De krukaspakking tussen de versnellingsbak en de motor is lek waardoor hij heeel kut start en rookt als hij koud is, en pas goed loopt als hij warm is. Er zit zoveel speling op het frame dat je waarsch een bekeuring krijgt als je door rdw wordt aangehouden, volgens mij is de achterrem voering ook bijna op want die maakt sinds kort een akelig geluid.quote:
Shit ja....quote:Op maandag 7 juli 2014 12:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/floortj(...)1-2014/BNN_101343030
Zoiets dus.
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
De krukaspakking tussen de versnellingsbak en de motor is lek waardoor hij heeel kut start en rookt als hij koud is, en pas goed loopt als hij warm is. Er zit zoveel speling op het frame dat je waarsch een bekeuring krijgt als je door rdw wordt aangehouden, volgens mij is de achterrem voering ook bijna op want die maakt sinds kort een akelig geluid.
Ik durf hem nooit aan iemand te verkopen zo.... Kreeg er nog 5 tientjes voor lol...
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Redneck Yuri komt uit de Achterhoek, die fixed dat met twee handen op z'n rug. Iedereen uit de Achterhoek kan aan brommers sleutelen.
Laat je niet gek maken joh. Niet zo happen op die ouwe brompot.quote:
Iedereen die in een dorp gewoont heeftquote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Redneck Yuri komt uit de Achterhoek, die fixed dat met twee handen op z'n rug. Iedereen uit de Achterhoek kan aan brommers sleutelen.
Vriend, je kan hier ook makkelijk je maagdelijkheid verliezen.quote:
Eerst wachten op een nieuwe tentamenperiodequote:Op maandag 7 juli 2014 17:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, je kan hier ook makkelijk je maagdelijkheid verliezen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Eerst wachten op een nieuwe tentamenperiode
Volgend semester is Biologie hoofdvak.quote:
Skinwalker. By the rising of the first moon etc etcquote:Op maandag 7 juli 2014 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahha net als je denkt dat je alles hebt gezien..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:23 schreef THEFXR het volgende:
Fanta heeft een vriendje en komt hier niet meer, zal ook wel dikker zijn geworden
dat was dus al gebeurd, #deja vuquote:Op maandag 7 juli 2014 19:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Vrouwen die "gesettled" zijn en dus met alle remmen los van de berg af gaan lopen vreten.
Vrachtwagenchauffeur?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef IrCute het volgende:
Linkerwang verbrand tijdens het autorijden![]()
![]()
!!! #whitegirlproblems
Ik dacht aan Buffalo Bill.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Skinwalker. By the rising of the first moon etc etc
van de zomer thunderdome?quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Yuri: http://www.powned.tv/nieu(...)ideale_baan_aan.html
Haha oké man.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
De krukaspakking tussen de versnellingsbak en de motor is lek waardoor hij heeel kut start en rookt als hij koud is, en pas goed loopt als hij warm is. Er zit zoveel speling op het frame dat je waarsch een bekeuring krijgt als je door rdw wordt aangehouden, volgens mij is de achterrem voering ook bijna op want die maakt sinds kort een akelig geluid.
Ik durf hem nooit aan iemand te verkopen zo.... Kreeg er nog 5 tientjes voor lol...
Haha, dat is zeker waar. Ik heb op mijn 14de een Puch gerestaureerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
sickeningquote:Op maandag 7 juli 2014 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Eerst wachten op een nieuwe tentamenperiode
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef IrCute het volgende:
Linkerwang verbrand tijdens het autorijden![]()
![]()
!!! #whitegirlproblems
foute boelquote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Als een dude je voorstelt aan zijn ma, onverwachts..wat betekent dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |