Omdat yats het niet voor me betaald.quote:
*betaaltquote:
quote:
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry Silk, eigenlijk ben ik een enorme klootzak die nooit dat soort aardige dingen voor vrouwen doet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:12 schreef Grielen het volgende:
Amersfoort, en de provincie Utrecht in het algemeen, probeer ik zo snel mogelijk door heen te rijden als ik ergens heen moet.
Hm, interessant. Wat voor vakantie bieden ze aan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik ben op dit moment op Tinder opzoek naar een man die me een e-reader geeft, maar ook dat is nog niet erg succesvol.
Ze willen al wel op vakantie en naar de film met me.
Weekje veluwe met de sleurhutquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, interessant. Wat voor vakantie bieden ze aan?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Goede openingszin vinden jullie niet?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Je adres.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
Jullie met jullie creatieve breinen kunnen vast wel iets leuks bedenken wat ik terug moet zeggen
"Ja en ik slik ook"quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
Jullie met jullie creatieve breinen kunnen vast wel iets leuks bedenken wat ik terug moet zeggen
Volkomen respectloos.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee ik word meestal gepijpt"quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
Gezien dat ''ook'' in zijn opener kun je je nog afvragen of Grindr geen geschikter medium voor hem is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |