quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:12 schreef Grielen het volgende:
Amersfoort, en de provincie Utrecht in het algemeen, probeer ik zo snel mogelijk door heen te rijden als ik ergens heen moet.
Hm, interessant. Wat voor vakantie bieden ze aan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Ik ben op dit moment op Tinder opzoek naar een man die me een e-reader geeft, maar ook dat is nog niet erg succesvol.
Ze willen al wel op vakantie en naar de film met me.
Weekje veluwe met de sleurhutquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, interessant. Wat voor vakantie bieden ze aan?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Goede openingszin vinden jullie niet?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Je adres.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
Jullie met jullie creatieve breinen kunnen vast wel iets leuks bedenken wat ik terug moet zeggen
"Ja en ik slik ook"quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
Jullie met jullie creatieve breinen kunnen vast wel iets leuks bedenken wat ik terug moet zeggen
Volkomen respectloos.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:35 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee ik word meestal gepijpt"quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
Gezien dat ''ook'' in zijn opener kun je je nog afvragen of Grindr geen geschikter medium voor hem is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:46 schreef zeefje het volgende:
ha! goede thanksquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
"Nee ik word meestal gepijpt"
Dat schrikt wel af
ook goedequote:Op donderdag 17 juli 2014 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gezien dat ''ook'' in zijn opener kun je je nog afvragen of Grindr geen geschikter medium voor hem is.
Wel lekker veilig binnen Nederland. Mocht je politie nodig hebben, verstaan ze je tenminstequote:
Jij was die ene die ik pics in de DM had gestuurd waarop je zei "zou niet liken", toch?quote:
`Doe je ook mvm?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Jij was die ene die ik pics in de DM had gestuurd waarop je zei "zou niet liken", toch?
Tevens update van mijn date:
Leuk! We hebben veel gemeen, was erg gezellig. Mijn vriend had hij geheel toevallig al eens ergens ontmoet dus dat scheelt me weer introduceren.
Maandag weer.
Weet ik niet meer...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Jij was die ene die ik pics in de DM had gestuurd waarop je zei "zou niet liken", toch?
Geef je een keer een compliment is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Ohhh no.. he didnt!!
Gelukkig niet die van aankomende zaterdag, maar andere Tinder match
"Ik zit me toch iets af te vragen. Volgens mij ben je erg slim of intelligent
Maar hoe combineer jij dat met jouw mooie uiterlijk?"
![]()
... als reactie?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. weet ook gewoon niet hoe erop te reageren
Ik mis gewoon desmilie op Whatsapp
We weten allemaal dat slim en mooi zijn niet samengaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Ohhh no.. he didnt!!
Gelukkig niet die van aankomende zaterdag, maar andere Tinder match
"Ik zit me toch iets af te vragen. Volgens mij ben je erg slim of intelligent
Maar hoe combineer jij dat met jouw mooie uiterlijk?"
![]()
Ten eerste weet ie niet of ik mooi ben. Enkel van pics kan je dat niet afzien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
We weten allemaal dat slim en mooi zijn niet samengaat.
Het is het een, of het ander.
Pertinent onwaar. Absurde aantijging.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We weten allemaal dat slim en mooi zijn niet samengaat.
Het is het een, of het ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |