quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post hier eens een foto van een chick die jij wel zou kunnen scoren?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post hier eens een foto van een chick die jij wel zou kunnen scoren?
Nou, doe dat dan?quote:
Liggen jouw standaarden niet wat te hoog? Wanneer is de laatste keer dat je succes had bij een dame?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja bij de eerstvolgende tentamenperiode.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik vind die Portugese ook niet mooi hoor, mij iets teveel make-up, wel lekker figuur though
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik vind die Portugese ook niet mooi hoor, mij iets teveel make-up, wel lekker figuur though
2/10, zou niet geven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Moet het zin hebben dan? Het is toch ook gewoon leuk om te doen, dat swipen. Ik heb ook meer dan 100 matches en ik praat er nu met 5.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:30 schreef DenWauw het volgende:
Is dit een 'wie heeft de grootste?'-competitie over welke vrouw we zouden kunnen krijgen?
Ik doe niet mee
Tinder gisteren bij een vrouwelijke collega gezien, niet zo'n heel aantrekkelijke. Ze had er 85 man opstaan als matches. Hoeveel zin heeft dat precies? En wij mannen maar aandacht vragen.
Meer dan 100 matchesquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet het zin hebben dan? Het is toch ook gewoon leuk om te doen, dat swipen. Ik heb ook meer dan 100 matches en ik praat er nu met 5.
Nee, want onzekere vrouwen zoeken bevestiging via de kwantiteit van de matches.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Kijk mij populair zijn...
Kan je er niet gewoon 95 wegflikkeren, als je er maar met 5 praat?
Hoho, het is geen frustratie hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Whehe. Blijft mooi om te zien, die frustratie hier bij de matchlozen. Praten met je match zul je.![]()
*swiped nog even verder, gewoon voor de lol*
Vind met ongeveer 5 praten al te veel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoho, het is geen frustratie hoor.
Maar als je meer dan honderd matches hebt, zie je de mannen door het Tinder bos niet meer toch? Ik zou zelf geen 200 vrouwelijke matches willen hebben. Hoe lekker ze ook allemaal zijn je kan er verder niks mee, behalve denken:200 matches
Waarom zou je ze weggooien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Nou en, ik heb er 520+ nu. En ik praat met niemand.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Nee, ik doe het nu bijna een maand zonder en dat is prima zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef rvi007 het volgende:
Verwijder en herinstalleer jij het niet wekelijks yats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |