Doe nou niet zo moeilijk, minderjarig is toch fucking geil. 17 jaarquote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gast...echt royal sadness dit. Als jouw borsthaar begint te groeien en jouw penis is uitgegroeid ( laten we zeggen 21) dan misschien.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gast...echt royal sadness dit. Als jouw borsthaar begint te groeien en jouw penis is uitgegroeid ( laten we zeggen 21) dan misschien.
meestal wiet om dat tegen te gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja man, die test kuurtjes beginnen te werken
sukkeltjequote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om iemand op zn bek te rammen, bedankt hé
Nee man, vechten is voor beta's.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom 1v1 dan laat me je niet pak slaag geven
dat is gewoon verboden om je als minderjarige te prostituerenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk, minderjarig is toch fucking geil. 17 jaarEn mijn lul is groter dan al deze anabole sjonnies hiero sowieso 20+ cm
Wie heeft er ruzie dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan gaan we even rond de tafel zitten en netjes onze ruzie oplossen
Ik sta boven de wetquote:Op maandag 7 juli 2014 22:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is gewoon verboden om je als minderjarige te prostitueren
Leuk dat je grote tools hebt maar heb liever een kleine ervaren pik dan een grote onervaren BWC.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk, minderjarig is toch fucking geil. 17 jaarEn mijn lul is groter dan al deze anabole sjonnies hiero sowieso 20+ cm
Noh.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
kom op, joh, kan je zijn lerares worden
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ziet er wel tof uit op zich.
[ afbeelding ]
Ik las een keer dat iemand een salamander als tattoo heeft gezet.
trolololol
Je kent mijn ervarenheid niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuk dat je grote tools hebt maar heb liever een kleine ervaren pik dan een grote onervaren BWC.
And you thirsty.
[..]
Noh.
Gadverdamme, pijp nog liever een 9/10 aesthetic manquote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is wat anders dan die handbal chicks.
[ afbeelding ]
THEFXR weet.
Dan niet hèquote:Op maandag 7 juli 2014 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongen. Hou op oke, je zet jezelf echt voor schut.
''Echt voor schut''
ja, ik dacht gewoon als slaafje on the sidequote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuk dat je grote tools hebt maar heb liever een kleine ervaren pik dan een grote onervaren BWC.
And you thirsty.
[..]
Noh.
lmaoquote:Op maandag 7 juli 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Klokov, ik heb een plekje op het internet voor je gevonden: http://www.reddit.com/r/tall
Hou niet van submissive boys.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik dacht gewoon als slaafje on the side
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vies dikke wijf moet je gewoon geen aandacht schenken man
Doe je niet goed, joh, misschien had ze wel een vriendin die wel wilde daten, maar nu heb je dat netwerk vernietigt.quote:
ja joh gewoon bombarderen die trollquote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of heb je het over die Penny?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |