Smoothquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt.![]()
:$ :$ :$
Alsof dat de enige optie is... Nee, erger me altijd aan dat gelul van vrouwen dat die ene vent helemaal de shit is schijnbaar en wat doen ze dan? Dan gaan ze wachten tot die tjap initiatief neemt en achteraf huilen als het niks wordt, terwijl ze zelf ook een eerste stap kunnen zetten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Moet ik in zijn nek lopen hijgen? Geilen jullie daarop?
Daar heb je het dus al.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:54 schreef Jurrgirl het volgende:
ik was al zo lang aan het wachten op de juiste persoon.
ik neem zo vaak het initiatief, maar helpt ook geen ene reetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
terwijl ze zelf ook een eerste stap kunnen zetten.
Oh nee hoor. Ik neem vaak zat initatief (heeft niet altijd succes trouwensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof dat de enige optie is... Nee, erger me altijd aan dat gelul van vrouwen dat die ene vent helemaal de shit is schijnbaar en wat doen ze dan? Dan gaan ze wachten tot die tjap initiatief neemt en achteraf huilen als het niks wordt, terwijl ze zelf ook een eerste stap kunnen zetten.![]()
"Oh, die jongen is het helemaal, hier ik ga nu in een hoekje staan, lief naar hem kijken en afwachten tot hij komt."
"Oh, hij neemt geen initatief. Jammer daar gaat de man van m'n dromen."
Not to burst your bubble, maar als hij echt interesse had had hij allang een dag afgesproken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik neem vaak zat initatief (heeft niet altijd succes trouwens) Echter ga ik hem niet pushen ik heb de dagen doorgegeven dat ik kan en wacht nu gewoon wanneer hij kan, thats all
quote:
haha wtfquote:
Dat zou ik juist tof vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:39 schreef SiIk het volgende:
Eensch. Zag gisteren wel een leuk hapje toen ik ging zwemmen. Maar om daar nou op af te stappen terwijl ie midden tussen z'n vrienden zit
quote:
Als je even terugleest zag je dat ik dat al aan gafquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Not to burst your bubble, maar als hij echt interesse had had hij allang een dag afgesproken.
quote:
quote:
zal ook nietquote:
geloof ik nie.quote:
Deze claim kan bewezen worden door juiste naam en leeftijd te noemen.quote:
Jij bent het hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |