Dan niet hèquote:Op maandag 7 juli 2014 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongen. Hou op oke, je zet jezelf echt voor schut.
''Echt voor schut''
ja, ik dacht gewoon als slaafje on the sidequote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuk dat je grote tools hebt maar heb liever een kleine ervaren pik dan een grote onervaren BWC.
And you thirsty.
[..]
Noh.
lmaoquote:Op maandag 7 juli 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Klokov, ik heb een plekje op het internet voor je gevonden: http://www.reddit.com/r/tall
Hou niet van submissive boys.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik dacht gewoon als slaafje on the side
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vies dikke wijf moet je gewoon geen aandacht schenken man
Doe je niet goed, joh, misschien had ze wel een vriendin die wel wilde daten, maar nu heb je dat netwerk vernietigt.quote:
ja joh gewoon bombarderen die trollquote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of heb je het over die Penny?
Ach fuck it, dan maar geen trio.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Doe je niet goed, joh, misschien had ze wel een vriendin die wel wilde daten, maar nu heb je dat netwerk vernietigt.
omdat die jonge chicks gaar zijn in bed?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zou je mij willen doen dan?
Ik vind je haar wel leuk zittenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zou je mij willen doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |