Fucked up broeder. Zomers zijn de zuipcampings nog een optie voor je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer genoeg weinig Zeeuwen op Tinder maar als ik hier in Goes rondloop begrijp ik wel waarom.
De meeste jongeren zijn gevlucht naar de Randstad voor opleiding en dergelijke, wat achterblijft is middelbaar opgeleid, gelovig en vlug getrouwd...
Ach ik woon hier verder niet. Maar het is leuk de verschillen te zien met je thuisomgevingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Fucked up broeder. Zomers zijn de zuipcampings nog een optie voor je.
Pendel aardig tussen Groningen, Leeuwarden, Twente en Amsterdam. Het noorden weet me op dit gebied altijd weer positief te verrassen in tegenstelling tot het westen en oosten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach ik woon hier verder niet. Maar het is leuk de verschillen te zien met je thuisomgeving
Wat is daar mis mee? Geeft soms best leuke resultaten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef Sarasi het volgende:
Goddomme direct een leuke match ook. Met krullen nog wel!Geen baardje maar je kunt niet alles hebben he. Beetje mee gebabbeld maar als ik nu niet naar bed ga, ga ik vreemde dingen zeggen.
U bent Zeeuw?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jammer genoeg weinig Zeeuwen op Tinder maar als ik hier in Goes rondloop begrijp ik wel waarom.
De meeste jongeren zijn gevlucht naar de Randstad voor opleiding en dergelijke, wat achterblijft is middelbaar opgeleid, gelovig en vlug getrouwd...
Ow niet Zeeuw dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach ik woon hier verder niet. Maar het is leuk de verschillen te zien met je thuisomgeving
Nee Randstedeling, maar via via parttime werk hier in Zeeland sinds 3 jaar...quote:Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
U bent Zeeuw?
Trouwens wel leuke meiden in Zeeland hoor. Leuker dan de Brabanders en zeker leuker dan randstedelingen
Ah okequote:Op zondag 13 juli 2014 00:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee Randstedeling, maar via via parttime werk hier in Zeeland sinds 3 jaar...
Beetje half soort werkvakanties geworden...
Ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Kutsituatie hier: ik heb een meisje op m'n scherm staan die er echt heel leuk uit ziet, maar ze is al drie weken niet online geweest. Ze ziet er vrij toegankelijk uit. Nu heb ik een gemeenschappelijke vriend, dus zou ik haar op Facebook kunnen contacteren, maar dat vind ik raar overkomen.Vind ik dat terecht te raar om te doen?
Je kunt chatten zonder vrienden te zijn. Dat laatste is onmogelijk, want die gemeenschappelijke vriend zie ik nooit.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja.
Gewoon wat zeggen, reageert wel eens. Als ze na 4 weken nog niet reageert gewoon verwijderen...
En beter nog, zorgen dat je haar tegenkomt via de gemeenschappelijke vriend
Waarom is het je Facebook vriend dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je kunt chatten zonder vrienden te zijn. Dat laatste is onmogelijk, want die gemeenschappelijke vriend zie ik nooit.
Even meer reacties afwachten voordat ik wt onderneem.
Daardoor heb ik meer facebookvrienden, dus lijk ik populairder.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom is het je Facebook vriend dan?
Nondeju seg!quote:
Tja, iemand moet de rol van panda hebben hier.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:09 schreef DenWauw het volgende:
Hmm nieuwe match erbij, 4 matches maar liefst.
En dan ook zelf niks doen.![]()
![]()
Dit wordt een geweldig pandajaar.
Zie ondertitel.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:20 schreef yats het volgende:
Tja, iemand moet de rol van panda hebben hier.
quote:
In plaats van dat je in de slachtofferrol kruipt, kun je ook wat ballen tonen, assertief zijn en die matches aanspreken.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:09 schreef DenWauw het volgende:
Hmm nieuwe match erbij, 4 matches maar liefst.
En dan ook zelf niks doen.![]()
![]()
Dit wordt een geweldig pandajaar.
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Van die 3 leuke?![]()
Pandapunten scoren is ook een kunst DW
Jouw momentquote:Op zondag 13 juli 2014 12:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Van die 3 leuke?![]()
Pandapunten scoren is ook een kunst DW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |