SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 6% gewijzigd door Klokov op 08-07-2014 00:35:01 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja, dat is tof. Awesome is groot Tchami fan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef Push. het volgende:
Ja precies dat soort spul. Zal t morgen ff voor je opzoeken, moet nu weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Nice is dat, ik kan srs bijna overal wel naar luisteren.
Genoeg remixes xDquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat liedje moet wel geremixt zijn in een house oid.
Lol, een remix van de remix. De afgelopen maand heb ik de Flume remix bijna constant op de loop staan.quote:
Flume is ook echtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lol, een remix van de remix. De afgelopen maand heb ik de Flume remix bijna constant op de loop staan.
Scooby, Frank yang en Matthew Ogus? De een is nog gekker/aparter dan de ander.quote:
twitter:CIA twitterde op maandag 07-07-2014 om 23:10:02No, we don’t know where Tupac is. #twitterversary reageer retweet
Haha jup.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Scooby, Frank yang en Matthew Ogus? De een is nog gekker/aparter dan de ander.
Dit gaat wel verquote:
Wat een hoop bullshit zegquote:
Ach, het houdt Dima van de straat. Oh wacht...quote:
But why?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:30 schreef RaymondK het volgende:
zojuist de spiegel van een auto kapotgeslagen srs![]()
![]()
volkomen legit overigens...
inb4 riod rage.![]()
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.quote:
wow ray dat had ik niet van jou verwachtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.
Hij stopt gaat het raampje open, maar ik had op dat moment een rode waas voor m'n ogen gekregen, ga naast hem staan en sla zo vol tegen die spiegel aan.![]()
Gewoon rustig door gereden gelijk, dus bij het volgende stoplicht verwachte ik die vent weer, maar niks LOL![]()
oke, misschien wordt ik vannacht door een arrestatieteam van m'n bedgelicht maar ik denk het niet.
Normaal doe ik echt niet zo, maar voor het zelfde geld ga ik met 35/u vol op m'n muil onder die auto door. Mafketel...
edit: hoe erg ik misschien ook fout zat er en schijnbaar te dicht achterzat om nog te remmen, dit soort dingen doe je niet bij motoren en brommers, zeker niet als het glad is....
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wow ray dat had ik niet van jou verwacht
nou asociaal dat je er bentquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:02 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil nog even reageren op al dat gezeur over die gordel boete:
Mama's boy. Doet niks zonder goedkeuring van mammie. Run girl.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Als een dude je voorstelt aan zijn ma, onverwachts..wat betekent dit?
Hij wil eerst goedkeuring voordat ie evt verder met je gaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee toch? Want aan de andere kant doet ie kkafstandelijk. Anyway begon te zweten toen hij vertelde van mijn moeder komt zo.
Je vergeet de ketaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quaaludes, schijven, ghb en miauw-miauw
Broertje zit in het complot. Echt alle alarmbellen gaan hier af imho.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje droog, maar hoorde achteraf dat ze me wel leuk vond.
[..]
Ja lijkt me net alsof ie dat bij iedereen doet. Zijn broertje zei wel dat ie nooit meisjes ophaalde en naar huis bracht.
Gewoon doen net zoals Neymar.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
zal ik me haar blonderen?? heb nu zwart wil miss blond voor de zomer doen??? wat zeggen jullie???
Hier niet. Mis alleen nog grijs dan heb ik alles zo'n beetje.quote:
Jij hebt nog niet eens je vriendinnetje geneukt, laat staan dat je Fanta wel ff uit elkaar trekt. Niet overmoedig worden nou.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Doe je ook aan trio's fanta, ik heb wellicht interesse
Tot dan gewoon dienen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat duurt nog 2 jaarKan je niet gewoon snel snel vluggertje
Strak gezet, goeie artiestquote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ziet er wel tof uit op zich.
[ afbeelding ]
Ik las een keer dat iemand een salamander als tattoo heeft gezet.
trolololol
Hoezo ervarenheid je hebt je vriendinnetje nog niet geprikt en zit te shaken in de trein als ze naar dr vriendinnen zou hebben gestuurd dat ze je niet moet.quote:
Heb je ook een gifje dat ze je nieuwe perzische tapijt onderschijten?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die na het zien van dit gifje nog een kat nemen.Shoutout naar JB.
Klinkt herkenbaar, op een desktop is echt te onoverzichtelijkquote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Ik reddit alleen op mobiel, en als ik dan wat leuks zie dan stuur ik het naar mijn mail om het hier te posten.
Dus ik zit een beetje mijn mailbox te legen.
Ken alleen z'n oude shit, was wel dope vroeger.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb ook een linkin park, nickleback periode gehad.
En zelfs nog eventjes fan geweest van Tokio Hotel.
Das beter. Staat in m'n gymplaylistquote:
Samenvatting?quote:
Inb4 cor die je een tokkie noemtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik rij dus hier in Leiden in zo'n buitenwijk achter een auto op een weg waar iedereen zo een beetje met 60 rond knalt, en meneer met nog geen 35/u denkt te moeten rijden. Dan ga je er wat dichter achter rijden niet? Echt niet ultra dicht overigens. Ik wilde inhalen gaat i opeens harder rijden omdat hij merkte dat i werd ingehaald.... Rijd i daarna weer 35 dus ik rij er weer (te) dicht achter, gaat i opeens kijkhard express in z'n ankers... Het regent, glad, dus die brommer trekt dat niet en ik raak z'n achter bumper (relatief zachtjes geen schade denk ik) maar voor het zelfde geld ga ik vol op m'n muil dus.
Hij stopt gaat het raampje open, maar ik had op dat moment een rode waas voor m'n ogen gekregen, ga naast hem staan en sla zo vol tegen die spiegel aan.![]()
Gewoon rustig door gereden gelijk, dus bij het volgende stoplicht verwachte ik die vent weer, maar niks LOL![]()
oke, misschien wordt ik vannacht door een arrestatieteam van m'n bedgelicht maar ik denk het niet.
Normaal doe ik echt niet zo, maar voor het zelfde geld ga ik met 35/u vol op m'n muil onder die auto door. Mafketel...
edit: hoe erg ik misschien ook fout zat er en schijnbaar te dicht achterzat om nog te remmen, dit soort dingen doe je niet bij motoren en brommers, zeker niet als het glad is....
[ afbeelding ]
dat ben ik ook. ik deed het ook allemaal heel rustig....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
Wow.. dacht dat Ray wel een rustige jongen was.
Goed gehandeld, Ray: die bejaarden moeten zo nu en dan even terecht gewezen worden. Ze hebben de hele dag geen fuck te doen en dan krijg je dit soort gedrag. Het was zeker zo'n Mazda Demio oid?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scooby heeft goede guns voor een natty.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Scooby, Frank yang en Matthew Ogus? De een is nog gekker/aparter dan de ander.
Srs? Scooby was toch niet natty?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Scooby heeft goede guns voor een natty.
Dat zeggen ze ook over Dima, ik vertrouw alle geruchten niet meer man. Ik kijk gewoon of er 3D DELTS te bespeuren zijn Y/N.quote:
mja idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed gehandeld, Ray: die bejaarden moeten zo nu en dan even terecht gewezen worden. Ze hebben de hele dag geen fuck te doen en dan krijg je dit soort gedrag. Het was zeker zo'n Mazda Demio oid?
Lol dan mogen ze wel wat extra man meenemenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de trap afzeulen? als ik op m'n muil was gegaan/gipse poot? ja dan wel ja lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol dan mogen ze wel wat extra man meenemen120 kilo de trap af zeulen
![]()
Oh en onzekere mensen in het verkeer![]()
Nee als arrestatieteam. Scherp blijven Ray.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:47 schreef RaymondK het volgende:
de trap afzeulen? als ik op m'n muil was gegaan/gipse poot? ja dan wel ja lol.
Neuh als ze je van je bed komen lichten bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
de trap afzeulen? als ik op m'n muil was gegaan/gipse poot? ja dan wel ja lol.
nee was geen onzeker rijden. Was "Kijk ik rij lekker rustag, ook al heeft iedereen last van me, kan me geen hol schelen" gevalletje
oha haha, ja. 2 hoog ook nog lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neuh als ze je van je bed komen lichten bedoelde ik![]()
Oh en dat volk is zo mogelijk nog erger
Ik kan er toch niks aan doen dat jullie zo hard gaan tijdens mijn afwezigheidquote:
Mwah zit niet echt op een surplus hoor. Het is zomer jeweettoch.quote:
Bij het zien van zulke foto's vergeet ik altijd spontaan waar de artiestenuitgang van de vrouw eigenlijk voor bedoeld is. Dat boeit noch bezigt mij dan geheel niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jullie zo hard gaan tijdens mijn afwezigheid
Hier 2 plaatjes om het goed te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Mwah zit niet echt op een surplus hoor. Het is zomer jeweettoch.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist 15 min van een Jeff Seid filmpje gekeken.
Sinds die shit vind ik het niet meer leuk om met mijn tong uit mijn broodmolen mezelf te miren in autoruiten. Hoop dat jij er nog wel motivatie van krijgt breh.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist 15 min van een Jeff Seid filmpje gekeken.
Daar heeft ze vast 4 jaar filosofie voor gestudeerd.quote:
Ik heb nu ook weer zo'n gare chick op m'n instagram.quote:
Ik heb geen autoruiten nodig om mezelf te mirren brohimo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds die shit vind ik het niet meer leuk om met mijn tong uit mijn broodmolen mezelf te miren in autoruiten. Hoop dat jij er nog wel motivatie van krijgt breh.
dream it wish it do itquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weer zo'n gare chick op m'n instagram.Doen durve leve!!!!
[..]
Ik heb geen autoruiten nodig om mezelf te mirren brohimo.
Ze measured life bij hoeveel piemels van verschillende nationaliteiten zaad over haar gezicht hebben gespoten.quote:
Mwehehehehequote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind dat wel iets hebben, die 'diepe' wijven
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij het zien van zulke foto's vergeet ik altijd spontaan waar de artiestenuitgang van de vrouw eigenlijk voor bedoeld is. Dat boeit noch bezigt mij dan geheel niet meer.
Nog beetje shirtless konijnenmoves gezet? Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef Panzermaus het volgende:
Een vriend had zaterdag gratis kaartjes voor "Inc Festival 2014" en het was letterlijk om de hoek. Tegen het einde van de middag die kant op. Binnen was het erg rustig en duur, maar later werd het drukker en de muziek was nice.
Uiteindelijk iets van 60% meisjes / 40% jongens. Veel festivalchicks. Valt me toch altijd op wat voor pudgy buikjes die hebben, en dan met zo'n raar naveltje.Verder beregeile wezens, dat dan weer wel. Niet eens het RAVEN IS LEVEN-type dat met glowsticks komt zwaaien. Wel weer van die gasten met zo'n opblaaskrokodil.
Rij altijd iets boven maximum maar kan me wel ergeren aan mensen die dan gaan kleven wanneer ze niet mogen inhalenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:25 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens is 120 bv een maximumsnelheid. Zelf rijd ik altijd steevast 65km/u op de snelweg. Haast heb ik toch niet en het is meteen stukke veiliger. Je merkt ook dat mensen dit enorm waarderen wat ze uitten dmv een handgebaar of een opbeurende claxon.
Yeah I know, kutland. Gewoon hoody aan deze keer. Die vriend waar ik mee was zegt straight te zijn maar daar twijfelt de hele wereld aan. In ieder geval, hij danst de hele dag als een malle, kraaknuchtere shuffles en shit. Kent geen schaamte en gaat overal briljant op. Wordt ook steevast gefilmd en alles, leuk om mee te gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog beetje shirtless konijnenmoves gezet? Ik wel hoor.
Thuishaven nu gvd ook al 2 keer afgelast.
die rijden niet in bordeau rode mazda'squote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gelukkig was het geen Marokkaan met een mes Ray.
Gewoon wat 4fmp pakken en goan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah I know, kutland. Gewoon hoody aan deze keer. Die vriend waar ik mee was zegt straight te zijn maar daar twijfelt de hele wereld aan. In ieder geval, hij danst de hele dag als een malle, kraaknuchtere shuffles en shit. Kent geen schaamte en gaat overal briljant op. Wordt ook steevast gefilmd en alles, leuk om mee te gaan.
Weet nog dat ik in kroegen stond te hangen met bierzuipende horken.Nu gewoon elke keer van de partij met mijn rugzak en reversed snapback.
Ja, check die onderarmen of Peace.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
etha in dat grijze hemptje? Heel je rechter bovenarm is weg daar
Waarom zou je he irriteren aan klevers, srs? Nooit gesnapt. Make my fucking day, bitch. Iemand die helemaal kookt achter je, lekker man. Rij zelf tien te hard structureel maar zodra ik een klever heb neem ik gas terug.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Rij altijd iets boven maximum maar kan me wel ergeren aan mensen die dan gaan kleven wanneer ze niet mogen inhalen
omdat als die gene jou van achter vol aanrijd, jij met de zooi zit. kleven is ook gewoon asociaal, maar als je bijna stapvoets gaat rijden waar het helemaal niet nodig is...... ja regels zijn er om uitzonderingen op te makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zou je he irriteren aan klevers, srs? Nooit gesnapt. Make my fucking day, bitch. Iemand die helemaal kookt achter je, lekker man. Rij zelf tien te hard structureel maar zodra ik een klever heb neem ik gas terug.
Ik druk vaak het rempedaal in. Genoeg voor het remlicht maar niet genoeg om te remmen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zou je he irriteren aan klevers, srs? Nooit gesnapt. Make my fucking day, bitch. Iemand die helemaal kookt achter je, lekker man. Rij zelf tien te hard structureel maar zodra ik een klever heb neem ik gas terug.
Rugzakken zijn echt zo irritant. Van die lui die menen een complete kampeeruitrustig mee te moeten nemen tussen het publiek en vervolgens voor je snufferd tof gaan staan te shuffelen. Die krijgen het vriendelijke verzoek om ff lekker ergens anders een plekkie te gaan zoeken. Scheelt dat het 8/10 keer van die schrale ecto's in een zo'n blij teringhempie zijn. Laat dat ding lekker in je kluisje. Past die niet moet je misschien eens nadenken of je al die kutzooi wel nodig hebt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah I know, kutland. Gewoon hoody aan deze keer. Die vriend waar ik mee was zegt straight te zijn maar daar twijfelt de hele wereld aan. In ieder geval, hij danst de hele dag als een malle, kraaknuchtere shuffles en shit. Kent geen schaamte en gaat overal briljant op. Wordt ook steevast gefilmd en alles, leuk om mee te gaan.
Weet nog dat ik in kroegen stond te hangen met bierzuipende horken.Nu gewoon elke keer van de partij met mijn rugzak en reversed snapback.
Ik rem gewoon, stap uit en roep "kom op dan, kankerjong. vuile vieze kankehlijer"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik druk vaak het rempedaal in. Genoeg voor het remlicht maar niet genoeg om te remmen.
wat zei je? "ga es ff op de loopband staan met je prednisonkop die niet meer tussen de praatpaal past"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Is er weer zo'n dik nijlpaard wijf met een walvis hoofd die me dik gaat noemen, donder op, ik maak de gains van m'n leven![]()
![]()
They all mirin'
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik rem gewoon, stap uit en roep "kom op dan, kankerjong. vuize vieze kankehlijer"
Henk, hoe ga jij gestyled naar een raveparty? Show ons je swek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Rugzakken zijn echt zo irritant. Van die lui die menen een complete kampeeruitrustig mee te moeten nemen tussen het publiek en vervolgens voor je snufferd tof gaan staan te shuffelen. Die krijgen het vriendelijke verzoek om ff lekker ergens anders een plekkie te gaan zoeken. Scheelt dat het 8/10 keer van die schrale ecto's in een zo'n blij teringhempie zijn. Laat dat ding lekker in je kluisje. Past die niet moet je misschien eens nadenken of je al die kutzooi wel nodig hebt.
Weeniet. Zodra daar waterflesjes, de opblaaskrokodil of een verschraalde banaan uit komen zetten ben ik er altijd als de kippen bij man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Rugzakken zijn echt zo irritant. Van die lui die menen een complete kampeeruitrustig mee te moeten nemen tussen het publiek en vervolgens voor je snufferd tof gaan staan te shuffelen. Die krijgen het vriendelijke verzoek om ff lekker ergens anders een plekkie te gaan zoeken. Scheelt dat het 8/10 keer van die schrale ecto's in een zo'n blij teringhempie zijn. Laat dat ding lekker in je kluisje. Past die niet moet je misschien eens nadenken of je al die kutzooi wel nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |