SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 06-07-2014 23:40:40 ]
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
@klokov
Geen haat op politie mijnerzijds. Slechts op overijverige strepenjagers en triggerhappy lasergunartiesten.
Dat zei Awesome ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
Maak vanavond zieke OP - jullie flikkers doen geen moeite
Shoutout naar Klokov in TT - zie lapo vorige deel.
De vraag is waarom jij die in eerste instantie al in je MyAt had staan?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Snakey het volgende:
Ik denk dat ik dit maar uit m'n MyAt gooi. SPT / [Fitness] (#31) zomerproof
Omdat ik denk dat ik soms wat toe te voegen heb. Maar op dit soort stront heb ik geen antwoord.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De vraag is waarom jij die in eerste instantie al in je MyAt had staan?
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Snakey verbrandt alleen maar koolhidraaten tijdens zijn training. rip
Het BB topic had ook even een zwakkere periodequote:Op zondag 6 juli 2014 21:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat ik soms wat toe te voegen heb. Maar op dit soort stront heb ik geen antwoord.
Is dat niet zo dan?!!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het BB topic had ook even een zwakkere periodeProteinshakes nemen omdat je daarmee speren opbouwt.
Natuurlijk, maar niet als je totaal geen idee hebt van je caloriebehoefte, wat je op dit moment eet en denkt dat je puur en alleen door het 'wondermiddel' shakes ineens zieke gains maakt.quote:
Jah, als je die newbies even laat gaan staat het vol met broscience. Helaas.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het BB topic had ook even een zwakkere periodeProteinshakes nemen omdat je daarmee speren opbouwt.
gewoon mammoth 2500 pakkequote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar niet als je totaal geen idee hebt van je caloriebehoefte, wat je op dit moment eet en denkt dat je puur en alleen door het 'wondermiddel' shakes ineens zieke gains maakt.
Whahahhahahquote:Op zondag 6 juli 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.vakantieveili(...)sixpack_trainen.html
Sickenin
Doe je nu promotie voor jezelf?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
Sickenin
Damn, die wil ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.vakantieveili(...)kt_pannenkoeken.htmlbulkin hard
Zit ook melk en ei in.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef Awesome_ het volgende:
Whoop di freakin'doo. Onbeperkt pannenkoeken. Fucking carb only betas
dat het bestaat of dat jij het vind. Waar in godesnaam zocht je opquote:Op zondag 6 juli 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
Sickenin
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je ziet zijn bovenste abs wel nog als hij zich aanspant.
Zeg gewoon: mn piemel is pas hard.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meisjes van 12 die op facebook "Why is life so hard?" posten.
Gisteren postte ze nog "Why is love always so hard?"quote:
Whahha echt hequote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren postte ze nog "Why is love always so hard?"
JE BENT TWAALF (wat rijmt er op twaalf?) FUCKING JAAR.
Chicks vinden ons leuk, ze willen ons eten.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:47 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri waarom heb je meisjes van 12 jaar op Facebook mi mang.
Rustig maar, wasn't judging.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Chicks vinden ons leuk, ze willen ons eten.
Dochter van de vrienden van mijn ouders die vaak op bezoek kwamen. Ze vond mij ook leuk.
Er zit meer wijsheid hier in de gymquote:Op zondag 6 juli 2014 21:45 schreef Snakey het volgende:
Ik denk dat ik dit maar uit m'n MyAt gooi. SPT / [Fitness] (#31) zomerproof
Toen ik 15/16 was luisterde ik best veel naar Kempi, Mbizz, Rkay etc.quote:
Je staat er weer in brah, niet thanks to Awesome.quote:
Kempi heeft zeker goede tracks.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen ik 15/16 was luisterde ik best veel naar Kempi, Mbizz, Rkay etc.
Kempi heeft ook wel een paar lekkere tracks tho. 'Buschauffeur', 'Wakker in de cel' en 'Ik ga voor du top' behoren wat mij betreft tot de elite van zijn oeuvre.
[..]
Je staat er weer in brah, niet thanks to Awesome.
Nice. Dat soort chicks zijn het volgen waard, ook vele malen beter dan die fitgirl selfie queens die half hoerige kontfoto's maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind haar zo tof hé.http://instagram.com/p/qGKQGFPP5c/?modal=true En ze is ook zo sterk.
Jijweet.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice. Dat soort chicks zijn het volgen waard, ook vele malen beter dan die fitgirl selfie queens die half hoerige kontfoto's maken.
Herinner me er morgen ff aan.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:22 schreef Klokov het volgende:
Xa1pt & No1uknow, ik ben mobiel maar check Fenn. Ik denk dat jullie het wel kunnen waarderen.
Haha. Ik zag mezelf al knippen ja. Maar helaasquote:
Anders dan restaurants moet je met scooters wel wegblijven bij Chinezen.quote:Op maandag 7 juli 2014 07:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha. Ik zag mezelf al knippen ja. Maar helaas
Trouwens wel ziek veel vlees gegeten v.h. Weekend![]()
![]()
Zaterdags bbq bij pappie en mammie.... En gisteren kon ik het niet laten om die vent van thuisbezorgt te laten sjouwen![]()
Swole as fuck nou![]()
#teamfluffy
Ps: vandaag vrij genomen, scooter bestellen.... Pluris ding is weer kapot. Veer in zadel gebroken![]()
![]()
![]()
![]()
Mja idd. Deze graftomos is ook daar inelkaar geflanst.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Anders dan restaurants moet je met scooters wel wegblijven bij Chinezen.
Melk Havermout eieren vanille whey en een laag spek. wat nou carb only. Prima ontbijtjequote:Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef Awesome_ het volgende:
Whoop di freakin'doo. Onbeperkt pannenkoeken. Fucking carb only betas
Gewoon voor http://www.symscooters.nl/ gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mja idd. Deze graftomos is ook daar inelkaar geflanst.
Oke, dat schijnt ook wel een goed merk te zijn idd. Taiwanwees is dat.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Gewoon voor http://www.symscooters.nl/ gaan
Ik heb er eentje en die krijgt mij de heuveltjes in Zuid-Limburg prima op dus dan moet ie die kilo's van jou wel aankunnen (aangezien we qua gewicht niet veel verschillen)
Prima spul inderdaad, heb dr zelf ook een. Ziet er niet meer uit, maar dan willen ze em ook niet stelen. Hier bij de coffeeshop verderop in de straat staan er altijd een hoop Vespa's dubbel op slot. Wat wil je met zo'n ding van 3500 euroquote:Op maandag 7 juli 2014 09:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Gewoon voor http://www.symscooters.nl/ gaan
Ik heb er eentje en die krijgt mij de heuveltjes in Zuid-Limburg prima op dus dan moet ie die kilo's van jou wel aankunnen (aangezien we qua gewicht niet veel verschillen)
Henk pls stop.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Melk Havermout eieren vanille whey en een laag spek. wat nou carb only. Prima ontbijtje
Iedereen zeikt altijd over die Chinese scooters terwijl ze er zelf geen gehad hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 07:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha. Ik zag mezelf al knippen ja. Maar helaas
Trouwens wel ziek veel vlees gegeten v.h. Weekend![]()
![]()
Zaterdags bbq bij pappie en mammie.... En gisteren kon ik het niet laten om die vent van thuisbezorgt te laten sjouwen![]()
Swole as fuck nou![]()
#teamfluffy
Ps: vandaag vrij genomen, scooter bestellen.... Pluris ding is weer kapot. Veer in zadel gebroken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me toch niet goed op die manier naar beneden..quote:Op zondag 6 juli 2014 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind haar zo tof hé.http://instagram.com/p/qGKQGFPP5c/?modal=true En ze is ook zo sterk.
[..]
Kempi heeft zeker goede tracks.
Oh Awesome_, please verlicht mij over wat ik wel zou moeten eten in jouw ogen.quote:
in de zomermaanden. Dat is een maandje of 4 per jaar? Dat is heel wat anders dan dagelijks woon-werk verkeer 40 km.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Iedereen zeikt altijd over die Chinese scooters terwijl ze er zelf geen gehad hebben.
Ik rij al jaren op dezelfde fosti in de zomermaanden.
Nu na 12000 km heeft die wat muurtjes gehad.
En op een vastloper door geen olie bij te vullenis die altijd goed geweest.
Met mijn loche lichaam moet die jou 100 kilos makkelijk aankunnen
Dat is ook precies waar het bij die troep verkeerd gaat, als het 10 graden vriest en het plastic keihard is breken de hendles en de knopjes af las ik een paar keer lol.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh Awesome_, please verlicht mij over wat ik wel zou moeten eten in jouw ogen.
[..]
in de zomermaanden. Dat is een maandje of 4 per jaar? Dat is heel wat anders dan dagelijks woon-werk verkeer 40 km.
Mag ik jouw aandacht richten op: 40+quote:Op maandag 7 juli 2014 10:57 schreef stinkie het volgende:
Mag ik jullie aandacht richten op Planes, Trains & Automobiles
Dat mag, maar daar willen ze me nog nietquote:
En komt gewoon als maagd terug...quote:Op zondag 6 juli 2014 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
inb4 Dima boekt vakantie naar Magaluf.
Dit ja, wat voor tokkie ben je als je je gordel niet eens omdoet?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat mij betreft maken ze die boetes dubbel zo hoog.
Je kan je gordel ook gewoon om doen. If you can't pay the fine, don't commit the crime.
Dat heb ik net zelf bedacht.
Taxichauffeur met passagiers.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit ja, wat voor tokkie ben je als je je gordel niet eens omdoet?
I rest my case.quote:
Corrie toch we kunnen niet allemaal WO+ zijn zoals jij.quote:
http://www.npo.nl/floortj(...)1-2014/BNN_101343030quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou dat is echt je leeftijd niet hoor.
Ik heb zelfs een keer een paar maanden heel sterk na lopen denken om naar IJsland te gaan verhuizen ooit.![]()
Maarja, dat is ook weer zo wat.
Schapenboer, elke week een eigen lam slachten... Yum
Wordt soms echt scheitziek van mensen, zoveel mensen...
Kan zo ergens een baan krijgen bij e.o.a. Hydro powerplant denk
De krukaspakking tussen de versnellingsbak en de motor is lek waardoor hij heeel kut start en rookt als hij koud is, en pas goed loopt als hij warm is. Er zit zoveel speling op het frame dat je waarsch een bekeuring krijgt als je door rdw wordt aangehouden, volgens mij is de achterrem voering ook bijna op want die maakt sinds kort een akelig geluid.quote:
Shit ja....quote:Op maandag 7 juli 2014 12:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/floortj(...)1-2014/BNN_101343030
Zoiets dus.
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
De krukaspakking tussen de versnellingsbak en de motor is lek waardoor hij heeel kut start en rookt als hij koud is, en pas goed loopt als hij warm is. Er zit zoveel speling op het frame dat je waarsch een bekeuring krijgt als je door rdw wordt aangehouden, volgens mij is de achterrem voering ook bijna op want die maakt sinds kort een akelig geluid.
Ik durf hem nooit aan iemand te verkopen zo.... Kreeg er nog 5 tientjes voor lol...
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Redneck Yuri komt uit de Achterhoek, die fixed dat met twee handen op z'n rug. Iedereen uit de Achterhoek kan aan brommers sleutelen.
Laat je niet gek maken joh. Niet zo happen op die ouwe brompot.quote:
Iedereen die in een dorp gewoont heeftquote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Redneck Yuri komt uit de Achterhoek, die fixed dat met twee handen op z'n rug. Iedereen uit de Achterhoek kan aan brommers sleutelen.
Vriend, je kan hier ook makkelijk je maagdelijkheid verliezen.quote:
Eerst wachten op een nieuwe tentamenperiodequote:Op maandag 7 juli 2014 17:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, je kan hier ook makkelijk je maagdelijkheid verliezen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Eerst wachten op een nieuwe tentamenperiode
Volgend semester is Biologie hoofdvak.quote:
Skinwalker. By the rising of the first moon etc etcquote:Op maandag 7 juli 2014 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahha net als je denkt dat je alles hebt gezien..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:23 schreef THEFXR het volgende:
Fanta heeft een vriendje en komt hier niet meer, zal ook wel dikker zijn geworden
dat was dus al gebeurd, #deja vuquote:Op maandag 7 juli 2014 19:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Vrouwen die "gesettled" zijn en dus met alle remmen los van de berg af gaan lopen vreten.
Vrachtwagenchauffeur?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef IrCute het volgende:
Linkerwang verbrand tijdens het autorijden![]()
![]()
!!! #whitegirlproblems
Ik dacht aan Buffalo Bill.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Skinwalker. By the rising of the first moon etc etc
van de zomer thunderdome?quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Yuri: http://www.powned.tv/nieu(...)ideale_baan_aan.html
Haha oké man.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
De krukaspakking tussen de versnellingsbak en de motor is lek waardoor hij heeel kut start en rookt als hij koud is, en pas goed loopt als hij warm is. Er zit zoveel speling op het frame dat je waarsch een bekeuring krijgt als je door rdw wordt aangehouden, volgens mij is de achterrem voering ook bijna op want die maakt sinds kort een akelig geluid.
Ik durf hem nooit aan iemand te verkopen zo.... Kreeg er nog 5 tientjes voor lol...
Haha, dat is zeker waar. Ik heb op mijn 14de een Puch gerestaureerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
sickeningquote:Op maandag 7 juli 2014 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Eerst wachten op een nieuwe tentamenperiode
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef IrCute het volgende:
Linkerwang verbrand tijdens het autorijden![]()
![]()
!!! #whitegirlproblems
foute boelquote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Als een dude je voorstelt aan zijn ma, onverwachts..wat betekent dit?
negeerdurquote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Zelf deed ik mijn vriendinnen nooit voorstellen en ook vaak ruzie over gehad, het kan dus betekenen dat hij jou als trouwmateriaal ziet en in dit vroege stadium is dat geen goede move.quote:
ja lagge doen wequote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
van de zomer thunderdome?
lijkt me ech t lagge tussen al die kale koppen niet te stoppen en dan zelf met bos haar hitler kapsel hahaha
Nee toch? Want aan de andere kant doet ie kkafstandelijk. Anyway begon te zweten toen hij vertelde van mijn moeder komt zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zelf deed ik mijn vriendinnen nooit voorstellen en ook vaak ruzie over gehad, het kan dus betekenen dat hij jou als trouwmateriaal ziet en in dit vroege stadium is dat geen goede move.
gelukkig dan maarquote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee toch? Want aan de andere kant doet ie kkafstandelijk.
quaaludes, schijven, ghb en miauw-miauwquote:Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja lagge doen we
lekker strakke gabberin kapot boren daar emmmmmm
was ze een beetje leuk of een kreng?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee toch? Want aan de andere kant doet ie kkafstandelijk. Anyway begon te zweten toen hij vertelde van mijn moeder komt zo.
Ik denk juist het tegenovergestelde. Als iemand zijn partner onverwachts introduceert aan zijn ouders dan kan dat betekenen dat het allemaal niet zo serieus is, lijkt mij.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zelf deed ik mijn vriendinnen nooit voorstellen en ook vaak ruzie over gehad, het kan dus betekenen dat hij jou als trouwmateriaal ziet en in dit vroege stadium is dat geen goede move.
yuri, jij bent beter met brommers dan met vrouwenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk juist het tegenovergestelde. Als iemand zijn partner onverwachts introduceert aan zijn ouders dan kan dat betekenen dat het allemaal niet zo serieus is, lijkt mij.
Brommers hebben ook nooit wat te zeuren, tenzij je Ray heet.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
yuri, jij bent beter met brommers dan met vrouwen
Beetje droog, maar hoorde achteraf dat ze me wel leuk vond.quote:
Ja lijkt me net alsof ie dat bij iedereen doet. Zijn broertje zei wel dat ie nooit meisjes ophaalde en naar huis bracht.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk juist het tegenovergestelde. Als iemand zijn partner onverwachts introduceert aan zijn ouders dan kan dat betekenen dat het allemaal niet zo serieus is, lijkt mij.
Thunderdome is niet meerquote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
van de zomer thunderdome?
lijkt me ech t lagge tussen al die kale koppen niet te stoppen en dan zelf met bos haar hitler kapsel hahaha
Gentleman, not even once.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje droog, maar hoorde achteraf dat ze me wel leuk vond.
[..]
Ja lijkt me net alsof ie dat bij iedereen doet. Zijn broertje zei wel dat ie nooit meisjes ophaalde en naar huis bracht.
Hmmm, meh.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:40 schreef Klokov het volgende:
Xa1pt, No1uknow
Dima speelt helemaal rechts in de 2e link trouwens.
Bij mij wel..hij haalt me altijd op en brengt me naar huis..tilt me op etc. Maar wss houdt dit op als we seks hebben gehadquote:
Dit is een keeper. Houdt die jongen vast.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij mij wel..hij haalt me altijd op en brengt me naar huis..tilt me op etc. Maar wss houdt dit op als we seks hebben gehad
Dat sarcasm doe.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is een keeper. Houdt die jongen vast.
oh you, pussycontrolquote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij mij wel..hij haalt me altijd op en brengt me naar huis..tilt me op etc. Maar wss houdt dit op als we seks hebben gehad
In ieder geval dat hij zich niet voor je schaamt. Verder hangt het erg af van de band tussen hem en zijn ouders.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Fanta-stick het volgende:
vraag ik mij af, welke meisjes?, miss is dit wel zijn eerstequote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beetje droog, maar hoorde achteraf dat ze me wel leuk vond.
[..]
Ja lijkt me net alsof ie dat bij iedereen doet. Zijn broertje zei wel dat ie nooit meisjes ophaalde en naar huis bracht.
Nee hoor. Als hij normaliter meisjes niet ophaalt en wegbrengt en dat bij jou wel doet, dan betekent dit dat hij jou waarschijnlijk wel ziet zitten.quote:
en voorstelt= trouwmateriaalquote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee hoor. Als hij normaliter meisjes niet ophaalt en wegbrengt en dat bij jou wel doet, dan betekent dit dat hij jou waarschijnlijk wel ziet zitten.
quote:
Hele goede band met zijn moeder.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
In ieder geval dat hij zich niet voor je schaamt. Verder hangt het erg af van de band tussen hem en zijn ouders.
Hij heeft een ex.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vraag ik mij af, welke meisjes?, miss is dit wel zijn eerste
Oh oke oke..quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee hoor. Als hij normaliter meisjes niet ophaalt en wegbrengt en dat bij jou wel doet, dan betekent dit dat hij jou waarschijnlijk wel ziet zitten.
ik vraag mij af op wat voor boys jij valt?, want 9 van de 10 jongens willen deze big tits latina wel uit elkaar trekkenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...ik moet me wel echt inhouden.
[..]
Hele goede band met zijn moeder.
[..]
Hij heeft een ex.
[..]
Oh oke oke..
Ben niet gewend dit..meeste jongesn zijn alleen fuckmateriaal.
Nice toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Oh oke oke..
Ben niet gewend dit..meeste jongesn zijn alleen fuckmateriaal.
Hollandse boys voornamelijk, groot, athletisch, liefst blond ( date nu iemand met bruin haar maar wel rooie baard). En ze moeten een man zijn, dus geen pussy baantjes bij de bank ( sorry etha).quote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vraag mij af op wat voor boys jij valt?, want 9 van de 10 jongens willen deze big tits latina wel uit elkaar trekken
30+ gedate?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hollandse boys voornamelijk, groot, athletisch, liefst blond ( date nu iemand met bruin haar maar wel rooie baard). En ze moeten een man zijn, dus geen pussy baantjes bij de bank ( sorry etha).
lol die vent verft zn haar gewoon je pakt een ginger lol ololquote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hollandse boys voornamelijk, groot, athletisch, liefst blond ( date nu iemand met bruin haar maar wel rooie baard). En ze moeten een man zijn, dus geen pussy baantjes bij de bank ( sorry etha).
Ik val op gingers.. maar om ff serieus erop in te gaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol die vent verft zn haar gewoon je pakt een ginger lol olol
kloptquote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val op gingers.. maar om ff serieus erop in te gaan.
Meest mannen hebben andere soort haren in hun baard dan op hun hoofd. Vaak rood.
dat is de leeftijdquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yep,mijn ervaring met 30+ is dat ze goed zijn in bed, maar wel needy.
altijd lichte kleuren in de zomer, chicks diggen blond, vooral met blauwe ogenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
zal ik me haar blonderen?? heb nu zwart wil miss blond voor de zomer doen??? wat zeggen jullie???
dan moet ik ook lenzen pakken zeg je???quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd lichte kleuren in de zomer, chicks diggen blond, vooral met blauwe ogen
kan ja, ligt er aan of je dat wel wiltquote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dan moet ik ook lenzen pakken zeg je???
Zelfde haar en baardkleur crewquote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val op gingers.. maar om ff serieus erop in te gaan.
Meest mannen hebben andere soort haren in hun baard dan op hun hoofd. Vaak rood.
fucking vies.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
zal ik me haar blonderen?? heb nu zwart wil miss blond voor de zomer doen??? wat zeggen jullie???
Wat voor haarkleur heb jij?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd lichte kleuren in de zomer, chicks diggen blond, vooral met blauwe ogen
Ben jij niet 12 ofzo?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Doe je ook aan trio's fanta, ik heb wellicht interesse
lichtbruin/donkerblond, blauwe ogenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
fucking vies.
[..]
Wat voor haarkleur heb jij?
Oh, krijg je dan ook een bunker thuis?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe rustig tegen hem vriend hij zit in het leger
zou die blonde wel rijgenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is wat anders dan die handbal chicks.
[ afbeelding ]
THEFXR weet.
Dude als je eenmaal bij de Marns zit fix jij wel een trio, niet met mij maar iig met 2 gewillige damesquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Doe je ook aan trio's fanta, ik heb wellicht interesse
Cutequote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overal donkerbruin met hele lichte rode tint in baard crew checking in.
Jij bent toch in de 40?quote:
Dat duurt nog 2 jaarquote:Op maandag 7 juli 2014 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dude als je eenmaal bij de Marns zit fix jij wel een trio, niet met mij maar iig met 2 gewillige dames
[..]
Cute
[..]
Jij bent toch in de 40?
die van ronda zijn wel fakequote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
THEFXR weet.
Nu heb ik zin om iemand op zn bek te rammen, bedankt héquote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
THEFXR weet.
nee, geen 40, dat is een mythequote:Op maandag 7 juli 2014 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dude als je eenmaal bij de Marns zit fix jij wel een trio, niet met mij maar iig met 2 gewillige dames
[..]
Cute
[..]
Jij bent toch in de 40?
Gast...echt royal sadness dit. Als jouw borsthaar begint te groeien en jouw penis is uitgegroeid ( laten we zeggen 21) dan misschien.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat duurt nog 2 jaarKan je niet gewoon snel snel vluggertje
de roidrage is in?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om iemand op zn bek te rammen, bedankt hé
Doe nou niet zo moeilijk, minderjarig is toch fucking geil. 17 jaarquote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gast...echt royal sadness dit. Als jouw borsthaar begint te groeien en jouw penis is uitgegroeid ( laten we zeggen 21) dan misschien.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gast...echt royal sadness dit. Als jouw borsthaar begint te groeien en jouw penis is uitgegroeid ( laten we zeggen 21) dan misschien.
meestal wiet om dat tegen te gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja man, die test kuurtjes beginnen te werken
sukkeltjequote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om iemand op zn bek te rammen, bedankt hé
Nee man, vechten is voor beta's.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom 1v1 dan laat me je niet pak slaag geven
dat is gewoon verboden om je als minderjarige te prostituerenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk, minderjarig is toch fucking geil. 17 jaarEn mijn lul is groter dan al deze anabole sjonnies hiero sowieso 20+ cm
Wie heeft er ruzie dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan gaan we even rond de tafel zitten en netjes onze ruzie oplossen
Ik sta boven de wetquote:Op maandag 7 juli 2014 22:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is gewoon verboden om je als minderjarige te prostitueren
Leuk dat je grote tools hebt maar heb liever een kleine ervaren pik dan een grote onervaren BWC.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk, minderjarig is toch fucking geil. 17 jaarEn mijn lul is groter dan al deze anabole sjonnies hiero sowieso 20+ cm
Noh.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
kom op, joh, kan je zijn lerares worden
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit ziet er wel tof uit op zich.
[ afbeelding ]
Ik las een keer dat iemand een salamander als tattoo heeft gezet.
trolololol
Je kent mijn ervarenheid niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuk dat je grote tools hebt maar heb liever een kleine ervaren pik dan een grote onervaren BWC.
And you thirsty.
[..]
Noh.
Gadverdamme, pijp nog liever een 9/10 aesthetic manquote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
THEFXR weet.
Dan niet hèquote:Op maandag 7 juli 2014 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongen. Hou op oke, je zet jezelf echt voor schut.
''Echt voor schut''
ja, ik dacht gewoon als slaafje on the sidequote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Leuk dat je grote tools hebt maar heb liever een kleine ervaren pik dan een grote onervaren BWC.
And you thirsty.
[..]
Noh.
lmaoquote:Op maandag 7 juli 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Klokov, ik heb een plekje op het internet voor je gevonden: http://www.reddit.com/r/tall
Hou niet van submissive boys.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik dacht gewoon als slaafje on the side
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vies dikke wijf moet je gewoon geen aandacht schenken man
Doe je niet goed, joh, misschien had ze wel een vriendin die wel wilde daten, maar nu heb je dat netwerk vernietigt.quote:
ja joh gewoon bombarderen die trollquote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of heb je het over die Penny?
Ach fuck it, dan maar geen trio.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Doe je niet goed, joh, misschien had ze wel een vriendin die wel wilde daten, maar nu heb je dat netwerk vernietigt.
omdat die jonge chicks gaar zijn in bed?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zou je mij willen doen dan?
Ik vind je haar wel leuk zittenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zou je mij willen doen dan?
Ik moest er aan denken omdat ze daar ook hun eigen vee slachten en vreten.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Shit ja....
Gelijk instant heimwee naar dat land man. Zo relaxed en rustig daar....
Edit: dit ging over faroereilanden, maar lijkt 100% lol
Lekker en sterkquote:
Jerk Off Instruction, van die porn waarbij chicks tegen je praten enzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat?
Nee, is allemaal zooi wat ik wil posten.
strong kokhalzingen
[ afbeelding ]
wat is dezequote:Op maandag 7 juli 2014 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Mij lijkt het wel leuk om van onderwerp te veranderen.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10204117028428478
Nee, kwam van /r/gonewild.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jerk Off Instruction, van die porn waarbij chicks tegen je praten enzo.
Lol en die gif. Die protein macro's though..
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat?
Nee, is allemaal zooi wat ik wil posten.
strong kokhalzingen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]![]()
--
Waar de neuk haal je al die shit vandaan?
Shit man.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jerk Off Instruction, van die porn waarbij chicks tegen je praten enzo.
Lol en die gif. Die protein macro's though..
weg met die gay shitquote:Op maandag 7 juli 2014 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Mij lijkt het wel leuk om van onderwerp te veranderen.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10204117028428478
Whehe sommige zijn dan zo dominatrix gekleed en dan gaan ze lachen om je zogenaamd kleine piemel. En beetje praten van jerk it for me, get your cock hard enz. Of ze zeggen dat je in een glas moet ejaculeren en dat drinken of zo op je rug liggen en in je eigen mond.quote:
Zag laatst een opname van een camgirl die haar kont fistte en toen zat er allemaal poep aan haar handquote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik krijg hem echt niet meer strak van porn. Doe mij maar camgirls.
Ik vind die camgirls eigenlijk niet zo bijzonder allemaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik krijg hem echt niet meer strak van porn. Doe mij maar camgirls.
je hoeft het niet te vertellen, het is niet dat iemand een gun tegen je kop houdt ofzoquote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zag laatst een opname van een camgirl die haar kont fistte en toen zat er allemaal poep aan haar hand
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Lmao, ik zag een keer een meisje haar kont dildo-en en toen kwam er opeens een drol een kijkje nemen.Ze stopte maar gelijk met dildo-en.
Ik kwam die gif gisteren tegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Lmao, ik zag een keer een meisje haar kont dildo-en en toen kwam er opeens een drol een kijkje nemen.Ze stopte maar gelijk met dildo-en.
Lupe Fiasco is chillquote:
Jij weet brah.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lupe Fiasco is chillNeigt steeds meer naar R&B i.p.v. hiphop.
Deze is ook nice:
Alleen Lasers vond ik echt tegenvallen. En Food & Liquor bedoel je alleen part I of ook part II?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
Lupe Fiasco's beste albums zijn The Cool en Food & Liquor.
Je zou maar als chick met allemaal dikke zwetende nerds op de foto moeten staan met te lange nagels die je dan betasten.quote:
1, 2 heb ik nooit gehoord denk ik. Ga eens downloaden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alleen Lasers vond ik echt tegenvallen. En Food & Liquor bedoel je alleen part I of ook part II?
Je weet dat iedereen hier 1,5 keer zo oud als jou is he.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom 1v1 dan laat me je niet pak slaag geven
Wist niet eens dat er mensen waren waarbij dit verschilt crewquote:
Heeft dezelfde lay-out als Part 1 en The Cool waarbij zijn zus begint met de intro. Nummers zijn ook weer meer R&B gericht i.p.v. het experimenteren met beats wat hij op Lasers deed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
1, 2 heb ik nooit gehoord denk ik. Ga eens downloaden.
Hoofdhaar gebruikt andere genen dan baardhaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er mensen waren waarbij dit verschilt crew
Ik heb 'm bijna binnen. Ik heb bijna alle muzieksmaken al gehad.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heeft dezelfde lay-out als Part 1 en The Cool waarbij zijn zus begint met de intro. Nummers zijn ook weer meer R&B gericht i.p.v. het experimenteren met beats wat hij op Lasers deed.
future house?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb 'm bijna binnen. Ik heb bijna alle muzieksmaken al gehad.
Toen ik 13 was was ik diehard Linkin Park fan, toen veel hiphop, JMT, AOTP, Celph Titled, Apathy, Demigodz, Snowgoons en o.a. Lupe Fiasco etc. etc. etc., en nu vooral elektro / aquacrunk / trap / grime en dat soort onzin.
I know dat feel lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen ik 13 was was ik diehard Linkin Park fan, toen veel hiphop, JMT, AOTP, Celph Titled, Apathy, Demigodz, Snowgoons etc. etc. etc., en nu vooral elektro / aquacrunk / trap / grime en dat soort onzin.
Sickening, same hair & facial hair masterrace checking in (6"4)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoofdhaar gebruikt andere genen dan baardhaar.
Same here, was 11-12 toen ik main stream rap luisterde (50 cent, DMX etc.) vervolgens hardstyle, linkin park, singer song writer, indie en nu meer under ground rap en elektro.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Toen ik 13 was was ik diehard Linkin Park fan, toen veel hiphop, JMT, AOTP, Celph Titled, Apathy, Demigodz, Snowgoons en o.a. Lupe Fiasco etc. etc. etc., en nu vooral elektro / aquacrunk / trap / grime en dat soort onzin.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sickening, same hair & facial hair masterrace checking in (6"4)
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Klokov, ik heb een plekje op het internet voor je gevonden: http://www.reddit.com/r/tall
Ja ook wel, maar daar is Awesome_ meer in thuis.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die bijna alle muziek kunnen waarderen.
Nice is dat, ik kan srs bijna overal wel naar luisteren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Verbosity het volgende:
Same here, was 11-12 toen ik main stream rap luisterde (50 cent, DMX etc.) vervolgens hardstyle, linkin park, singer song writer en nu meer under ground rap en elektro.
Hahaha, baasje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef Klokov het volgende:
Tall vind ik >2 meter, ben gewoon gemiddelde lengte voor een man vriend.
Handig ook, het hele weekend poverty festivals bezocht maar kon het meeste wel waarderen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen die bijna alle muziek kunnen waarderen.
1 van mijn vrienden is 2,08. Dan voel je je ineens niet meer zo grootquote:
Ja precies dat soort spul. Zal t morgen ff voor je opzoeken, moet nu weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja ook wel, maar daar is Awesome_ meer in thuis.
Tchami, Oliver Heldens, Belt & Wezol etc. bedoel je toch? Als je meer hebt, graag.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb ook een linkin park, nickleback periode gehad.
En zelfs nog eventjes fan geweest van Tokio Hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |