Ze slikt vriend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
I know G, overkomt de beste wel eens, maar nu gwn weer ff normaal nadenken. Veganistisch betekent dat ze ook niet pijpt he? Oja, en blauw haar.
BLAUW haar..
Snapje? Dat hoort niet. Blauw. Je weet dit zelf ook wel, Sander. Nog 1x:
Blauw..![]()
..Haar![]()
Heb je um?
Nog eentje, welke hoort er niet bij?
Blond, kastanjebruin, BLAUW of rood?
Denk dat je er wel uitkomt.
Inb4 is al lang en breed bekend wat ik doe.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
Als het zo'n type chick is met blauw haar zou ik haar wel daten
[ afbeelding ]
niet zo gothic maar wel btje altoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
Als het zo'n type chick is met blauw haar zou ik haar wel daten
[ afbeelding ]
Zou haar sowieso geven man, zoek maar op Alissa White-Gluz.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Word er gewoon beetje agressief van. Zet bijna een Ray'tje.
Gedaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou haar sowieso geven man, zoek maar op Alissa White-Gluz.
gewoon lekker de hele dag buiten man beetje stenenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Inb4 is al lang en breed bekend wat ik doe.
En daarna die spuit in je kadaver kankeren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon lekker de hele dag buiten man beetje stenen
gwon lekker die stenen in de straat kankeren
Totdat je hongerig thuiskomt na een dag hard werken en een groenteschotel voorgeschoteld krijgt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ewa soms overkomt je gewoon een klik, kan gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Totdat je hongerig thuiskomt na een dag hard werken en een groenteschotel voorgeschoteld krijgt.ewa dat zij geen vlees eet betekent niet dat ze het niet klaar kan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon deze toch:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Als er ooit een whale tegen me aan stoot op straat ga ik dit zingen:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef Awesome_ het volgende:
Sander stuur me ff pic in dm dan, zal dan eerlijk oordeel vellen. Vrienden onder elkaar toch?
Bro ik heb weer een nieuwe voorraad, stuur me ff app dan kan ik je leverenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef Awesome_ het volgende:
Sander stuur me ff pic in dm dan, zal dan eerlijk oordeel vellen. Vrienden onder elkaar toch?
Aight. Ik zie jou sowieso bij XO Live zaterdag toch? Heb je nog 4fa? Ben all out, G. Wilde wel ff wausen eik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro ik heb weer een nieuwe voorraad, stuur me ff app dan kan ik je leveren
och het is Gerard maar. Waar ik vroeger in Delft trainde zat ik met Josti Bernal opgescheept. Kreunen steunen en zuchten met een roze 0,5kg biceps curlquote:
net bulk 4fa besteld. ook nieuwe tren. zal je zo ff prijslijst sturenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Aight. Ik zie jou sowieso bij XO Live zaterdag toch? Heb je nog 4fa? Ben all out, G. Wilde wel ff wausen eik.
ranzige kankerwalrusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand het merk van die bril?
heb je hier ook naaktpics vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand het merk van die bril?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |