lol die vent verft zn haar gewoon je pakt een ginger lol ololquote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hollandse boys voornamelijk, groot, athletisch, liefst blond ( date nu iemand met bruin haar maar wel rooie baard). En ze moeten een man zijn, dus geen pussy baantjes bij de bank ( sorry etha).
Ik val op gingers.. maar om ff serieus erop in te gaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol die vent verft zn haar gewoon je pakt een ginger lol olol
kloptquote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val op gingers.. maar om ff serieus erop in te gaan.
Meest mannen hebben andere soort haren in hun baard dan op hun hoofd. Vaak rood.
dat is de leeftijdquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yep,mijn ervaring met 30+ is dat ze goed zijn in bed, maar wel needy.
altijd lichte kleuren in de zomer, chicks diggen blond, vooral met blauwe ogenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
zal ik me haar blonderen?? heb nu zwart wil miss blond voor de zomer doen??? wat zeggen jullie???
dan moet ik ook lenzen pakken zeg je???quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd lichte kleuren in de zomer, chicks diggen blond, vooral met blauwe ogen
kan ja, ligt er aan of je dat wel wiltquote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dan moet ik ook lenzen pakken zeg je???
Zelfde haar en baardkleur crewquote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val op gingers.. maar om ff serieus erop in te gaan.
Meest mannen hebben andere soort haren in hun baard dan op hun hoofd. Vaak rood.
fucking vies.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
zal ik me haar blonderen?? heb nu zwart wil miss blond voor de zomer doen??? wat zeggen jullie???
Wat voor haarkleur heb jij?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd lichte kleuren in de zomer, chicks diggen blond, vooral met blauwe ogen
Ben jij niet 12 ofzo?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Doe je ook aan trio's fanta, ik heb wellicht interesse
lichtbruin/donkerblond, blauwe ogenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
fucking vies.
[..]
Wat voor haarkleur heb jij?
Oh, krijg je dan ook een bunker thuis?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe rustig tegen hem vriend hij zit in het leger
zou die blonde wel rijgenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is wat anders dan die handbal chicks.
[ afbeelding ]
THEFXR weet.
Dude als je eenmaal bij de Marns zit fix jij wel een trio, niet met mij maar iig met 2 gewillige damesquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Doe je ook aan trio's fanta, ik heb wellicht interesse
Cutequote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overal donkerbruin met hele lichte rode tint in baard crew checking in.
Jij bent toch in de 40?quote:
Dat duurt nog 2 jaarquote:Op maandag 7 juli 2014 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dude als je eenmaal bij de Marns zit fix jij wel een trio, niet met mij maar iig met 2 gewillige dames
[..]
Cute
[..]
Jij bent toch in de 40?
die van ronda zijn wel fakequote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
THEFXR weet.
Nu heb ik zin om iemand op zn bek te rammen, bedankt héquote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
THEFXR weet.
nee, geen 40, dat is een mythequote:Op maandag 7 juli 2014 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dude als je eenmaal bij de Marns zit fix jij wel een trio, niet met mij maar iig met 2 gewillige dames
[..]
Cute
[..]
Jij bent toch in de 40?
Gast...echt royal sadness dit. Als jouw borsthaar begint te groeien en jouw penis is uitgegroeid ( laten we zeggen 21) dan misschien.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat duurt nog 2 jaarKan je niet gewoon snel snel vluggertje
de roidrage is in?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om iemand op zn bek te rammen, bedankt hé
Doe nou niet zo moeilijk, minderjarig is toch fucking geil. 17 jaarquote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gast...echt royal sadness dit. Als jouw borsthaar begint te groeien en jouw penis is uitgegroeid ( laten we zeggen 21) dan misschien.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gast...echt royal sadness dit. Als jouw borsthaar begint te groeien en jouw penis is uitgegroeid ( laten we zeggen 21) dan misschien.
meestal wiet om dat tegen te gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja man, die test kuurtjes beginnen te werken
sukkeltjequote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om iemand op zn bek te rammen, bedankt hé
Nee man, vechten is voor beta's.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom 1v1 dan laat me je niet pak slaag geven
dat is gewoon verboden om je als minderjarige te prostituerenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk, minderjarig is toch fucking geil. 17 jaarEn mijn lul is groter dan al deze anabole sjonnies hiero sowieso 20+ cm
Wie heeft er ruzie dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan gaan we even rond de tafel zitten en netjes onze ruzie oplossen
Ik sta boven de wetquote:Op maandag 7 juli 2014 22:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is gewoon verboden om je als minderjarige te prostitueren
Leuk dat je grote tools hebt maar heb liever een kleine ervaren pik dan een grote onervaren BWC.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk, minderjarig is toch fucking geil. 17 jaarEn mijn lul is groter dan al deze anabole sjonnies hiero sowieso 20+ cm
Noh.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
kom op, joh, kan je zijn lerares worden
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ziet er wel tof uit op zich.
[ afbeelding ]
Ik las een keer dat iemand een salamander als tattoo heeft gezet.
trolololol
Je kent mijn ervarenheid niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuk dat je grote tools hebt maar heb liever een kleine ervaren pik dan een grote onervaren BWC.
And you thirsty.
[..]
Noh.
Gadverdamme, pijp nog liever een 9/10 aesthetic manquote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
THEFXR weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |