Een m.nl vriend van me vertelde dat jij een goeie gast was waar ie het wel goed mee kon vinden voordat hij een per ban had.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
Lekker geen water drinken terwijl het honderd graden is buiten.
Tanden poetsen is toegestaan. Vertel het ze maar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:33 schreef kikoooooo het volgende:
Enig idee hoe hard je stinkt nu? Ik werk met Turken en ze stinken echt naar riool uit hun mond
Wie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Een m.nl vriend van me vertelde dat jij een goeie gast was waar ie het wel goed mee kon vinden voordat hij een per ban had.
Maar back to the point, het regent al uren poepie.
Zelfs het christendom en het jodendom doen aan vasten... Welk geloof hang je aan?quote:
Ik ben super aardig! Echt waar!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:34 schreef Convict het volgende:
Maar mensen worden er sacherijnig van dus doe toch maar niet
Geen idee, heb niet gevraagd naar zijn accountnaam. Wil je dat nog weten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie?
Had het ook niet specifiek over vandaag. Denk niet dat ik het vol zou kunnen houden.
Drinken is slecht voor je lever. Roken is slecht voor je longen. En eten? Ja, in een Arabisch land is ramadan verplicht he.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:36 schreef Parzival het volgende:
grapjas.. ik wordt hier al geforceerd!.. (Midden Oosten Bewoner).. f*cking irrtant.. nergens drinken, niet roken, niet eten..
voordeel hier is dan wel dat ik om 1 uur al naar huis mag.. nadat ik om 10 uur ben begonnen met werk
ik doe al verplicht mee.. want ik mag niet anders...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Drinken is slecht voor je lever. Roken is slecht voor je longen. En eten? Ja, in een Arabisch land is ramadan verplicht he.
Doe eens gek en doe mee, niet zo zeiken. Je kan het best.
Nee weet het denk ik al.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:41 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet gevraagd naar zijn accountnaam. Wil je dat nog weten?
Ach stel je niet zo aan, zelfs mijn nichtje van 7 jaar doet VRIJWILLIG mee. Ze wou het zelf terwijl het niet hoeft.
Als een klein kind het al kan hé!
Hoezo? Ben je ook moslim?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:42 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik doe al verplicht mee.. want ik mag niet anders...
nee.. maar op kantoor mag ik niet eten/drinken.. dus dan zit je er al snel aan vast.. en over straat lopen met eten mag ook al niet ..quote:
Het is een slimme gast. Misschien zegt de naam "Karim" je iets?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee weet het denk ik al.
Het zal vast wel kunnen, maar ik voel de behoefte verder ook niet echt.
Oké.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Kom eens met dat wetenschappelijk bewijs dat vasten goed is voor je lichaam dan?
Over straat lopen met eten met wel hoor? In welk land leef jij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:45 schreef Parzival het volgende:
[..]
nee.. maar op kantoor mag ik niet eten/drinken.. dus dan zit je er al snel aan vast.. en over straat lopen met eten mag ook al niet ..
ok.. ik doe half meemaar das ook al een hele opgave!
hahaha 18 uur.. zolang is niet eens licht in Dubaiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:49 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Over straat lopen met eten met wel hoor? In welk land leef jij?
Half telt niet! De uitdaging was 18 uur!
Jesse van der Veldenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Oké.
http://www.earth-matters.(...)goed-voor-je-is.html
http://www.earth-matters.(...)-staat-van-zijn.html
http://jessevandervelde.c(...)ten-met-tussenpozen/
Ik raad je de laatste link aan. Doe je nu mee?
Jups.. daar komt het hier wel op neer.. Sahoor is hier gewoon een ouderwets schransfestijn.. inclusief Sisha..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
Ramadan is fake as fuck. Net doen alsof je zo begaan bent met de armen in de wereld terwijl het enige wat ze eigenlijk doen het verplaatsen van de eetmomenten is.
Elke nacht gewoon volstoppen met eten en drinken is niet vasten.
Ramadan houdt niet in dat we moeten voelen hoe de armen zich voelen, dat is 1.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
Ramadan is fake as fuck. Net doen alsof je zo begaan bent met de armen in de wereld terwijl het enige wat ze eigenlijk doen het verplaatsen van de eetmomenten is.
Elke nacht gewoon volstoppen met eten en drinken is niet vasten.
Ik lieg, lijkt me gewoon niks.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:36 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Zelfs het christendom en het jodendom doen aan vasten... Welk geloof hang je aan?
Atheisme is geen antwoord.
Oh, Dubai! Ja, dat is waar. In de ramadan mag je niet met eten over straat lopen. Vind ik zelf een beetje vreemd maar ik snap het wel. Hou het nog 3 weken vol en je kan gewoon weer eten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:50 schreef Parzival het volgende:
[..]
hahaha 18 uur.. zolang is niet eens licht in Dubai(twee antwoorden in 1 zin!)
en nee.. etend/drinkend over straat hier is -> boete..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |