Misschien kan je nog een een verblijfplaats regelen en wat langer blijvenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef Kutmanager het volgende:
Over 2 dagen naar Portugal. Daar tinder ook maar eens aanslingeren. Ben benieuwd.
Dat kan ik beter zonder tinder, dat weet ik wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een een verblijfplaats regelen en wat langer blijven
[ afbeelding ]
Lekker kansloos
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pandapunten wel. Sarasi en UF punten niet.
bron: Mortaxx.
Kan ze beter uitdoen inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat roze staat haar echt niet. Heeft UF ook zulke tetten?
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan ze beter uitdoen inderdaad.En dit is UF, heb ik gehoord.
Jij begrijpt me, broeder. Dat witte staat overigens ook niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan ze beter uitdoen inderdaad.En dit is UF, heb ik gehoord.
Ik krijg geen matches meer + verkeerde locatie. Dus vind het wel bestquote:Op maandag 14 juli 2014 14:20 schreef Kutmanager het volgende:
Gebeurt ook weinig hier. Iedereen druk aan het tinderen?
Herinstalleren.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik krijg geen matches meer + verkeerde locatie. Dus vind het wel best
Nee, ik heb hem verwijderd. Ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:20 schreef Kutmanager het volgende:
Gebeurt ook weinig hier. Iedereen druk aan het tinderen?
Omdat mannen leugenachtige, egocentrische wezens zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef SiIk het volgende:
Waarom heeft echt de helft van de mannen op tinder gewoon een relatie?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat mannen leugenachtige, egocentrische wezens zijn.
Klopt. En alle vrouwen hoeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja? Jij kan wel beter krijgen?quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAha, pics van de laatste chick die je scoorde?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, zo bijzonder is ze niet hoor. Lelijk zelfs.
Heb ik niet. Maar dat meisje heeft alleen redelijk lichaam, en dat komt vooral door de combo slank & siliconen tieten. Kijk haar hoofd, bol en vettig, niet mooi en vol geplamuurd. Zo'n beetje elk meisje kan je als haar eruit laten zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAha, pics van de laatste chick die je scoorde?
Post hier eens een foto van een chick die jij wel zou kunnen scoren?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar dat meisje heeft alleen redelijk lichaam, en dat komt vooral door de combo slank & siliconen tieten. Kijk haar hoofd, bol en vettig, niet mooi en vol geplamuurd. Zo'n beetje elk meisje kan je als haar eruit laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |