Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Dit doen ze om te voorkomen dat je weet dat je bent geliked. Stel dat je range 40 km is, en je ziet 60 km staan als afstand, dan weet je dat je bent geliked. Ik weet zeker dat dit klopt, want ik had laatst een nieuw account, was niet weggeweest uit m'n stad, en kreeg matches van 150 km verderop, die hier niet waren geweest.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik like iemand met 3km afstand, bij match is hetineens 74 km. Hoe kan dat?
De watquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Dit doen ze om te voorkomen dat je weet dat je bent geliked.
Je weet toch niet of iemand jou heeft geliked voordat je een match hebt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De watEen match ontstaat doordat je zij jou lijkt en jij haar.. dus lijkt me logisch dat je weet dat diegene je gelijkt heeft
Nee we hebben niet gekust. We hebben op een terrasje gezeten en het was verder wel gezellig, ik kon er alleen niet echt goed hoogte van krijgen wat hij er nou van vond. Maar hij appt nog, dus dan vond hij het vast wel oké. Gek, ik heb daar normaal niet zo'n moeite meequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan en hebben jullie gekust oid?
Weet iemand hoe het zit met momenten en nieuwe matches? Stel ik heb een moment die nog 20 uur blijft staan en ik krijg nu nieuwe matches, zien zij je moment dan ook of alleen je matches die je op dat moment had?
Ligt er maar net aan of je een man/vrouw bent. Verder weet je niet wanneer de lijst met mensen waar je door geliked bent 'op' is.quote:
Als je als vrouw een aantal dagen niet geTinderd heb ben je er al snel 200 verder.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je een man/vrouw bent. Verder weet je niet wanneer de lijst met mensen waar je door geliked bent 'op' is.
Ik denk nog steeds dat dat van mij klopt, want anders zou mijn situatie niet kloppen. (Dat ik dus matches van 150 km verderop krijg die niet in mijn buurt zijn geweest, mijn range staat laag.)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je als vrouw een aantal dagen niet geTinderd heb ben je er al snel 200 verder.
Maar dat terzijde, je praat gewoon poep wat betreft de afstand discussie.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef Sarasi het volgende:
Ben ik toch weer aan het Tinderen.Maar dit keer toch echt meer voor de fun van het swipen en eventueel een proper date.
Weten we.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]![]()
Stiekem kan ik gewoon niet zonder jullie.
Foto's met belachelijk veel inkijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weten we.
Mijn bio trekt bizar veel gesprekken aanWel cool, dacht dat dat nooit gelezen werd.
Welke bio heb je?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weten we.
Mijn bio trekt bizar veel gesprekken aanWel cool, dacht dat dat nooit gelezen werd.
Ja want foto's met belachelijk veel inkijk lees je ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Foto's met belachelijk veel inkijk?
Als er tekst bij staat wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja want foto's met belachelijk veel inkijk lees je ook.
Ja dat valt mij ook op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weten we.
Oh het was niet serieus...quote:
Ik hou de bitchslap in gedachtequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh het was niet serieus...
Niet op de winks gelet....
Die vrouwen kunnen mij ook niet echt bekoren nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:
Toch weer aan het Tinderen gegaan. Werk nu een weekend in Zeeland en wat vrije tijd over.
Dus dacht: laten we kijken hoe de dames op Tinder in deze hoek zijn...
Zelden zoveel naar links geswiped dan in de RandstadWat zijn Belgen vaak lelijk (zit in de buurt van Antwerpen en Gent dusss)! (Sorry complicate
)
Maar hier en daar zitten paar leuke tussen, maar vooral erg lachen om de foto's van Vlaamsen. Humor hebben ze welMeest dwaze foto's gezien, waar ze soms opzichtig de spot met Tinder drijven...
Jammer genoeg weinig Zeeuwen op Tinder maar als ik hier in Goes rondloop begrijp ik wel waarom.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die vrouwen kunnen mij ook niet echt bekoren nee.
Fucked up broeder. Zomers zijn de zuipcampings nog een optie voor je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer genoeg weinig Zeeuwen op Tinder maar als ik hier in Goes rondloop begrijp ik wel waarom.
De meeste jongeren zijn gevlucht naar de Randstad voor opleiding en dergelijke, wat achterblijft is middelbaar opgeleid, gelovig en vlug getrouwd...
Ach ik woon hier verder niet. Maar het is leuk de verschillen te zien met je thuisomgevingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Fucked up broeder. Zomers zijn de zuipcampings nog een optie voor je.
Pendel aardig tussen Groningen, Leeuwarden, Twente en Amsterdam. Het noorden weet me op dit gebied altijd weer positief te verrassen in tegenstelling tot het westen en oosten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach ik woon hier verder niet. Maar het is leuk de verschillen te zien met je thuisomgeving
Wat is daar mis mee? Geeft soms best leuke resultaten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef Sarasi het volgende:
Goddomme direct een leuke match ook. Met krullen nog wel!Geen baardje maar je kunt niet alles hebben he. Beetje mee gebabbeld maar als ik nu niet naar bed ga, ga ik vreemde dingen zeggen.
U bent Zeeuw?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer genoeg weinig Zeeuwen op Tinder maar als ik hier in Goes rondloop begrijp ik wel waarom.
De meeste jongeren zijn gevlucht naar de Randstad voor opleiding en dergelijke, wat achterblijft is middelbaar opgeleid, gelovig en vlug getrouwd...
Ow niet Zeeuw dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach ik woon hier verder niet. Maar het is leuk de verschillen te zien met je thuisomgeving
Nee Randstedeling, maar via via parttime werk hier in Zeeland sinds 3 jaar...quote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
U bent Zeeuw?
Trouwens wel leuke meiden in Zeeland hoor. Leuker dan de Brabanders en zeker leuker dan randstedelingen
Ah okequote:Op zondag 13 juli 2014 00:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee Randstedeling, maar via via parttime werk hier in Zeeland sinds 3 jaar...
Beetje half soort werkvakanties geworden...
Ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kutsituatie hier: ik heb een meisje op m'n scherm staan die er echt heel leuk uit ziet, maar ze is al drie weken niet online geweest. Ze ziet er vrij toegankelijk uit. Nu heb ik een gemeenschappelijke vriend, dus zou ik haar op Facebook kunnen contacteren, maar dat vind ik raar overkomen.Vind ik dat terecht te raar om te doen?
Je kunt chatten zonder vrienden te zijn. Dat laatste is onmogelijk, want die gemeenschappelijke vriend zie ik nooit.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja.
Gewoon wat zeggen, reageert wel eens. Als ze na 4 weken nog niet reageert gewoon verwijderen...
En beter nog, zorgen dat je haar tegenkomt via de gemeenschappelijke vriend
Waarom is het je Facebook vriend dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je kunt chatten zonder vrienden te zijn. Dat laatste is onmogelijk, want die gemeenschappelijke vriend zie ik nooit.
Even meer reacties afwachten voordat ik wt onderneem.
Daardoor heb ik meer facebookvrienden, dus lijk ik populairder.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom is het je Facebook vriend dan?
Nondeju seg!quote:
Tja, iemand moet de rol van panda hebben hier.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:09 schreef DenWauw het volgende:
Hmm nieuwe match erbij, 4 matches maar liefst.
En dan ook zelf niks doen.![]()
![]()
Dit wordt een geweldig pandajaar.
Zie ondertitel.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:20 schreef yats het volgende:
Tja, iemand moet de rol van panda hebben hier.
quote:
In plaats van dat je in de slachtofferrol kruipt, kun je ook wat ballen tonen, assertief zijn en die matches aanspreken.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:09 schreef DenWauw het volgende:
Hmm nieuwe match erbij, 4 matches maar liefst.
En dan ook zelf niks doen.![]()
![]()
Dit wordt een geweldig pandajaar.
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Van die 3 leuke?![]()
Pandapunten scoren is ook een kunst DW
Jouw momentquote:Op zondag 13 juli 2014 12:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Van die 3 leuke?![]()
Pandapunten scoren is ook een kunst DW
Iemand hier nog wat over te zeggen? Is belangrijke shit.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kutsituatie hier: ik heb een meisje op m'n scherm staan die er echt heel leuk uit ziet, maar ze is al drie weken niet online geweest. Ze ziet er vrij toegankelijk uit. Nu heb ik een gemeenschappelijke vriend, dus zou ik haar op Facebook kunnen contacteren, maar dat vind ik raar overkomen.Vind ik dat terecht te raar om te doen?
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pandapunten wel. Sarasi en UF punten niet.
bron: Mortaxx.
Stop gewoon met ademen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Iemand hier nog wat over te zeggen? Is belangrijke shit.
Ja, dat is raar. Als ze niet online komt, heeft ze geen behoefte aan dates, waarschijnlijk. Iemand op facebook stalkishly gaan benaderen is nooit een goed idee (ik krijg nog steeds elke dag een wanhopige 'hoi' op facebook van een Tinder gast die zelfs de botte afwijzing niet begreep), zeker niet als jullie geen vrienden zijn en ZEKER niet als je haar alleen gezien hebt op een datingsite.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, dat is raar. Als ze niet online komt, heeft ze geen behoefte aan dates, waarschijnlijk. Iemand op facebook stalkishly gaan benaderen is nooit een goed idee (ik krijg nog steeds elke dag een wanhopige 'hoi' op facebook van een Tinder gast die zelfs de botte afwijzing niet begreep), zeker niet als jullie geen vrienden zijn en ZEKER niet als je haar alleen gezien hebt op een datingsite.
Been there done that, ik heb er even geen zin meer in. Ik wil niet dat de situatie anders wordt, ik ga eens echt 150% voor de pandapunten!quote:Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In plaats van dat je in de slachtofferrol kruipt, kun je ook wat ballen tonen, assertief zijn en die matches aanspreken.
Echt, je hebt het zelf in de hand. Als jij wil dat de situatie anders wordt, dan zul je toch echt zelf actie moeten ondernemen
Like haar gewoon en begin een gesprek, godsammequote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Lees gewoon en reageer daarna pas, godsamme.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Like haar gewoon en begin een gesprek, godsamme
Wil je contact met haar ja of nee?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Lees gewoon en reageer daarna pas, godsamme.
Ik wil het contact hebben, maar zoals ik al zei is ze een tijd niet op Tinder geweest. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als ik van een onbekend persoon op Facebook een bericht krijg.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wil je contact met haar ja of nee?
Man man man. Neem gewoon het risico. Iets met nee hebben ja krijgen.
Ik betaal alleen in breezertjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
tis gewoon een hoer. Ik zou d'r 5 euro via facebook bieden.
Wat gebeurde er toen je haar likete?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil het contact hebben, maar zoals ik al zei is ze een tijd niet op Tinder geweest. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als ik van een onbekend persoon op Facebook een bericht krijg.
Niets. Ze is al een tijdje niet online geweest, en mijn account is na haar laatste onlinedag gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen je haar likete?
Nou, dan doe je het niet. Heeft bij mij een keer goed uitgepakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil het contact hebben, maar zoals ik al zei is ze een tijd niet op Tinder geweest. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als ik van een onbekend persoon op Facebook een bericht krijg.
Tsja, het is aan jou om te bepalen of ze het waard is. Anders, move onquote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Niets. Ze is al een tijdje niet online geweest, en mijn account is na haar laatste onlinedag gemaakt.
Maar jij bent knap, dan gelden er andere regels.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, dan doe je het niet. Heeft bij mij een keer goed uitgepakt.
Dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar jij bent knap, dan gelden er andere regels.
Hangt er vanaf hoeveel je gedokterd hebt aan die modder fiets foto.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel je gedokterd hebt aan die modder fiets foto.
Hij is nog erg jong, dan doe je dat niet zo snel.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Like haar gewoon en begin een gesprek, godsamme
Knappe ventjes die om bevestiging vragen, ga je schamenquote:
Misschien kan je nog een een verblijfplaats regelen en wat langer blijvenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef Kutmanager het volgende:
Over 2 dagen naar Portugal. Daar tinder ook maar eens aanslingeren. Ben benieuwd.
Dat kan ik beter zonder tinder, dat weet ik wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een een verblijfplaats regelen en wat langer blijven
[ afbeelding ]
Lekker kansloos
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pandapunten wel. Sarasi en UF punten niet.
bron: Mortaxx.
Kan ze beter uitdoen inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat roze staat haar echt niet. Heeft UF ook zulke tetten?
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan ze beter uitdoen inderdaad.En dit is UF, heb ik gehoord.
Jij begrijpt me, broeder. Dat witte staat overigens ook niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan ze beter uitdoen inderdaad.En dit is UF, heb ik gehoord.
Ik krijg geen matches meer + verkeerde locatie. Dus vind het wel bestquote:Op maandag 14 juli 2014 14:20 schreef Kutmanager het volgende:
Gebeurt ook weinig hier. Iedereen druk aan het tinderen?
Herinstalleren.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik krijg geen matches meer + verkeerde locatie. Dus vind het wel best
Nee, ik heb hem verwijderd. Ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:20 schreef Kutmanager het volgende:
Gebeurt ook weinig hier. Iedereen druk aan het tinderen?
Omdat mannen leugenachtige, egocentrische wezens zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef SiIk het volgende:
Waarom heeft echt de helft van de mannen op tinder gewoon een relatie?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat mannen leugenachtige, egocentrische wezens zijn.
Klopt. En alle vrouwen hoeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja? Jij kan wel beter krijgen?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAha, pics van de laatste chick die je scoorde?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, zo bijzonder is ze niet hoor. Lelijk zelfs.
Heb ik niet. Maar dat meisje heeft alleen redelijk lichaam, en dat komt vooral door de combo slank & siliconen tieten. Kijk haar hoofd, bol en vettig, niet mooi en vol geplamuurd. Zo'n beetje elk meisje kan je als haar eruit laten zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAha, pics van de laatste chick die je scoorde?
Post hier eens een foto van een chick die jij wel zou kunnen scoren?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar dat meisje heeft alleen redelijk lichaam, en dat komt vooral door de combo slank & siliconen tieten. Kijk haar hoofd, bol en vettig, niet mooi en vol geplamuurd. Zo'n beetje elk meisje kan je als haar eruit laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |