Nee als arrestatieteam. Scherp blijven Ray.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:47 schreef RaymondK het volgende:
de trap afzeulen? als ik op m'n muil was gegaan/gipse poot? ja dan wel ja lol.
Neuh als ze je van je bed komen lichten bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
de trap afzeulen? als ik op m'n muil was gegaan/gipse poot? ja dan wel ja lol.
nee was geen onzeker rijden. Was "Kijk ik rij lekker rustag, ook al heeft iedereen last van me, kan me geen hol schelen" gevalletje
oha haha, ja. 2 hoog ook nog lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neuh als ze je van je bed komen lichten bedoelde ik![]()
Oh en dat volk is zo mogelijk nog erger
Ik kan er toch niks aan doen dat jullie zo hard gaan tijdens mijn afwezigheidquote:
Mwah zit niet echt op een surplus hoor. Het is zomer jeweettoch.quote:
Bij het zien van zulke foto's vergeet ik altijd spontaan waar de artiestenuitgang van de vrouw eigenlijk voor bedoeld is. Dat boeit noch bezigt mij dan geheel niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jullie zo hard gaan tijdens mijn afwezigheid
Hier 2 plaatjes om het goed te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Mwah zit niet echt op een surplus hoor. Het is zomer jeweettoch.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist 15 min van een Jeff Seid filmpje gekeken.
Sinds die shit vind ik het niet meer leuk om met mijn tong uit mijn broodmolen mezelf te miren in autoruiten. Hoop dat jij er nog wel motivatie van krijgt breh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist 15 min van een Jeff Seid filmpje gekeken.
Daar heeft ze vast 4 jaar filosofie voor gestudeerd.quote:
Ik heb nu ook weer zo'n gare chick op m'n instagram.quote:
Ik heb geen autoruiten nodig om mezelf te mirren brohimo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds die shit vind ik het niet meer leuk om met mijn tong uit mijn broodmolen mezelf te miren in autoruiten. Hoop dat jij er nog wel motivatie van krijgt breh.
dream it wish it do itquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weer zo'n gare chick op m'n instagram.Doen durve leve!!!!
[..]
Ik heb geen autoruiten nodig om mezelf te mirren brohimo.
Ze measured life bij hoeveel piemels van verschillende nationaliteiten zaad over haar gezicht hebben gespoten.quote:
Mwehehehehequote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind dat wel iets hebben, die 'diepe' wijven
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij het zien van zulke foto's vergeet ik altijd spontaan waar de artiestenuitgang van de vrouw eigenlijk voor bedoeld is. Dat boeit noch bezigt mij dan geheel niet meer.
Nog beetje shirtless konijnenmoves gezet? Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
Een vriend had zaterdag gratis kaartjes voor "Inc Festival 2014" en het was letterlijk om de hoek. Tegen het einde van de middag die kant op. Binnen was het erg rustig en duur, maar later werd het drukker en de muziek was nice.
Uiteindelijk iets van 60% meisjes / 40% jongens. Veel festivalchicks. Valt me toch altijd op wat voor pudgy buikjes die hebben, en dan met zo'n raar naveltje.Verder beregeile wezens, dat dan weer wel. Niet eens het RAVEN IS LEVEN-type dat met glowsticks komt zwaaien. Wel weer van die gasten met zo'n opblaaskrokodil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |