Omdat de helft van de vrouwen op tinder dat ook heeft?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef SiIk het volgende:
Waarom heeft echt de helft van de mannen op tinder gewoon een relatie?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat mannen leugenachtige, egocentrische wezens zijn.
Ik sla die competitie ook over.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:30 schreef DenWauw het volgende:
Is dit een 'wie heeft de grootste?'-competitie over welke vrouw we zouden kunnen krijgen?
Ik doe niet mee
Tinder gisteren bij een vrouwelijke collega gezien, niet zo'n heel aantrekkelijke. Ze had er 85 man opstaan als matches. Hoeveel zin heeft dat precies? En wij mannen maar aandacht vragen.
Ik denk dat het voor vrouwen zeker een leuke tijdsbesteding is ja. Ook al doe je het gewoon 'voor de fun'.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet het zin hebben dan? Het is toch ook gewoon leuk om te doen, dat swipen. Ik heb ook meer dan 100 matches en ik praat er nu met 5.
Nee waarom zou ik, heb er toch geen last van?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Kijk mij populair zijn...
Kan je er niet gewoon 95 wegflikkeren, als je er maar met 5 praat?
Volgens mij doen hier toch echt maar een paar mensen onzeker over aantallen matches en daar ben ik er niet een van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, want onzekere vrouwen zoeken bevestiging via de kwantiteit van de matches.
Of je hebt geen matches en je ego krijgt weer een tik te verwerken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij doen hier toch echt maar een paar mensen onzeker over aantallen matches en daar ben ik er niet een van.
Egoboost stadium van tinder ben je na de eerste week wel voorbij.
Of dat. Maar dan is het wel des te specialer als je wel een keer matched. Elk nadeel heb...quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of je hebt geen matches en je ego krijgt weer een tik te verwerken.
Heeft geen nut. Gekoppeld aan facebookaccount, dus alles blijft blijkbaar hetzelfde. Ngo altijd doet ie het niet goedquote:
Als je veel hebt die tegen je aan praten is wel lastig. Moet je doorscrollen tussen al die reacties, tot je de degene hebt die je eigenlijk leuk vind...quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom zou je ze weggooien.Alsof je er last van hebt dat ze in je lijst staan. Ik praatte geloof ik met ong 1% van mn matches.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Grielen het volgende:
Ik heb ontdekt dat je smileys kan gebruikenlekker irritant doen bij matches uit mn Groningen like-spree
Hoeee? Kan alleen met iphone toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Grielen het volgende:
Ik heb ontdekt dat je smileys kan gebruikenlekker irritant doen bij matches uit mn Groningen like-spree
Ben ook wel benieuwd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeee? Kan alleen met iphone toch?
Heb je niet dat wereldbolletje? Ik kan ook gewoon mijn smileys tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd?
Op iPad krijg ik het niet tevoorschijn?
Succesquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
De score na een week Tinderen: 21 matches (dat is alles wat ik geliked heb, lol), vanavond om 20.00 een date.
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
De score na een week Tinderen: 21 matches (dat is alles wat ik geliked heb, lol), vanavond om 20.00 een date.
Ondanks dat ik gek ben op je nijntje-broek, heb ik het idee dat je toch niet helemaal m'n type bentquote:
Toen ik een jaar of 15 was, was dat ook erg hip.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef PG18 het volgende:
Zijn blote buikjes tegenwoordig hip op Tinder ofzo?![]()
Zo ja, dan vind ik dat een goede trend
Niet alleen op tinder. Crop tops niet gezien in de winkels?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef PG18 het volgende:
Zijn blote buikjes tegenwoordig hip op Tinder ofzo?![]()
Zo ja, dan vind ik dat een goede trend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |