SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 6% gewijzigd door Klokov op 08-07-2014 00:35:01 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja, dat is tof. Awesome is groot Tchami fan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef Push. het volgende:
Ja precies dat soort spul. Zal t morgen ff voor je opzoeken, moet nu weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Nice is dat, ik kan srs bijna overal wel naar luisteren.
Genoeg remixes xDquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat liedje moet wel geremixt zijn in een house oid.
Lol, een remix van de remix. De afgelopen maand heb ik de Flume remix bijna constant op de loop staan.quote:
Flume is ook echtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lol, een remix van de remix. De afgelopen maand heb ik de Flume remix bijna constant op de loop staan.
Scooby, Frank yang en Matthew Ogus? De een is nog gekker/aparter dan de ander.quote:
twitter:CIA twitterde op maandag 07-07-2014 om 23:10:02No, we don’t know where Tupac is. #twitterversary reageer retweet
Haha jup.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Scooby, Frank yang en Matthew Ogus? De een is nog gekker/aparter dan de ander.
Dit gaat wel verquote:
Wat een hoop bullshit zegquote:
Ach, het houdt Dima van de straat. Oh wacht...quote:
But why?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:30 schreef RaymondK het volgende:
zojuist de spiegel van een auto kapotgeslagen srs![]()
![]()
volkomen legit overigens...
inb4 riod rage.![]()
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.quote:
wow ray dat had ik niet van jou verwachtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.
Hij stopt gaat het raampje open, maar ik had op dat moment een rode waas voor m'n ogen gekregen, ga naast hem staan en sla zo vol tegen die spiegel aan.![]()
Gewoon rustig door gereden gelijk, dus bij het volgende stoplicht verwachte ik die vent weer, maar niks LOL![]()
oke, misschien wordt ik vannacht door een arrestatieteam van m'n bedgelicht maar ik denk het niet.
Normaal doe ik echt niet zo, maar voor het zelfde geld ga ik met 35/u vol op m'n muil onder die auto door. Mafketel...
edit: hoe erg ik misschien ook fout zat er en schijnbaar te dicht achterzat om nog te remmen, dit soort dingen doe je niet bij motoren en brommers, zeker niet als het glad is....
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wow ray dat had ik niet van jou verwacht
nou asociaal dat je er bentquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:02 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil nog even reageren op al dat gezeur over die gordel boete:
Mama's boy. Doet niks zonder goedkeuring van mammie. Run girl.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Als een dude je voorstelt aan zijn ma, onverwachts..wat betekent dit?
Hij wil eerst goedkeuring voordat ie evt verder met je gaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee toch? Want aan de andere kant doet ie kkafstandelijk. Anyway begon te zweten toen hij vertelde van mijn moeder komt zo.
Je vergeet de ketaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quaaludes, schijven, ghb en miauw-miauw
Broertje zit in het complot. Echt alle alarmbellen gaan hier af imho.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje droog, maar hoorde achteraf dat ze me wel leuk vond.
[..]
Ja lijkt me net alsof ie dat bij iedereen doet. Zijn broertje zei wel dat ie nooit meisjes ophaalde en naar huis bracht.
Gewoon doen net zoals Neymar.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
zal ik me haar blonderen?? heb nu zwart wil miss blond voor de zomer doen??? wat zeggen jullie???
Hier niet. Mis alleen nog grijs dan heb ik alles zo'n beetje.quote:
Jij hebt nog niet eens je vriendinnetje geneukt, laat staan dat je Fanta wel ff uit elkaar trekt. Niet overmoedig worden nou.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Doe je ook aan trio's fanta, ik heb wellicht interesse
Tot dan gewoon dienen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat duurt nog 2 jaarKan je niet gewoon snel snel vluggertje
Strak gezet, goeie artiestquote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ziet er wel tof uit op zich.
[ afbeelding ]
Ik las een keer dat iemand een salamander als tattoo heeft gezet.
trolololol
Hoezo ervarenheid je hebt je vriendinnetje nog niet geprikt en zit te shaken in de trein als ze naar dr vriendinnen zou hebben gestuurd dat ze je niet moet.quote:
Heb je ook een gifje dat ze je nieuwe perzische tapijt onderschijten?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die na het zien van dit gifje nog een kat nemen.Shoutout naar JB.
Klinkt herkenbaar, op een desktop is echt te onoverzichtelijkquote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Ik reddit alleen op mobiel, en als ik dan wat leuks zie dan stuur ik het naar mijn mail om het hier te posten.
Dus ik zit een beetje mijn mailbox te legen.
Ken alleen z'n oude shit, was wel dope vroeger.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb ook een linkin park, nickleback periode gehad.
En zelfs nog eventjes fan geweest van Tokio Hotel.
Das beter. Staat in m'n gymplaylistquote:
Samenvatting?quote:
Inb4 cor die je een tokkie noemtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.
Hij stopt gaat het raampje open, maar ik had op dat moment een rode waas voor m'n ogen gekregen, ga naast hem staan en sla zo vol tegen die spiegel aan.![]()
Gewoon rustig door gereden gelijk, dus bij het volgende stoplicht verwachte ik die vent weer, maar niks LOL![]()
oke, misschien wordt ik vannacht door een arrestatieteam van m'n bedgelicht maar ik denk het niet.
Normaal doe ik echt niet zo, maar voor het zelfde geld ga ik met 35/u vol op m'n muil onder die auto door. Mafketel...
edit: hoe erg ik misschien ook fout zat er en schijnbaar te dicht achterzat om nog te remmen, dit soort dingen doe je niet bij motoren en brommers, zeker niet als het glad is....
[ afbeelding ]
dat ben ik ook. ik deed het ook allemaal heel rustig....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
Wow.. dacht dat Ray wel een rustige jongen was.
Goed gehandeld, Ray: die bejaarden moeten zo nu en dan even terecht gewezen worden. Ze hebben de hele dag geen fuck te doen en dan krijg je dit soort gedrag. Het was zeker zo'n Mazda Demio oid?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scooby heeft goede guns voor een natty.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Scooby, Frank yang en Matthew Ogus? De een is nog gekker/aparter dan de ander.
Srs? Scooby was toch niet natty?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Scooby heeft goede guns voor een natty.
Dat zeggen ze ook over Dima, ik vertrouw alle geruchten niet meer man. Ik kijk gewoon of er 3D DELTS te bespeuren zijn Y/N.quote:
mja idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed gehandeld, Ray: die bejaarden moeten zo nu en dan even terecht gewezen worden. Ze hebben de hele dag geen fuck te doen en dan krijg je dit soort gedrag. Het was zeker zo'n Mazda Demio oid?
Lol dan mogen ze wel wat extra man meenemenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de trap afzeulen? als ik op m'n muil was gegaan/gipse poot? ja dan wel ja lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol dan mogen ze wel wat extra man meenemen120 kilo de trap af zeulen
![]()
Oh en onzekere mensen in het verkeer![]()
Nee als arrestatieteam. Scherp blijven Ray.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:47 schreef RaymondK het volgende:
de trap afzeulen? als ik op m'n muil was gegaan/gipse poot? ja dan wel ja lol.
Neuh als ze je van je bed komen lichten bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
de trap afzeulen? als ik op m'n muil was gegaan/gipse poot? ja dan wel ja lol.
nee was geen onzeker rijden. Was "Kijk ik rij lekker rustag, ook al heeft iedereen last van me, kan me geen hol schelen" gevalletje
oha haha, ja. 2 hoog ook nog lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neuh als ze je van je bed komen lichten bedoelde ik![]()
Oh en dat volk is zo mogelijk nog erger
Ik kan er toch niks aan doen dat jullie zo hard gaan tijdens mijn afwezigheidquote:
Mwah zit niet echt op een surplus hoor. Het is zomer jeweettoch.quote:
Bij het zien van zulke foto's vergeet ik altijd spontaan waar de artiestenuitgang van de vrouw eigenlijk voor bedoeld is. Dat boeit noch bezigt mij dan geheel niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jullie zo hard gaan tijdens mijn afwezigheid
Hier 2 plaatjes om het goed te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Mwah zit niet echt op een surplus hoor. Het is zomer jeweettoch.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist 15 min van een Jeff Seid filmpje gekeken.
Sinds die shit vind ik het niet meer leuk om met mijn tong uit mijn broodmolen mezelf te miren in autoruiten. Hoop dat jij er nog wel motivatie van krijgt breh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist 15 min van een Jeff Seid filmpje gekeken.
Daar heeft ze vast 4 jaar filosofie voor gestudeerd.quote:
Ik heb nu ook weer zo'n gare chick op m'n instagram.quote:
Ik heb geen autoruiten nodig om mezelf te mirren brohimo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds die shit vind ik het niet meer leuk om met mijn tong uit mijn broodmolen mezelf te miren in autoruiten. Hoop dat jij er nog wel motivatie van krijgt breh.
dream it wish it do itquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weer zo'n gare chick op m'n instagram.Doen durve leve!!!!
[..]
Ik heb geen autoruiten nodig om mezelf te mirren brohimo.
Ze measured life bij hoeveel piemels van verschillende nationaliteiten zaad over haar gezicht hebben gespoten.quote:
Mwehehehehequote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind dat wel iets hebben, die 'diepe' wijven
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij het zien van zulke foto's vergeet ik altijd spontaan waar de artiestenuitgang van de vrouw eigenlijk voor bedoeld is. Dat boeit noch bezigt mij dan geheel niet meer.
Nog beetje shirtless konijnenmoves gezet? Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
Een vriend had zaterdag gratis kaartjes voor "Inc Festival 2014" en het was letterlijk om de hoek. Tegen het einde van de middag die kant op. Binnen was het erg rustig en duur, maar later werd het drukker en de muziek was nice.
Uiteindelijk iets van 60% meisjes / 40% jongens. Veel festivalchicks. Valt me toch altijd op wat voor pudgy buikjes die hebben, en dan met zo'n raar naveltje.Verder beregeile wezens, dat dan weer wel. Niet eens het RAVEN IS LEVEN-type dat met glowsticks komt zwaaien. Wel weer van die gasten met zo'n opblaaskrokodil.
Rij altijd iets boven maximum maar kan me wel ergeren aan mensen die dan gaan kleven wanneer ze niet mogen inhalenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:25 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens is 120 bv een maximumsnelheid. Zelf rijd ik altijd steevast 65km/u op de snelweg. Haast heb ik toch niet en het is meteen stukke veiliger. Je merkt ook dat mensen dit enorm waarderen wat ze uitten dmv een handgebaar of een opbeurende claxon.
Yeah I know, kutland. Gewoon hoody aan deze keer. Die vriend waar ik mee was zegt straight te zijn maar daar twijfelt de hele wereld aan. In ieder geval, hij danst de hele dag als een malle, kraaknuchtere shuffles en shit. Kent geen schaamte en gaat overal briljant op. Wordt ook steevast gefilmd en alles, leuk om mee te gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog beetje shirtless konijnenmoves gezet? Ik wel hoor.
Thuishaven nu gvd ook al 2 keer afgelast.
die rijden niet in bordeau rode mazda'squote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gelukkig was het geen Marokkaan met een mes Ray.
Gewoon wat 4fmp pakken en goan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah I know, kutland. Gewoon hoody aan deze keer. Die vriend waar ik mee was zegt straight te zijn maar daar twijfelt de hele wereld aan. In ieder geval, hij danst de hele dag als een malle, kraaknuchtere shuffles en shit. Kent geen schaamte en gaat overal briljant op. Wordt ook steevast gefilmd en alles, leuk om mee te gaan.
Weet nog dat ik in kroegen stond te hangen met bierzuipende horken.Nu gewoon elke keer van de partij met mijn rugzak en reversed snapback.
Ja, check die onderarmen of Peace.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
etha in dat grijze hemptje? Heel je rechter bovenarm is weg daar
Waarom zou je he irriteren aan klevers, srs? Nooit gesnapt. Make my fucking day, bitch. Iemand die helemaal kookt achter je, lekker man. Rij zelf tien te hard structureel maar zodra ik een klever heb neem ik gas terug.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Rij altijd iets boven maximum maar kan me wel ergeren aan mensen die dan gaan kleven wanneer ze niet mogen inhalen
omdat als die gene jou van achter vol aanrijd, jij met de zooi zit. kleven is ook gewoon asociaal, maar als je bijna stapvoets gaat rijden waar het helemaal niet nodig is...... ja regels zijn er om uitzonderingen op te makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zou je he irriteren aan klevers, srs? Nooit gesnapt. Make my fucking day, bitch. Iemand die helemaal kookt achter je, lekker man. Rij zelf tien te hard structureel maar zodra ik een klever heb neem ik gas terug.
Ik druk vaak het rempedaal in. Genoeg voor het remlicht maar niet genoeg om te remmen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zou je he irriteren aan klevers, srs? Nooit gesnapt. Make my fucking day, bitch. Iemand die helemaal kookt achter je, lekker man. Rij zelf tien te hard structureel maar zodra ik een klever heb neem ik gas terug.
Rugzakken zijn echt zo irritant. Van die lui die menen een complete kampeeruitrustig mee te moeten nemen tussen het publiek en vervolgens voor je snufferd tof gaan staan te shuffelen. Die krijgen het vriendelijke verzoek om ff lekker ergens anders een plekkie te gaan zoeken. Scheelt dat het 8/10 keer van die schrale ecto's in een zo'n blij teringhempie zijn. Laat dat ding lekker in je kluisje. Past die niet moet je misschien eens nadenken of je al die kutzooi wel nodig hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah I know, kutland. Gewoon hoody aan deze keer. Die vriend waar ik mee was zegt straight te zijn maar daar twijfelt de hele wereld aan. In ieder geval, hij danst de hele dag als een malle, kraaknuchtere shuffles en shit. Kent geen schaamte en gaat overal briljant op. Wordt ook steevast gefilmd en alles, leuk om mee te gaan.
Weet nog dat ik in kroegen stond te hangen met bierzuipende horken.Nu gewoon elke keer van de partij met mijn rugzak en reversed snapback.
Ik rem gewoon, stap uit en roep "kom op dan, kankerjong. vuile vieze kankehlijer"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik druk vaak het rempedaal in. Genoeg voor het remlicht maar niet genoeg om te remmen.
wat zei je? "ga es ff op de loopband staan met je prednisonkop die niet meer tussen de praatpaal past"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Is er weer zo'n dik nijlpaard wijf met een walvis hoofd die me dik gaat noemen, donder op, ik maak de gains van m'n leven![]()
![]()
They all mirin'
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik rem gewoon, stap uit en roep "kom op dan, kankerjong. vuize vieze kankehlijer"
Henk, hoe ga jij gestyled naar een raveparty? Show ons je swek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Rugzakken zijn echt zo irritant. Van die lui die menen een complete kampeeruitrustig mee te moeten nemen tussen het publiek en vervolgens voor je snufferd tof gaan staan te shuffelen. Die krijgen het vriendelijke verzoek om ff lekker ergens anders een plekkie te gaan zoeken. Scheelt dat het 8/10 keer van die schrale ecto's in een zo'n blij teringhempie zijn. Laat dat ding lekker in je kluisje. Past die niet moet je misschien eens nadenken of je al die kutzooi wel nodig hebt.
Weeniet. Zodra daar waterflesjes, de opblaaskrokodil of een verschraalde banaan uit komen zetten ben ik er altijd als de kippen bij man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Rugzakken zijn echt zo irritant. Van die lui die menen een complete kampeeruitrustig mee te moeten nemen tussen het publiek en vervolgens voor je snufferd tof gaan staan te shuffelen. Die krijgen het vriendelijke verzoek om ff lekker ergens anders een plekkie te gaan zoeken. Scheelt dat het 8/10 keer van die schrale ecto's in een zo'n blij teringhempie zijn. Laat dat ding lekker in je kluisje. Past die niet moet je misschien eens nadenken of je al die kutzooi wel nodig hebt.
Gewoon broek van Australian of Cavello en shirt in 't kluisje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Henk, hoe ga jij gestyled naar een raveparty? Show ons je swek.
Volgens mij rock jij die pin-up shirts met een appelgroene of knalrode short.
Nee, tenzij 30+ graden volle zon.quote:
Nee valt mee omdat ik vrij veel buiten werk. Dus voor de festivals beginnen heb ik meestal al een aardig kleurtje en verbrand ik bijna niet meer. En gewoon blijven smeren, huidkanker is a bitch.quote:
Haha oke oke.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee valt mee omdat ik vrij veel buiten werk. Dus voor de festivals beginnen heb ik meestal al een aardig kleurtje en verbrand ik bijna niet meer. En gewoon blijven smeren, huidkanker is a bitch.
* Yuri_Boyka registreert een nieuwe username.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Waarom. Waarom. Lees ik opeens Yugo_Bulka in plaats van Yuri_Boyka?
Ook weer niet de juiste oplossing, gewoon een beetje relaxt cruisen toch. Dan wil ik niet een of andere klapjosti op 5 meter achter me hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso nooit in de spiegels, see if I care wat daar gebeurd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ook weer niet de juiste oplossing, gewoon een beetje relaxt cruisen toch. Dan wil ik niet een of andere klapjosti op 5 meter achter me hebben.
Samen The Notebook kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren Law Abiding Citizen gezien met iemand die em 'mehh' vond.
What to do?
Contact verbrekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
What to do?
Het einde is walgelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
What to do?
Als ie Law Abiding Citizen zal ie The Notebook vast goed vinden.quote:
Wel goeie carry-over.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren stond ik met iemand in de gym te praten die ik niet zovaak zie en hij begon opeens over het werk waarop ik hem vroeg wat voor werk hij deed. Hij antwoordde met "Ik werk bij een bank." Ik wou keihard lachen maar ik moest het inhouden.
Maar werk jij eigenlijk Yuri?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren stond ik met iemand in de gym te praten die ik niet zovaak zie en hij begon opeens over het werk waarna ik hem vroeg wat voor werk hij deed. Hij antwoordde met "Ik werk bij een bank." Ik wou keihard lachen maar ik moest het inhouden.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren stond ik met iemand in de gym te praten die ik niet zovaak zie en hij begon opeens over het werk waarna ik hem vroeg wat voor werk hij deed. Hij antwoordde met "Ik werk bij een bank." Ik wou keihard lachen maar ik moest het inhouden.
woont in Bijlmer. Daar werkt niemandquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef Awesome_ het volgende:
Petje besteld gisteren, nu alleen nog maar snapback-ads. Fucking Illuminati.
Tfw size 7 7/8"
Leuk als je in een band speelt of postbode bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks petje, gewoon een Stetson op je hoofd zetten
Ik heb al geen haar op mn hoofd sinds het begin van mn gabbertijd in 1996....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:51 schreef Klokov het volgende:
Gewoon niks op je hoofd rocken toch, je hebt toch gewoon een mooi kapsel. Net zoals al die vrouwen die zonnebrillen dragen zodra het 15 graden is
AAS-gebruiker gespotquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb al geen haar op mn hoofd sinds het begin van mn gabbertijd in 1996....
Hey Yuri.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kerolquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef RaymondK het volgende:
is leuk, dat eten en liften facebook site, maar er komt superfoods en jesse z'n shakes voorbij....
Begint wel lastig te worden om geen lullige comments te schrijven heur.
Wie was de chef van Eten en Liften ook alweer?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:39 schreef Awesome_ het volgende:
Petje besteld gisteren, nu alleen nog maar snapback-ads. Fucking Illuminati.
Tfw size 7 7/8"
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit lijkt me beter. Zijn de krachttrainingsvoorzieningen daar een beetje goed?
Inb4 bouwvakker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee valt mee omdat ik vrij veel buiten werk. [..]
Plas in haar kontquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef no1uknow het volgende:
gymmers,
ik ben aan het daten met een meisje met blauw haar en ze is veganistisch, wut do?
/srs
De rage van vanmorgen is nog niet overquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef RaymondK het volgende:
is leuk, dat eten en liften facebook site, maar er komt superfoods en jesse z'n shakes voorbij....
Begint wel lastig te worden om geen lullige comments te schrijven heur.
Wie was de chef van Eten en Liften ook alweer?
groei wat zelfrespectquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef no1uknow het volgende:
gymmers,
ik ben aan het daten met een meisje met blauw haar en ze is veganistisch, wut do?
/srs
Loop jij shirtless rond, Fanta?quote:
Zo'n veterstropdasquote:
Mwa, ik heb daar ooit wel betaald voor wat werk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Leuk, Ray. Alleen jammer dat niemand meer weet wat een praatpaal is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat zei je? "ga es ff op de loopband staan met je prednisonkop die niet meer tussen de praatpaal past"
I know G, overkomt de beste wel eens, maar nu gwn weer ff normaal nadenken. Veganistisch betekent dat ze ook niet pijpt he? Oja, en blauw haar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ewa soms overkomt je gewoon een klik, kan gebeuren
Ze slikt vriend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I know G, overkomt de beste wel eens, maar nu gwn weer ff normaal nadenken. Veganistisch betekent dat ze ook niet pijpt he? Oja, en blauw haar.
BLAUW haar..
Snapje? Dat hoort niet. Blauw. Je weet dit zelf ook wel, Sander. Nog 1x:
Blauw..![]()
..Haar![]()
Heb je um?
Nog eentje, welke hoort er niet bij?
Blond, kastanjebruin, BLAUW of rood?
Denk dat je er wel uitkomt.
Inb4 is al lang en breed bekend wat ik doe.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
Als het zo'n type chick is met blauw haar zou ik haar wel daten
[ afbeelding ]
niet zo gothic maar wel btje altoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou haar sowieso geven man, zoek maar op Alissa White-Gluz.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Word er gewoon beetje agressief van. Zet bijna een Ray'tje.
Gedaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou haar sowieso geven man, zoek maar op Alissa White-Gluz.
gewoon lekker de hele dag buiten man beetje stenenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Inb4 is al lang en breed bekend wat ik doe.
En daarna die spuit in je kadaver kankeren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon lekker de hele dag buiten man beetje stenen
gwon lekker die stenen in de straat kankeren
Totdat je hongerig thuiskomt na een dag hard werken en een groenteschotel voorgeschoteld krijgt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ewa soms overkomt je gewoon een klik, kan gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Totdat je hongerig thuiskomt na een dag hard werken en een groenteschotel voorgeschoteld krijgt.ewa dat zij geen vlees eet betekent niet dat ze het niet klaar kan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon deze toch:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Als er ooit een whale tegen me aan stoot op straat ga ik dit zingen:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef Awesome_ het volgende:
Sander stuur me ff pic in dm dan, zal dan eerlijk oordeel vellen. Vrienden onder elkaar toch?
Bro ik heb weer een nieuwe voorraad, stuur me ff app dan kan ik je leverenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef Awesome_ het volgende:
Sander stuur me ff pic in dm dan, zal dan eerlijk oordeel vellen. Vrienden onder elkaar toch?
Aight. Ik zie jou sowieso bij XO Live zaterdag toch? Heb je nog 4fa? Ben all out, G. Wilde wel ff wausen eik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro ik heb weer een nieuwe voorraad, stuur me ff app dan kan ik je leveren
och het is Gerard maar. Waar ik vroeger in Delft trainde zat ik met Josti Bernal opgescheept. Kreunen steunen en zuchten met een roze 0,5kg biceps curlquote:
net bulk 4fa besteld. ook nieuwe tren. zal je zo ff prijslijst sturenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Aight. Ik zie jou sowieso bij XO Live zaterdag toch? Heb je nog 4fa? Ben all out, G. Wilde wel ff wausen eik.
ranzige kankerwalrusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand het merk van die bril?
heb je hier ook naaktpics vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand het merk van die bril?
Stenen drijven niet G, das niet handig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon lekker de hele dag buiten man beetje stenen
gwon lekker die stenen in de straat kankeren
Ziekenhuis Roemeni ditdatzuszo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
En daarna die spuit in je kadaver kankeren.
Niks mis met vasten, maar vasten zonder water te mogen drinken is in mijn ogen echt dom, en dan helemaal voor een religieus doel. Mja, iedereen moet doen wat hij of zij wilt, maar mensen willen 'overhalen' om te gaan vasten en dan geen goede bronnen kunnen leveren...quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat ook voor uitdagingalsof ik voor de lol niks ga eten.
Voor een religieus doel snap ik juist wel eigenlijk, denk niet dat mensen zoiets snel voor hun plezier doen. Vandaar dat ik het ook niet zou doen, ik ben geen moslim en put geen kracht uit vasten of zie er geen diepere betekenis in. Dan ga ik dat ook niet voor de grap doen als uitdaging. Net zoals dat ik niet voor de grap m'n voorhuid laat amputeren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niks mis met vasten, maar vasten zonder water te mogen drinken is in mijn ogen echt dom, en dan helemaal voor een religieus doel. Mja, iedereen moet doen wat hij of zij wilt, maar mensen willen 'overhalen' om te gaan vasten en dan geen goede bronnen kunnen leveren...
Sap, zou je iemand pijpen die besneden is? Gew nieuwsgierig. (no homo uiteraard)quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor een religieus doel snap ik juist wel eigenlijk, denk niet dat mensen zoiets snel voor hun plezier doen. Vandaar dat ik het ook niet zou doen, ik ben geen moslim en put geen kracht uit vasten of zie er geen diepere betekenis in. Dan ga ik dat ook niet voor de grap doen als uitdaging. Net zoals dat ik niet voor de grap m'n voorhuid laat amputeren.
Kwestie van perspectief. Ik vind juist dat je zoiets puur voor jezelf moet doen, niet voor iets anders. Dus niet door invloed van iets anders.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor een religieus doel snap ik juist wel eigenlijk, denk niet dat mensen zoiets snel voor hun plezier doen. Vandaar dat ik het ook niet zou doen, ik ben geen moslim en put geen kracht uit vasten of zie er geen diepere betekenis in. Dan ga ik dat ook niet voor de grap doen als uitdaging. Net zoals dat ik niet voor de grap m'n voorhuid laat amputeren.
Ja, ziet er wel aesthetic uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sap, zou je iemand pijpen die besneden is? Gew nieuwsgierig. (no homo uiteraard)
Maar als je het doet uit religieus oogpunt doe je het toch eigenlijk ook voor jezelf?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief. Ik vind juist dat je zoiets puur voor jezelf moet doen, niet voor iets anders. Dus niet door invloed van iets anders.
Ik ben wel blij met mijn voorhuid-loze pener.
Doe maar pics in DMquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben wel blij met mijn voorhuid-loze pener.
Mja, wel door invloed van buiten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ziet er wel aesthetic uit.
nohomo
[..]
Maar als je het doet uit religieus oogpunt doe je het toch eigenlijk ook voor jezelf?
De meest intellectuele mensen uit de geschiedenis waren biseksueel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe maar pics in DM(no homo)
Gew 2 gezonde mannen in hun seksuele piek die penis pics uitwisselen, niks mis mee
sickeningquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zocht toevallig net naar Hitler en kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
Strong doodsoorzaken
en je ziet veel ramedan gasten in de frituur overdagquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niks mis met vasten, maar vasten zonder water te mogen drinken is in mijn ogen echt dom, en dan helemaal voor een religieus doel. Mja, iedereen moet doen wat hij of zij wilt, maar mensen willen 'overhalen' om te gaan vasten en dan geen goede bronnen kunnen leveren...
Merendeel van de zogenaamde Moslims zijn ontzettend hypocriet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en je ziet veel ramedan gasten in de frituur overdag
Omgeving Zuidas, vertel deze jongen even waar hij moet sporten Etha.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:27 schreef Visc het volgende:
Ik ga vanaf ~oktober met mijn werk naar Amsterdam en ben van plan daar een 2e sportschoolabbo te nemen om te sporten na het werk en dan na de eventuele files naar huis te racen (omgeving Utrecht). Locatie is omgeving Zuidas. Iemand goede tips voor een sportschool daar? Wil niet dieper Amsterdam in moeten gaan, het is juist de bedoeling dat ik er vanaf mijn werk makkelijk kan komen (rond 18:00).
Ik was een beetje opstiaat gisteren heah LoLquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De rage van vanmorgen is nog niet over
Hahah, met dat ik het schreef dacht ik hmm, beetje jaren 90 grappie geworden dezequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Leuk, Ray. Alleen jammer dat niemand meer weet wat een praatpaal is.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Als er ooit een whale tegen me aan stoot op straat ga ik dit zingen:
Hahha, ik zie 't al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Word er gewoon beetje agressief van. Zet bijna een Ray'tje.
Slikken zou geen thema mogen zijn. Een preutse kut die niet wil slikken gaat maar lekker ergens anders de kinderfabriek uithangen. Echt van die wijven waar je 2x per jaar op mag om dr zwanger te tikken meer niet.quote:
Probeer eens keta of MXE als je wil wausenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Aight. Ik zie jou sowieso bij XO Live zaterdag toch? Heb je nog 4fa? Ben all out, G. Wilde wel ff wausen eik.
quote:
Religekkiesquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze TS is echt zo fucking retarded.
ONZ / Ik daag jullie uit om mee te vasten.
Plaatst zelfs een link naar de blog van Jesse als 'wetenschappelijk bewijs' dat vasten gezond is.
Alsof de gemiddelde moslimjongere er kracht uit putquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, maar krijg je daar geen problemen mee bij de Basic-Fist (in de zin van: lastig gevallen worden)?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In de gym wel als het te warm is..maar heb nog sportbh aan.
De tweede is een pre; de eerste bepaald niet.quote:
Ach, je moet wel een beetje lol in het leven hebben. Iedere zaterdagavond een kaasplankje + rode wijn gaat ook vervelen.quote:
Ik mis hemquote:
Hij is komende 3 weken op televisie.quote:
Vooral coke waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:18 schreef Questular het volgende:
Met mate, moet het geen probleem zijn (niet voor mij want ik doe dr niet aan) maar ik heb helaas al genoeg mensen problemen zien hebben met het "met mate" gedeelte
Daar moet je dan ook vanaf blijven. Troep.quote:
drugs-test.nlquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:25 schreef Champy het volgende:
Laatst een ziplock zakje met onbekend wit poeder gevonden, wie wil testen?
Niet iedereen over 1 kam scheren hequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Leuk, Ray. Alleen jammer dat niemand meer weet wat een praatpaal is.
Rai jonge, Rai. Das geen zuid-asquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Omgeving Zuidas, vertel deze jongen even waar hij moet sporten Etha.
Hahaha mooi is dat. JB had laatst een kwart pil verkocht voor 10 euroquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
drugs-test.nl
Ik vind ook regelmatig drugs op feesten. Dat verkoop ik altijd door eind van de avond. dubbel profit. Afgelopen zaterdag ook nog wat gevonden. DJ Jahroon stond trouwens op de line up daar. Zou het?
edit: https://www.facebook.com/events/645928045443587/?fref=ts
Zie Berkelpodium/Boomshakalak stage.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, is dit nou een gym topic of een centraal daklozen topic?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sap, zou je iemand pijpen die besneden is? Gew nieuwsgierig. (no homo uiteraard)
Kan allemaal veilig, niks aan de hand. Geen benul waar het allmaal vandaan komt en hoe je dr op reageert, maar kan allemaal gewoon veilig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alsof pompen in de gym zo veilig is met al die zware gewichten. Het is niet voor niks dat je maar 20kg ofzo mag tillen van de Arbo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kan allemaal veilig, niks aan de hand. Geen benul waar het allmaal vandaan komt en hoe je dr op reageert, maar kan allemaal gewoon veilig.![]()
![]()
![]()
![]()
Ga toch lkr 4 liter melk drinke my ni gezien hoor voel me aderen al digtslibbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Kan allemaal veilig, niks aan de hand. Geen benul waar het allmaal vandaan komt en hoe je dr op reageert, maar kan allemaal gewoon veilig.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga toch lkr 4 liter melk drinke my ni gezien hoor voel me aderen al digtslibben
wat had ie in zijn mik geduwd?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]jij bent na dat feestje in mei wel afgekickt he? Jezus wat hard ging je toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Is dat zo? Oh jee....quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:36 schreef Questular het volgende:
Elke keer als je aan je zelf zit sterft er een engeltje in de hemel heb ik gehoord.
hou hem aan het lijntjequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand is via fb chat op mij aan het hitten..
Looks like he lift, maar beetje homo.
Laat hem fappen, neem het op en chanteer hem.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Je wilt eigenlijk vragen: hoe is het om populair te zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Awesome_ het volgende:
Hey fanta jij bent wel populair eigenlijk of niet?
Hh Shocked Undertaker Guyquote:
Nee maar je zou de manier moeten zien waarop dit allemaal gaat, cringing.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Awesome_ het volgende:
Hey fanta jij bent wel populair eigenlijk of niet?
^^quote:
quote:
E-hosselaarsquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Zeg maar dat ie twee testikels mag inleveren samen met z'n man card gvdquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb niet meer gereageerd, deze man heeft volgens mij wel eens een PUA cursus gehad ofzo.
no way, sorry in advanced zeggen, is pure onderdaanigheidquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb niet meer gereageerd, deze man heeft volgens mij wel eens een PUA cursus gehad ofzo.
quote:
Fucking beta, ook te enthousiast zijn op alles wat ik zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
no way, sorry in advanced zeggen, is pure onderdaanigheid
nou, dan kan je misschien even wat klaar maken voor kettlebell, daarna gratis workout/cursus van hem.quote:
Pizza halen in de Peperstraat (bestaat dat ding nog?).quote:
Denken dat je maar op 1 plek Pizza kan halen in de Peperstraatquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:14 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Pizza halen in de Peperstraat (bestaat dat ding nog?).
Of patat bij Capadocie in de Poele.
Fixed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, dan kan je misschien even wat klaar maken voor kettlebell, daarna gratis workout/cursus van hem.
welke kleur haar heeft je vriendin?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:15 schreef Klokov het volgende:
Rustig jongens, ben bezet. Eetmeet bij mij thuis, Fanta kookt.
inb4 orgie-alert.quote:
Gezellie! Tv staat alvast op 1.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:15 schreef Klokov het volgende:
Rustig jongens, ben bezet. Eetmeet bij mij thuis, Fanta kookt.
nah meer:quote:
Mwa: als het een hoofdhaar was zou ze wellicht iets minder lang doorzeiken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah meer:
EX:wil de auto instappen en vind een lange blonde haar op de kopsteun, terwijl zij zelf gitzwart haar heeft.
WAT IS DIT?
T: dat is een haar van een collega, heb haar een lift gegeven
EX:WELKE COLLEGA DAN?
T: Claudia heet ze
EX: DIE KEN IK NIET, HEB JE NOOIT OVER VERTELD!
T: ja, ze is nieuw
EX: OOH, JE BENT NIEUWE COLLEGA'S GRATIS RITJES AAN HET GEVEN, CLAUDIA? WAT EEN HOERENNAAM
T:denkt (godver, waar zit die uit knop, die blijft maar door zeiken)
EX: HEEFT ZE GROTE TIETEN?
de rest: "hell on earth" voor zo'n kuthaar
Een labiele vriendin hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah meer:
EX:wil de auto instappen en vind een lange blonde haar op de kopsteun, terwijl zij zelf gitzwart haar heeft.
WAT IS DIT?
EX: OOH, JE BENT NIEUWE COLLEGA'S GRATIS RITJES AAN HET GEVEN, CLAUDIA? WAT EEN HOERENNAAM
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah meer:
WAT IS DIT?
Ben jij niet aan het daten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meer jaloers tot op het bot, vandaar ex
jij naief meisje, waait in de trein op jequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb wel eens een blonde haar bij mijn ex gevonden op de bank. Maarja dan zit je in de trein en dan waait er een blonde haar op je.
No big deal..Zou wat zijn als ik een elastiekje met blonde haren op zijn nachtkastje vind..dat is een ander verhaal.
Zelf verzonnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij naief meisje, waait in de trein op je, had hij dat verzonnen?
of je kijk bij je vriend onder de bijrijders stoel op zoek naar delen van sieraden/steentjes, dat soort shit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zelf verzonnen.
Srs zelf ook wel eens gehad hoor.
Nope. Vertrouwen is heel belangrijk in een relatie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of je kijk bij je vriend onder de bijrijders stoel op zoek naar delen van sieraden/steentjes, dat soort shit.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nah meer:
WAT IS DIT?
Wow echt?? Vertel me meer hier over!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nope. Vertrouwen is heel belangrijk in een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |