hou hem aan het lijntjequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand is via fb chat op mij aan het hitten..
Looks like he lift, maar beetje homo.
Laat hem fappen, neem het op en chanteer hem.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Je wilt eigenlijk vragen: hoe is het om populair te zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Awesome_ het volgende:
Hey fanta jij bent wel populair eigenlijk of niet?
Hèhè Shocked Undertaker Guyquote:
Nee maar je zou de manier moeten zien waarop dit allemaal gaat, cringing.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:52 schreef Awesome_ het volgende:
Hey fanta jij bent wel populair eigenlijk of niet?
^^quote:
quote:
E-hosselaarsquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Zeg maar dat ie twee testikels mag inleveren samen met z'n man card gvdquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb niet meer gereageerd, deze man heeft volgens mij wel eens een PUA cursus gehad ofzo.
no way, sorry in advanced zeggen, is pure onderdaanigheidquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb niet meer gereageerd, deze man heeft volgens mij wel eens een PUA cursus gehad ofzo.
quote:
Fucking beta, ook te enthousiast zijn op alles wat ik zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
no way, sorry in advanced zeggen, is pure onderdaanigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |