Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Dit doen ze om te voorkomen dat je weet dat je bent geliked. Stel dat je range 40 km is, en je ziet 60 km staan als afstand, dan weet je dat je bent geliked. Ik weet zeker dat dit klopt, want ik had laatst een nieuw account, was niet weggeweest uit m'n stad, en kreeg matches van 150 km verderop, die hier niet waren geweest.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik like iemand met 3km afstand, bij match is hetineens 74 km. Hoe kan dat?
De watquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Dit doen ze om te voorkomen dat je weet dat je bent geliked.
Je weet toch niet of iemand jou heeft geliked voordat je een match hebt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De watEen match ontstaat doordat je zij jou lijkt en jij haar.. dus lijkt me logisch dat je weet dat diegene je gelijkt heeft
Nee we hebben niet gekust. We hebben op een terrasje gezeten en het was verder wel gezellig, ik kon er alleen niet echt goed hoogte van krijgen wat hij er nou van vond. Maar hij appt nog, dus dan vond hij het vast wel oké. Gek, ik heb daar normaal niet zo'n moeite meequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan en hebben jullie gekust oid?
Weet iemand hoe het zit met momenten en nieuwe matches? Stel ik heb een moment die nog 20 uur blijft staan en ik krijg nu nieuwe matches, zien zij je moment dan ook of alleen je matches die je op dat moment had?
Ligt er maar net aan of je een man/vrouw bent. Verder weet je niet wanneer de lijst met mensen waar je door geliked bent 'op' is.quote:
Als je als vrouw een aantal dagen niet geTinderd heb ben je er al snel 200 verder.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je een man/vrouw bent. Verder weet je niet wanneer de lijst met mensen waar je door geliked bent 'op' is.
Ik denk nog steeds dat dat van mij klopt, want anders zou mijn situatie niet kloppen. (Dat ik dus matches van 150 km verderop krijg die niet in mijn buurt zijn geweest, mijn range staat laag.)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je als vrouw een aantal dagen niet geTinderd heb ben je er al snel 200 verder.
Maar dat terzijde, je praat gewoon poep wat betreft de afstand discussie.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef Sarasi het volgende:
Ben ik toch weer aan het Tinderen.Maar dit keer toch echt meer voor de fun van het swipen en eventueel een proper date.
Weten we.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]![]()
Stiekem kan ik gewoon niet zonder jullie.
Foto's met belachelijk veel inkijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weten we.
Mijn bio trekt bizar veel gesprekken aanWel cool, dacht dat dat nooit gelezen werd.
Welke bio heb je?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weten we.
Mijn bio trekt bizar veel gesprekken aanWel cool, dacht dat dat nooit gelezen werd.
Ja want foto's met belachelijk veel inkijk lees je ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Foto's met belachelijk veel inkijk?
Als er tekst bij staat wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja want foto's met belachelijk veel inkijk lees je ook.
Ja dat valt mij ook op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weten we.
Oh het was niet serieus...quote:
Ik hou de bitchslap in gedachtequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh het was niet serieus...
Niet op de winks gelet....
Die vrouwen kunnen mij ook niet echt bekoren nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:
Toch weer aan het Tinderen gegaan. Werk nu een weekend in Zeeland en wat vrije tijd over.
Dus dacht: laten we kijken hoe de dames op Tinder in deze hoek zijn...
Zelden zoveel naar links geswiped dan in de RandstadWat zijn Belgen vaak lelijk (zit in de buurt van Antwerpen en Gent dusss)! (Sorry complicate
)
Maar hier en daar zitten paar leuke tussen, maar vooral erg lachen om de foto's van Vlaamsen. Humor hebben ze welMeest dwaze foto's gezien, waar ze soms opzichtig de spot met Tinder drijven...
Jammer genoeg weinig Zeeuwen op Tinder maar als ik hier in Goes rondloop begrijp ik wel waarom.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die vrouwen kunnen mij ook niet echt bekoren nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |