SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 6% gewijzigd door Klokov op 08-07-2014 00:35:01 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja, dat is tof. Awesome is groot Tchami fan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef Push. het volgende:
Ja precies dat soort spul. Zal t morgen ff voor je opzoeken, moet nu weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Nice is dat, ik kan srs bijna overal wel naar luisteren.
Genoeg remixes xDquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat liedje moet wel geremixt zijn in een house oid.
Lol, een remix van de remix. De afgelopen maand heb ik de Flume remix bijna constant op de loop staan.quote:
Flume is ook echtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lol, een remix van de remix. De afgelopen maand heb ik de Flume remix bijna constant op de loop staan.
Scooby, Frank yang en Matthew Ogus? De een is nog gekker/aparter dan de ander.quote:
twitter:CIA twitterde op maandag 07-07-2014 om 23:10:02No, we don’t know where Tupac is. #twitterversary reageer retweet
Haha jup.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Scooby, Frank yang en Matthew Ogus? De een is nog gekker/aparter dan de ander.
Dit gaat wel verquote:
Wat een hoop bullshit zegquote:
Ach, het houdt Dima van de straat. Oh wacht...quote:
But why?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:30 schreef RaymondK het volgende:
zojuist de spiegel van een auto kapotgeslagen srs![]()
![]()
volkomen legit overigens...
inb4 riod rage.![]()
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.quote:
wow ray dat had ik niet van jou verwachtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.
Hij stopt gaat het raampje open, maar ik had op dat moment een rode waas voor m'n ogen gekregen, ga naast hem staan en sla zo vol tegen die spiegel aan.![]()
Gewoon rustig door gereden gelijk, dus bij het volgende stoplicht verwachte ik die vent weer, maar niks LOL![]()
oke, misschien wordt ik vannacht door een arrestatieteam van m'n bedgelicht maar ik denk het niet.
Normaal doe ik echt niet zo, maar voor het zelfde geld ga ik met 35/u vol op m'n muil onder die auto door. Mafketel...
edit: hoe erg ik misschien ook fout zat er en schijnbaar te dicht achterzat om nog te remmen, dit soort dingen doe je niet bij motoren en brommers, zeker niet als het glad is....
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wow ray dat had ik niet van jou verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |