Gewoon deze toch:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:35 schreef no1uknow het volgende:
Als er ooit een whale tegen me aan stoot op straat ga ik dit zingen:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef Awesome_ het volgende:
Sander stuur me ff pic in dm dan, zal dan eerlijk oordeel vellen. Vrienden onder elkaar toch?
Bro ik heb weer een nieuwe voorraad, stuur me ff app dan kan ik je leverenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef Awesome_ het volgende:
Sander stuur me ff pic in dm dan, zal dan eerlijk oordeel vellen. Vrienden onder elkaar toch?
Aight. Ik zie jou sowieso bij XO Live zaterdag toch? Heb je nog 4fa? Ben all out, G. Wilde wel ff wausen eik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro ik heb weer een nieuwe voorraad, stuur me ff app dan kan ik je leveren
och het is Gerard maar. Waar ik vroeger in Delft trainde zat ik met Josti Bernal opgescheept. Kreunen steunen en zuchten met een roze 0,5kg biceps curlquote:
net bulk 4fa besteld. ook nieuwe tren. zal je zo ff prijslijst sturenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Aight. Ik zie jou sowieso bij XO Live zaterdag toch? Heb je nog 4fa? Ben all out, G. Wilde wel ff wausen eik.
ranzige kankerwalrusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand het merk van die bril?
heb je hier ook naaktpics vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:36 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand het merk van die bril?
Stenen drijven niet G, das niet handig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon lekker de hele dag buiten man beetje stenen
gwon lekker die stenen in de straat kankeren
Ziekenhuis Roemenië ditdatzuszo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
En daarna die spuit in je kadaver kankeren.
Niks mis met vasten, maar vasten zonder water te mogen drinken is in mijn ogen echt dom, en dan helemaal voor een religieus doel. Mja, iedereen moet doen wat hij of zij wilt, maar mensen willen 'overhalen' om te gaan vasten en dan geen goede bronnen kunnen leveren...quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat ook voor uitdagingalsof ik voor de lol niks ga eten.
Voor een religieus doel snap ik juist wel eigenlijk, denk niet dat mensen zoiets snel voor hun plezier doen. Vandaar dat ik het ook niet zou doen, ik ben geen moslim en put geen kracht uit vasten of zie er geen diepere betekenis in. Dan ga ik dat ook niet voor de grap doen als uitdaging. Net zoals dat ik niet voor de grap m'n voorhuid laat amputeren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niks mis met vasten, maar vasten zonder water te mogen drinken is in mijn ogen echt dom, en dan helemaal voor een religieus doel. Mja, iedereen moet doen wat hij of zij wilt, maar mensen willen 'overhalen' om te gaan vasten en dan geen goede bronnen kunnen leveren...
Sap, zou je iemand pijpen die besneden is? Gew nieuwsgierig. (no homo uiteraard)quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor een religieus doel snap ik juist wel eigenlijk, denk niet dat mensen zoiets snel voor hun plezier doen. Vandaar dat ik het ook niet zou doen, ik ben geen moslim en put geen kracht uit vasten of zie er geen diepere betekenis in. Dan ga ik dat ook niet voor de grap doen als uitdaging. Net zoals dat ik niet voor de grap m'n voorhuid laat amputeren.
Kwestie van perspectief. Ik vind juist dat je zoiets puur voor jezelf moet doen, niet voor iets anders. Dus niet door invloed van iets anders.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor een religieus doel snap ik juist wel eigenlijk, denk niet dat mensen zoiets snel voor hun plezier doen. Vandaar dat ik het ook niet zou doen, ik ben geen moslim en put geen kracht uit vasten of zie er geen diepere betekenis in. Dan ga ik dat ook niet voor de grap doen als uitdaging. Net zoals dat ik niet voor de grap m'n voorhuid laat amputeren.
Ja, ziet er wel aesthetic uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sap, zou je iemand pijpen die besneden is? Gew nieuwsgierig. (no homo uiteraard)
Maar als je het doet uit religieus oogpunt doe je het toch eigenlijk ook voor jezelf?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief. Ik vind juist dat je zoiets puur voor jezelf moet doen, niet voor iets anders. Dus niet door invloed van iets anders.
Ik ben wel blij met mijn voorhuid-loze pener.
Doe maar pics in DMquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben wel blij met mijn voorhuid-loze pener.
Mja, wel door invloed van buiten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ziet er wel aesthetic uit.
nohomo
[..]
Maar als je het doet uit religieus oogpunt doe je het toch eigenlijk ook voor jezelf?
De meest intellectuele mensen uit de geschiedenis waren biseksueel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe maar pics in DM(no homo)
Gew 2 gezonde mannen in hun seksuele piek die penis pics uitwisselen, niks mis mee
sickeningquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zocht toevallig net naar Hitler en kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
Strong doodsoorzaken
en je ziet veel ramedan gasten in de frituur overdagquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niks mis met vasten, maar vasten zonder water te mogen drinken is in mijn ogen echt dom, en dan helemaal voor een religieus doel. Mja, iedereen moet doen wat hij of zij wilt, maar mensen willen 'overhalen' om te gaan vasten en dan geen goede bronnen kunnen leveren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |