Iemand hier nog wat over te zeggen? Is belangrijke shit.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kutsituatie hier: ik heb een meisje op m'n scherm staan die er echt heel leuk uit ziet, maar ze is al drie weken niet online geweest. Ze ziet er vrij toegankelijk uit. Nu heb ik een gemeenschappelijke vriend, dus zou ik haar op Facebook kunnen contacteren, maar dat vind ik raar overkomen.Vind ik dat terecht te raar om te doen?
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pandapunten wel. Sarasi en UF punten niet.
bron: Mortaxx.
Stop gewoon met ademen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Iemand hier nog wat over te zeggen? Is belangrijke shit.
Ja, dat is raar. Als ze niet online komt, heeft ze geen behoefte aan dates, waarschijnlijk. Iemand op facebook stalkishly gaan benaderen is nooit een goed idee (ik krijg nog steeds elke dag een wanhopige 'hoi' op facebook van een Tinder gast die zelfs de botte afwijzing niet begreep), zeker niet als jullie geen vrienden zijn en ZEKER niet als je haar alleen gezien hebt op een datingsite.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, dat is raar. Als ze niet online komt, heeft ze geen behoefte aan dates, waarschijnlijk. Iemand op facebook stalkishly gaan benaderen is nooit een goed idee (ik krijg nog steeds elke dag een wanhopige 'hoi' op facebook van een Tinder gast die zelfs de botte afwijzing niet begreep), zeker niet als jullie geen vrienden zijn en ZEKER niet als je haar alleen gezien hebt op een datingsite.
Been there done that, ik heb er even geen zin meer in. Ik wil niet dat de situatie anders wordt, ik ga eens echt 150% voor de pandapunten!quote:Op zondag 13 juli 2014 11:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In plaats van dat je in de slachtofferrol kruipt, kun je ook wat ballen tonen, assertief zijn en die matches aanspreken.
Echt, je hebt het zelf in de hand. Als jij wil dat de situatie anders wordt, dan zul je toch echt zelf actie moeten ondernemen
Like haar gewoon en begin een gesprek, godsammequote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Lees gewoon en reageer daarna pas, godsamme.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Like haar gewoon en begin een gesprek, godsamme
Wil je contact met haar ja of nee?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Lees gewoon en reageer daarna pas, godsamme.
Ik wil het contact hebben, maar zoals ik al zei is ze een tijd niet op Tinder geweest. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als ik van een onbekend persoon op Facebook een bericht krijg.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wil je contact met haar ja of nee?
Man man man. Neem gewoon het risico. Iets met nee hebben ja krijgen.
Ik betaal alleen in breezertjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
tis gewoon een hoer. Ik zou d'r 5 euro via facebook bieden.
Wat gebeurde er toen je haar likete?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil het contact hebben, maar zoals ik al zei is ze een tijd niet op Tinder geweest. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als ik van een onbekend persoon op Facebook een bericht krijg.
Niets. Ze is al een tijdje niet online geweest, en mijn account is na haar laatste onlinedag gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen je haar likete?
Nou, dan doe je het niet. Heeft bij mij een keer goed uitgepakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil het contact hebben, maar zoals ik al zei is ze een tijd niet op Tinder geweest. Zelf zou ik het behoorlijk raar vinden als ik van een onbekend persoon op Facebook een bericht krijg.
Tsja, het is aan jou om te bepalen of ze het waard is. Anders, move onquote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Niets. Ze is al een tijdje niet online geweest, en mijn account is na haar laatste onlinedag gemaakt.
Maar jij bent knap, dan gelden er andere regels.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, dan doe je het niet. Heeft bij mij een keer goed uitgepakt.
Dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar jij bent knap, dan gelden er andere regels.
Hangt er vanaf hoeveel je gedokterd hebt aan die modder fiets foto.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 13:40 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel je gedokterd hebt aan die modder fiets foto.
Hij is nog erg jong, dan doe je dat niet zo snel.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Like haar gewoon en begin een gesprek, godsamme
Knappe ventjes die om bevestiging vragen, ga je schamenquote:
Misschien kan je nog een een verblijfplaats regelen en wat langer blijvenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef Kutmanager het volgende:
Over 2 dagen naar Portugal. Daar tinder ook maar eens aanslingeren. Ben benieuwd.
Dat kan ik beter zonder tinder, dat weet ik wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een een verblijfplaats regelen en wat langer blijven
[ afbeelding ]
Lekker kansloos
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pandapunten wel. Sarasi en UF punten niet.
bron: Mortaxx.
Kan ze beter uitdoen inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat roze staat haar echt niet. Heeft UF ook zulke tetten?
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan ze beter uitdoen inderdaad.En dit is UF, heb ik gehoord.
Jij begrijpt me, broeder. Dat witte staat overigens ook niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan ze beter uitdoen inderdaad.En dit is UF, heb ik gehoord.
Ik krijg geen matches meer + verkeerde locatie. Dus vind het wel bestquote:Op maandag 14 juli 2014 14:20 schreef Kutmanager het volgende:
Gebeurt ook weinig hier. Iedereen druk aan het tinderen?
Herinstalleren.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik krijg geen matches meer + verkeerde locatie. Dus vind het wel best
Nee, ik heb hem verwijderd. Ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:20 schreef Kutmanager het volgende:
Gebeurt ook weinig hier. Iedereen druk aan het tinderen?
Omdat mannen leugenachtige, egocentrische wezens zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef SiIk het volgende:
Waarom heeft echt de helft van de mannen op tinder gewoon een relatie?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat mannen leugenachtige, egocentrische wezens zijn.
Klopt. En alle vrouwen hoeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja? Jij kan wel beter krijgen?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAha, pics van de laatste chick die je scoorde?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, zo bijzonder is ze niet hoor. Lelijk zelfs.
Heb ik niet. Maar dat meisje heeft alleen redelijk lichaam, en dat komt vooral door de combo slank & siliconen tieten. Kijk haar hoofd, bol en vettig, niet mooi en vol geplamuurd. Zo'n beetje elk meisje kan je als haar eruit laten zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAha, pics van de laatste chick die je scoorde?
Post hier eens een foto van een chick die jij wel zou kunnen scoren?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar dat meisje heeft alleen redelijk lichaam, en dat komt vooral door de combo slank & siliconen tieten. Kijk haar hoofd, bol en vettig, niet mooi en vol geplamuurd. Zo'n beetje elk meisje kan je als haar eruit laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |