het kroegleven hier een keer laat zien match of geen match. Nu nog een datum prikken
Heb je wel je emoji toetsenbord aanstaan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat wereldbolletje switcht alleen tussen Engels en Nederlands
Want jij woont hier?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
En anders mag je mij altijd een DM sturen
Gvd, moet je nog apart instellen ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je wel je emoji toetsenbord aanstaan?
Apple is echt zoveel gebruiksvriendelijker johquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gvd, moet je nog apart instellen ook
Staat weer ergens onlogisch.
Vind ik tot nu toe het irritantste van iOS. Instellingen zitten altijd op een onlogische plek verborgen. Toetsenbord is toch niet " Algemeen"?
In Android is dat altijd veel logischer opgebouwd
Weet ik niet, zet mn iPad uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Apple is echt zoveel gebruiksvriendelijker johAls ik mensen moet helpen met een Android zit ik 9 van de 10 met een facepalm te wachten tot de horror voorbij is
Maareh, doet ie ut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |