Weeniet. Zodra daar waterflesjes, de opblaaskrokodil of een verschraalde banaan uit komen zetten ben ik er altijd als de kippen bij man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Rugzakken zijn echt zo irritant. Van die lui die menen een complete kampeeruitrustig mee te moeten nemen tussen het publiek en vervolgens voor je snufferd tof gaan staan te shuffelen. Die krijgen het vriendelijke verzoek om ff lekker ergens anders een plekkie te gaan zoeken. Scheelt dat het 8/10 keer van die schrale ecto's in een zo'n blij teringhempie zijn. Laat dat ding lekker in je kluisje. Past die niet moet je misschien eens nadenken of je al die kutzooi wel nodig hebt.
Gewoon broek van Australian of Cavello en shirt in 't kluisje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Henk, hoe ga jij gestyled naar een raveparty? Show ons je swek.
Volgens mij rock jij die pin-up shirts met een appelgroene of knalrode short.
Nee, tenzij 30+ graden volle zon.quote:
Nee valt mee omdat ik vrij veel buiten werk. Dus voor de festivals beginnen heb ik meestal al een aardig kleurtje en verbrand ik bijna niet meer. En gewoon blijven smeren, huidkanker is a bitch.quote:
Haha oke oke.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee valt mee omdat ik vrij veel buiten werk. Dus voor de festivals beginnen heb ik meestal al een aardig kleurtje en verbrand ik bijna niet meer. En gewoon blijven smeren, huidkanker is a bitch.
* Yuri_Boyka registreert een nieuwe username.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Waarom. Waarom. Lees ik opeens Yugo_Bulka in plaats van Yuri_Boyka?
Ook weer niet de juiste oplossing, gewoon een beetje relaxt cruisen toch. Dan wil ik niet een of andere klapjosti op 5 meter achter me hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zou je he irriteren aan klevers, srs? Nooit gesnapt. Make my fucking day, bitch. Iemand die helemaal kookt achter je, lekker man. Rij zelf tien te hard structureel maar zodra ik een klever heb neem ik gas terug.
Ik kijk sowieso nooit in de spiegels, see if I care wat daar gebeurd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ook weer niet de juiste oplossing, gewoon een beetje relaxt cruisen toch. Dan wil ik niet een of andere klapjosti op 5 meter achter me hebben.
Samen The Notebook kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren Law Abiding Citizen gezien met iemand die em 'mehh' vond.
What to do?
Contact verbrekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
What to do?
Het einde is walgelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
What to do?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |