quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post hier eens een foto van een chick die jij wel zou kunnen scoren?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Post hier eens een foto van een chick die jij wel zou kunnen scoren?
Nou, doe dat dan?quote:
Liggen jouw standaarden niet wat te hoog? Wanneer is de laatste keer dat je succes had bij een dame?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja bij de eerstvolgende tentamenperiode.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik vind die Portugese ook niet mooi hoor, mij iets teveel make-up, wel lekker figuur though
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik vind die Portugese ook niet mooi hoor, mij iets teveel make-up, wel lekker figuur though
2/10, zou niet geven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Moet het zin hebben dan? Het is toch ook gewoon leuk om te doen, dat swipen. Ik heb ook meer dan 100 matches en ik praat er nu met 5.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:30 schreef DenWauw het volgende:
Is dit een 'wie heeft de grootste?'-competitie over welke vrouw we zouden kunnen krijgen?
Ik doe niet mee
Tinder gisteren bij een vrouwelijke collega gezien, niet zo'n heel aantrekkelijke. Ze had er 85 man opstaan als matches. Hoeveel zin heeft dat precies? En wij mannen maar aandacht vragen.
Meer dan 100 matchesquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet het zin hebben dan? Het is toch ook gewoon leuk om te doen, dat swipen. Ik heb ook meer dan 100 matches en ik praat er nu met 5.
Nee, want onzekere vrouwen zoeken bevestiging via de kwantiteit van de matches.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Kijk mij populair zijn...
Kan je er niet gewoon 95 wegflikkeren, als je er maar met 5 praat?
Hoho, het is geen frustratie hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Whehe. Blijft mooi om te zien, die frustratie hier bij de matchlozen. Praten met je match zul je.![]()
*swiped nog even verder, gewoon voor de lol*
Vind met ongeveer 5 praten al te veel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoho, het is geen frustratie hoor.
Maar als je meer dan honderd matches hebt, zie je de mannen door het Tinder bos niet meer toch? Ik zou zelf geen 200 vrouwelijke matches willen hebben. Hoe lekker ze ook allemaal zijn je kan er verder niks mee, behalve denken:200 matches
Waarom zou je ze weggooien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Nou en, ik heb er 520+ nu. En ik praat met niemand.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Nee, ik doe het nu bijna een maand zonder en dat is prima zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef rvi007 het volgende:
Verwijder en herinstalleer jij het niet wekelijks yats?
Omdat de helft van de vrouwen op tinder dat ook heeft?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef SiIk het volgende:
Waarom heeft echt de helft van de mannen op tinder gewoon een relatie?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat mannen leugenachtige, egocentrische wezens zijn.
Ik sla die competitie ook over.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:30 schreef DenWauw het volgende:
Is dit een 'wie heeft de grootste?'-competitie over welke vrouw we zouden kunnen krijgen?
Ik doe niet mee
Tinder gisteren bij een vrouwelijke collega gezien, niet zo'n heel aantrekkelijke. Ze had er 85 man opstaan als matches. Hoeveel zin heeft dat precies? En wij mannen maar aandacht vragen.
Ik denk dat het voor vrouwen zeker een leuke tijdsbesteding is ja. Ook al doe je het gewoon 'voor de fun'.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet het zin hebben dan? Het is toch ook gewoon leuk om te doen, dat swipen. Ik heb ook meer dan 100 matches en ik praat er nu met 5.
Nee waarom zou ik, heb er toch geen last van?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meer dan 100 matches
Volgens mij doen hier toch echt maar een paar mensen onzeker over aantallen matches en daar ben ik er niet een van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, want onzekere vrouwen zoeken bevestiging via de kwantiteit van de matches.
Of je hebt geen matches en je ego krijgt weer een tik te verwerken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij doen hier toch echt maar een paar mensen onzeker over aantallen matches en daar ben ik er niet een van.
Egoboost stadium van tinder ben je na de eerste week wel voorbij.
Of dat. Maar dan is het wel des te specialer als je wel een keer matched. Elk nadeel heb...quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of je hebt geen matches en je ego krijgt weer een tik te verwerken.
Heeft geen nut. Gekoppeld aan facebookaccount, dus alles blijft blijkbaar hetzelfde. Ngo altijd doet ie het niet goedquote:
Als je veel hebt die tegen je aan praten is wel lastig. Moet je doorscrollen tussen al die reacties, tot je de degene hebt die je eigenlijk leuk vind...quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom zou je ze weggooien.Alsof je er last van hebt dat ze in je lijst staan. Ik praatte geloof ik met ong 1% van mn matches.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Grielen het volgende:
Ik heb ontdekt dat je smileys kan gebruikenlekker irritant doen bij matches uit mn Groningen like-spree
Hoeee? Kan alleen met iphone toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Grielen het volgende:
Ik heb ontdekt dat je smileys kan gebruikenlekker irritant doen bij matches uit mn Groningen like-spree
Ben ook wel benieuwd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeee? Kan alleen met iphone toch?
Heb je niet dat wereldbolletje? Ik kan ook gewoon mijn smileys tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd?
Op iPad krijg ik het niet tevoorschijn?
Succesquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
De score na een week Tinderen: 21 matches (dat is alles wat ik geliked heb, lol), vanavond om 20.00 een date.
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
De score na een week Tinderen: 21 matches (dat is alles wat ik geliked heb, lol), vanavond om 20.00 een date.
Ondanks dat ik gek ben op je nijntje-broek, heb ik het idee dat je toch niet helemaal m'n type bentquote:
Toen ik een jaar of 15 was, was dat ook erg hip.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef PG18 het volgende:
Zijn blote buikjes tegenwoordig hip op Tinder ofzo?![]()
Zo ja, dan vind ik dat een goede trend
Niet alleen op tinder. Crop tops niet gezien in de winkels?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef PG18 het volgende:
Zijn blote buikjes tegenwoordig hip op Tinder ofzo?![]()
Zo ja, dan vind ik dat een goede trend
Ik draag die topjes niet, dat doe ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef UnicornFarts het volgende:
Precies de verkeerde meiden dragen die topjes
Silk wat doe je
Het werkt averechtsquote:
Tja, prioriteiten hequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, prioriteiten he![]()
Je hebt mijn nummer, al noem ik dat geen date natuurlijk.
Afgrijselijke kleding. Was een aantal jaar geleden ook helemaal hip. Was toen al helemaal niks en toen hield ik me al totaal niet bezig met mode en alles daar omheen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alleen op tinder. Crop tops niet gezien in de winkels?Hangen er vol mee.
Morgen wij toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef Pienata het volgende:
Dat wereldbolletje switcht alleen tussen Engels en Nederlandsquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je niet dat wereldbolletje? Ik kan ook gewoon mijn smileys tevoorschijn halen.
En anders mag je mij altijd een DM sturenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Lol, vanmiddag op 'Tinder nieuwe matches. (daar hielp het opnieuw installeren wel bij)
kerel uit m'n woonplaats (al stond de km afstand op 104 km)
Maargoed, binnen 10 berichten ofzo nr's uitgewisseld en in de planning gegooid dat hij me het kroegleven hier een keer laat zien match of geen match. Nu nog een datum prikken
Heb je wel je emoji toetsenbord aanstaan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat wereldbolletje switcht alleen tussen Engels en Nederlands
Want jij woont hier?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
En anders mag je mij altijd een DM sturen
Gvd, moet je nog apart instellen ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je wel je emoji toetsenbord aanstaan?
Apple is echt zoveel gebruiksvriendelijker johquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gvd, moet je nog apart instellen ook
Staat weer ergens onlogisch.
Vind ik tot nu toe het irritantste van iOS. Instellingen zitten altijd op een onlogische plek verborgen. Toetsenbord is toch niet " Algemeen"?
In Android is dat altijd veel logischer opgebouwd
Weet ik niet, zet mn iPad uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Apple is echt zoveel gebruiksvriendelijker johAls ik mensen moet helpen met een Android zit ik 9 van de 10 met een facepalm te wachten tot de horror voorbij is
Maareh, doet ie ut?
Maar het is woensdagquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Weet ik niet, zet mn iPad uit.
Ga zo naar een vriend. Heb nog een leven
Vakantie heb je toch alleen na een jaar hard werken met een 40 urige werkweek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar het is woensdagHeeft iedereen vakantie ofzo
Ik bedoel voor de mannen. Voor jou is het een enorme veer in je reet vol in de vasoline, dat snap ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit dus. Niet dat ik nouzo'n ontzettende grote woordenschat heb maar het is wel al regelmatig voorkomen dat ik een woord moest uitleggenquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen zin in ongemakkelijk geleuter. Helemaal niet als ik tamelijk snel doorkrijg dat ik mijn manier van praten moet aanpassen aan hun niveau.Ik ga niet worstelen met m'n woordenschat omdat ze me anders niet begrijpen of alles direct letterlijk opvatten.
Zeg je nou gewoon dat ik niet hard werk?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:36 schreef yats het volgende:
[..]
Vakantie heb je toch alleen na een jaar hard werken met een 40 urige werkweek?
Waaarom?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:37 schreef UnicornFarts het volgende:
Mijn date heeft voor vanavond afgezegd, baal als een stekker. Had er echt zin in
Dat zijn de leukste datesquote:
Hij had vrijdag iets maar moet best vroeg weg, hij blijft dus bij een vriend slapen vanavond.quote:
Dat hoop ik maarquote:
Zoals de 'date experts' zeggen, er moet wel gelijk een nieuw voorstel gebracht moeten worden, voo nieuwe datumquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Hij had vrijdag iets maar moet best vroeg weg, hij blijft dus bij een vriend slapen vanavond.
Hij kan wel maar dan zou het maar heel even zijn en hij wilde wel echt tijd voor me vrij maken/nemen.
Hopelijk maandagavond nu dan maar
Oh kutquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik maarAl is het niets, toch even leuk om de stad te verkennen
[..]
Zoals de 'date experts' zeggen, er moet wel gelijk een nieuw voorstel gebracht moeten worden, voo nieuwe datum
Maar die maandagavond dan? Die is nog niet gepland?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:18 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh kutNouja misschien heeft ie iets beters gevonden
Zou wel erg jammer zijn het is echt een enorm leuke vent, helemaal mijn type
ik wacht gewoon geduldig af
Niet definitef nee.. Hij vroeg welke dagen ik volgende week kon dus ik gaf dagen door en hij zei "We kijken voor maandag wel even"quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die maandagavond dan? Die is nog niet gepland?
Het lijkt er in ieder geval op dat ie wel wil meetenquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet definitef nee.. Hij vroeg welke dagen ik volgende week kon dus ik gaf dagen door en hij zei "We kijken voor maandag wel even"![]()
Telt dat?
Waar is hierquote:
Dat er op alle borden geen informatie beschikbaar is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bussen en haltes.. wat kan er schijt aan zijn?
Op 1 bord staat al de info die je nodig hebtquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:58 schreef Sarasi het volgende:
Dat er op alle borden geen informatie beschikbaar is.
Ik geloof dat ik inmiddels al bij de goede halte sta. Hoop ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op 1 bord staat al de info die je nodig hebt
En voor de rest, tja als t stuk is, dan balen, maar dan heb je dat eerder genoemde bord nog
Komt vast wel goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik geloof dat ik inmiddels al bij de goede halte sta. Hoop ik.Anders ga ik op zoek naar dat magische bord van jou.
Nee, ik bedoel het precies andersom.Ik noem het geen vakantie wat ik nu heb.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zeg je nou gewoon dat ik niet hard werk?![]()
Mijn date heeft voor vanavond afgezegd, baal als een stekker. Had er echt zin in
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Waar moet je heen dan? Tinderdate?![]()
Google Mapsquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:06 schreef Sarasi het volgende:
Was het maar zo'n feest.Werk, auto ophalen en naar Groningen karren. Dus ik mag straks nog mijn best doen niet te verdwalen ook onderweg van de bushalte naar het adres.
Gelukkig hebben we dat nog ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Google Maps![]()
Gezellig helemaal naar Groningen
Dat lijkt me zo chill werk hè. Maar zie mezelf niet echt op korte termijn mn rijbewijs halenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.Werk, auto ophalen en naar Groningen karren. Dus ik mag straks nog mijn best doen niet te verdwalen ook onderweg van de bushalte naar het adres.
Dan gaan wij nooit daten/meeten/beetje-naampjequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:12 schreef Grielen het volgende:
Amersfoort, en de provincie Utrecht in het algemeen, probeer ik zo snel mogelijk door heen te rijden als ik ergens heen moet.
Waarom niet? Ik zou echt niet weten wat ik zonder dat papiertje (ja, ik heb nog een papiertjequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo chill werk hè. Maar zie mezelf niet echt op korte termijn mn rijbewijs halen![]()
Omdat jij het niet voor me betaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zou echt niet weten wat ik zonder dat papiertje (ja, ik heb nog een papiertje) zou moeten.
Is het ook!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo chill werk hè. Maar zie mezelf niet echt op korte termijn mn rijbewijs halen![]()
Jawel hoor, ik kan gewoon wachten totdat die 27 jarige stalkster het opgeeft. Ik ben namelijk bang dat ze ergens in Utrecht in een hinderlaag ligt om mij op te wachten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan gaan wij nooit daten/meeten/beetje-naampje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |