SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierBEASTMODE
Vergeet de smurfenmuts niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker met je oversized tanktop en legging aan konijnendansje doen.
Heb je t over myquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker met je oversized tanktop en legging aan konijnendansje doen.
Goede inderdaad. En van deze armbandjes terwijl ze nooit een kerk van binnen hebben gezienquote:
Die dingen koop je (exact dezelfde) voor 1 dollar zoveel op chinese webshops, maar die krengen blijven bij mij nooit plakken.quote:
Al 3 jaar mattiequote:
Liever Czech Gangbang man, dit is echt waardeloos.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:41 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)jpt_25_mannen_i.html
Wat ongelooflijk geil.
Ik rock sowieso 6,5mm baardje hele jaar door, dus deel ze meestal maar uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Die dingen koop je (exact dezelfde) voor 1 dollar zoveel op chinese webshops, maar die krengen blijven bij mij nooit plakken.
Lekker geshined op Scheveningen net, tantoeveel jailbait gvd
Ga dit zo fixen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:52 schreef Verbosity het volgende:
Awesome haal de avatar van die Isaac Cuenca er even uit en plaats die van mij er weer in. Hij heeft die van mij verwijderd en van hem erin geplaatst
Deze dus:
[ afbeelding ]
wil je me stalke fso :squote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dat niet te veel info over je privacy, Youri?
sie je snel sgatje :$ :$quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Blanke in wit met rode romeleos???? In de Bijlmer komt goed
Waardeloos ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
KaoloBrazil zal wel winnen omdat dat moet. Hoop dat die Neymar z'n poten nog eens breekt.
Ik weet het niet. Ik ben geneigd te zeggen van wel, maar goed. Dat zullen Uruguay, Italië en Engeland ook gedacht hebben en die is het ook niet gelukt om ze te verslaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waardeloos ja.
Denk je dat NL morgen wint?
bout three fiddyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel sma's heb je al gebald in garageboxen?
nou seg jij ben ook nie aardig :squote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dikke blanke met rode adipowers oké zie je daar
Hoorde zonet dat toen Colombia de vorige keer speelde, en ze wonnen, er 8 mensen gedood waren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben geneigd te zeggen van wel, maar goed. Dat zullen Uruguay, Italië en Engeland ook gedacht hebben en die is het ook niet gelukt om ze te verslaan.
Ik hoop dat Colombia kampioen wordt tho.
Heb t over mezelf hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
bout three fiddy
[..]
nou seg jij ben ook nie aardig :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk ook wel zoiets, als ze eruit vliegen krijgen we riots.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoorde zonet dat toen Colombia de vorige keer speelde, en ze wonnen, er 8 mensen gedood waren.Daarom zeggen 'ze' ook dat Brazilie door moet want anders breekt de hel los daar.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
Sickening spoiler brahimo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk ook wel zoiets, als ze eruit vliegen krijgen we riots.If not now, then when.
Not so much.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah.Onderhand was je al aan het cutten toch?
Gew eten wat je wil, je maag ziet het toch niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha yeah. Helaas de aankomende twee weken weer langzaam beginnen met kcals tellen en op onderhoud eten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
zou allemaal de anus schoon likke hmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk ook wel zoiets, als ze eruit vliegen krijgen we riots.
But wait, there's more.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed man, komt goed.quote:
Nee Weissmano, dat is niet helemaal waar. Terug naar de schoolbanken jij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew eten wat je wil, je maag ziet het toch niet.
Maar waarom eet je dan zovaak junkfood en ijs enzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee Weissmano, dat is niet helemaal waar. Terug naar de schoolbanken jij.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
But wait, there's more.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik nu niet tel, en 'zovaak' is niet zovaak.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar waarom eet je dan zovaak junkfood en ijs enzo?If not now, then when.
Vaasje erbij, bitterballetjes erbij. Lekker man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef Awesome_ het volgende:
Zou met VMS wel avondje vleeskeuren op terras. Wij begrijpen elkaar denk ik.
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGquote:
?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds ik in de Bijlmer woon begrijp ik Etha.
Die met die leren broek die met RR mee gaat zou ik wel doen.quote:
4 dagen geleden belde, ze willen hun filmpje terugquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vreemde manier van ten huwelijk vragen.
https://www.facebook.com/photo.php?v=990449290982667
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:14 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Oh yeah, ik heb op mijn flikker gehad van mijn meester (no1uknow). Morgen ga ik het beter doen!!!
Heb je FIFA 13?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
4 dagen geleden belde, ze willen hun filmpje terug
zelfs de seconde hetzelfdequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:41 schreef no1uknow het volgende:
WOJOW op precies dezelfde tijd gepost kkwaus
kankerwaus, oke 1 potje dan slapenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom 13 brah. Ik had je eergisteren ook een in-game message gestuurd.
Prima.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef no1uknow het volgende:
rook nog ff een peuk als je nog bezig bent
nee dan moet ik opzoeken hoe dus jij moetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, fifa start nu op man. Beter nodig jij mij uit.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef Sapstengel het volgende:
PC gaming Windows 8.1 masterrace
[ afbeelding ]
Yuri got tha jungle feverrrrrrrrrrquote:
Staat ze nou in een een of ander voorraadhok op d'r werk of zo?quote:
Niet echt, ging pas om 5 uur slapen en ben nu al wakker. Heb de wekker expres vroeg gezet om weer te kunnen FOK!kenquote:
Waarom post je in dit topic?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sport of andere lichaamsbewegingen.
Doe gewoon alsof je lift zo doe ik ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik een Slowslet ben en overal wel eena opduik.
scheer je wegquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sport of andere lichaamsbewegingen.
sig-waardigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:42 schreef Klokov het volgende:
Gefeliciteerd No1uknow met het winnen van de GYM-cup.
hey mcnultyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:56 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof je lift zo doe ik ook.
die fotoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:34 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Laat hem met rust. Hij is de nieuwe benjamin.
US / Jij en je verkering #15
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die foto![]()
wat een vies lelijke chick.
ik zou me staaf nog liever in de blender steken dan hem hier in hangen foi foi foi
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die foto![]()
wat een vies lelijke chick.
ik zou me staaf nog liever in de blender steken dan hem hier in hangen foi foi foi
Je zit in Tanner stage 4 of 5. Oud genoeg om serieus te liften. Begin lekker jong. Ga je later blij mee zijn.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:50 schreef Teddyburrr het volgende:
Iedereen hier help Fylax de gym in te schoppen. We zouden allemaal wel wat jaren eerder begonnen willen zijn met deze shit.
Je hebt een leuke leeftijd om te beginnen met trainen. Maar je moet het zelf willen. Niemand gaat voor je kunnen trainen. Bezoek het Bodybuilding topic voor meer info.quote:
Ik ben nogal lui snapje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Je hebt een leuke leeftijd om te beginnen met trainen. Maar je moet het zelf willen. Niemand gaat voor je kunnen trainen. Bezoek het Bodybuilding topic voor meer info.
ik ook vriendquote:
Oh..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:30 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Jij was de grote nieuwe belofte, maar jij wil niet trainen.
Tjaa....
swsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
doe gewoon normaal zo doe ik ook
ja tog
laterzz
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jonger dan de meesten, ouder dan veel anderen.
Ook ouder dan ik ben
oud vlees moet als eerste opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook ouder dan ik ben
Waarom post jb niet meer? Is ze de vloer aan het boenen terwijl jij met je luie aars aan het fokken bent?quote:
Haha wat een baas. Jammer dat Nicki Minaj niet meer in de jury zit.quote:
About that.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom post jb niet meer? Is ze de vloer aan het boenen terwijl jij met je luie aars aan het fokken bent?
Jonge ik kan hier toch niet op masturberen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook ouder dan ik ben
Terecht natuurlijk, staat in het niets bij hrt emotionele leed als ze je van de weg moeten schrapen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef no1uknow het volgende:
140 euro boete voor niet dragen van gordel als passagier, avond om nooit te vergeten #yolo
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, staat in het niets bij hrt emotionele leed als ze je van de weg moeten schrapen.
inb4 Dima boekt vakantie naar Magaluf.quote:Can confirm, UK brah checking in who has been Maga.
Sloots gonna sloot does not even cut it.
Few of my personal experiences there:
- random girl comes into my room, asks me to put my onesie on that i was trolling in around the hotel earlier, then we proceed to smashing
- another girl was begging me to go in raw with her while 4 of my friends and 2 of her friends were watching
-On a cruise and the game was basically who could suck the guy off to make him hard the quickest.
-same cruise another game was how many people can write their name on selected girls tits
- carnage bar crawl, girls were taking underwear off to swap with guys. Girls sucked so much dink in the last club.
-girl banged 6/10 of my group within 2 nights, got a facial 4 times and every time came and showed the rest of us. Just walking around the hotel with love juice on her face lols
wowjooow gek zeker ziekke gewichten pas je wel op dat je spieren niet afscheurd onder dese zieke gewichtenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:07 schreef Xa1pt het volgende:
Bam! 3x95 SQ en 4x120 DL na een maandje op een plateau te hebben gezeten.
Haha, ja veel hoger moet ik naturel niet gaan inderdaad.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wowjooow gek zeker ziekke gewichten pas je wel op dat je spieren niet afscheurd onder dese zieke gewichten
mij maak je niet wijs dat dit natty is behaaldquote:Op zondag 6 juli 2014 14:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Haha, ja veel hoger moet ik naturel niet gaan inderdaad.
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wowjooow gek zeker ziekke gewichten pas je wel op dat je spieren niet afscheurd onder dese zieke gewichten
Zeker wel, ik doe mee aan de powerlifting championships van dit jaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mij maak je niet wijs dat dit natty is behaald
srs?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zeker wel, ik doe mee aan de powerlifting championships van dit jaar.
Gvdquote:Op zondag 6 juli 2014 14:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat komt er gvd dan wel in de buurt van je standards dan?
2x bijna geneukt?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisje uit mijn omgeving die dezelfde opleiding doet en in het zelfde jaar zit lijkt op emilia clarke op deze foto. Alleen is zij blond met blauwe ogen maar ze hebben dezelfde schedel structuur en gezichtskenmerken.
Kwam haar iedereen keer op het treinstation tegen de afgelopen tentamens, ik heb een zware crush op haar. Woensdag en vrijdag zaten we in hetzelfde lokaal voor een herkansing, ze deed zieke mirrin' kan ik je vertellen.
Zij is idd sickening hnnnnnng.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisje uit mijn omgeving die dezelfde opleiding doet en in het zelfde jaar zit lijkt op emilia clarke op deze foto. Alleen is zij blond met blauwe ogen maar ze hebben dezelfde schedel structuur en gezichtskenmerken.
Kwam haar iedereen keer op het treinstation tegen de afgelopen tentamens, ik heb een zware crush op haar. Woensdag en vrijdag zaten we in hetzelfde lokaal voor een herkansing, ze deed zieke mirrin' kan ik je vertellen.
Als ik het goed begrepen hebt komt dat doordat er in de boeken op dit moment vrij weinig gebeurd.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer dat haar rol zo ontzettend saai is.
Hoe dom kun je zijn?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef no1uknow het volgende:
140 euro boete voor niet dragen van gordel als passagier, avond om nooit te vergeten #yolo
en wie mirrde ze dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
140 euro is wel behoorlijk buiten proporties. Maarja dit is nederland, waarbij een automobilist gestraft moet worden omdat ie het gore lef heeft gehad om überhaupt een auto te kopen/rijden.quote:
Mwah, de boetes voor zonder gordel en niet handsfree bellen zijn imo wel terecht. Geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde is ook wel iets waar ze eens actief op mogen controleren. Gewoon agent daar neerzetten en iedereen van de weg halen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
140 euro is wel behoorlijk buiten proporties. Maarja dit is nederland, waarbij een automobilist gestraft moet worden omdat ie het gore lef heeft gehad om überhaupt een auto te kopen/rijden.
Wat een onzin, wat mij betreft maken ze die boetes dubbel zo hoog.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
140 euro is wel behoorlijk buiten proporties. Maarja dit is nederland, waarbij een automobilist gestraft moet worden omdat ie het gore lef heeft gehad om überhaupt een auto te kopen/rijden.
Ach zo'n overijverige agent die ff naar binnen zit te koekeloeren en dan maar besluit iemand op de achterbank een boete van 140 piek te geven. Een echte vent wordt geen agent, en zeker niet zo'n overijverige bonnenschrijver die na 2 dagen z'n quotum al heeft gehaald voor de rest van de maand.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat mij betreft maken ze die boetes dubbel zo hoog.
Je kan je gordel ook gewoon om doen. If you can't pay the fine, don't commit the crime.
Dat heb ik net zelf bedacht.
Eigen verantwoording. Kiest er zelf voor om geen gordel om te doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:44 schreef Beach het volgende:
Precies liever met je kop door de voorruit dan moeilijk doen over een gordel.
Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Eigen verantwoording. Kiest er zelf voor om geen gordel om te doen.
Zit er aan te denken om bij de politie te gaanquote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Een echte vent wordt geen agent, en zeker niet zo'n overijverige bonnenschrijver die na 2 dagen z'n quotum al heeft gehaald voor de rest van de maand.
Fair enough, die flikkers zitten ertussen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach zo'n overijverige agent die ff naar binnen zit te koekeloeren en dan maar besluit iemand op de achterbank een boete van 140 piek te geven. Een echte vent wordt geen agent, en zeker niet zo'n overijverige bonnenschrijver die na 2 dagen z'n quotum al heeft gehaald voor de rest van de maand.
Het is wel een variant op de bestaande, ik vrees voor copyrightissues.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:50 schreef Awesome_ het volgende:
Wel catchy vms, denk dat dat wel aan kan gaan slaan.
Tuurlijk huftergedrag mag zwaar bestraft, maar als je ziet wat een snelheidsovertreding op een lege 5baans snelweg kostquote:Op zondag 6 juli 2014 17:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fair enough, die flikkers zitten ertussen.
Maar mensen die eerst over een doorgetrokken streep inhalen ofzo gaan inhalen, aan de kant gezet worden, en dan lopen zeiken over het bedrag mogen ze wat mij betreft afschieten. Iedereen weet dat die boetes hoog zijn, doe het dan gewoon niet. Gegokt en verloren.
Ik rij ook standaard 20 te hard, behalve in dorpen enzo, maar ik zorg er gewoon voor dat ik niet gepakt word. En zo wel, dan zeik ik niet.
Jij liever dan ik. Met 1500 euro netto per maand thuiskomen en nog kuturen werken ook. No thx jeffquote:Op zondag 6 juli 2014 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om bij de politie te gaan
srs
Ja ze staat er wel voor open, ze keek me echt aan met die bambi ogen. Ik kom haar hopelijk bij de eerste tentamen periode - 7-8 weken na start schooljaar - weer tegen op station en dan aanspreken. Maar hield ik mezelf ook voor bij de laatste tentamens maar geen move gemaakt. Maar heb zoveel pijn nu, moet gewoon gedag zeggen minimaal als ik haar weer tegenkom.quote:
Dat is eigenlijk best wel triest.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik voel me altijd zon ontzettende badass als ik de posts van Dima lees
Doe dan gelijk 1000 euro boete voor kutfietsers die drukker zijn met hun telefoon dan de omgevingquote:Op zondag 6 juli 2014 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fathank.Gewoon ¤ 1000,- boete voor geen gordel dragen. Iemand die te lui is om 1 seconde de tijd te nemen om voor zijn eigen veiligheid een gordel om te doen.
[..]
Dat is eigenlijk best wel triest.
Gaat niks wordenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ze staat er wel voor open, ze keek me echt aan met die bambi ogen. Ik kom haar hopelijk bij de eerste tentamen periode - 7-8 weken na start schooljaar - weer tegen op station en dan aanspreken. Maar hield ik mezelf ook voor bij de laatste tentamens maar geen move gemaakt. Maar heb zoveel pijn nu, moet gewoon gedag zeggen minimaal als ik haar weer tegenkom.
Dat ook ja, erg irritant.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe dan gelijk 1000 euro boete voor kutfietsers die drukker zijn met hun telefoon dan de omgeving.
Duizend euro je moer. Vanaf nu betaal ik helemaal nergens mee voor.quote:
Arme jongen.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Duizend euro je moer. Vanaf nu betaal ik helemaal nergens mee voor.
Prima.quote:
" Ja maar "quote:Op zondag 6 juli 2014 19:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Duizend euro je moer. Vanaf nu betaal ik helemaal nergens mee voor.
Human beanquote:Op zondag 6 juli 2014 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahahaha, Sap, check deze hele video.
"I'm not a monkey, I'm a human bean".
Ik ga dood hier.
300 euro voor onnodig toeterenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, de boetes voor zonder gordel en niet handsfree bellen zijn imo wel terecht. Geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde is ook wel iets waar ze eens actief op mogen controleren. Gewoon agent daar neerzetten en iedereen van de weg halen.
Snelheidsboetes mogen wel iets omlaag, of misschien gekoppeld worden aan tijdstip. 70 in de bebouwde kom op maandag om 03:00 's nachts is bijvoorbeeld een stuk minder gevaarlijk dan om 15:10 als de weg vol is met schoolkinderen.
En ik vind 230 euro voor niet voorsorteren waar het wel moet ook aardig overdreven. Net als over doorgetrokken streep rijden, ook 230 euro.
Ga altijd kapot om die shit.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Human bean![]()
inb4 photoshops op zn news feed
Alleen als het educatief verantwoord is.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mag je eigenlijk vagina's posten? Ik stuitte net echt op een sickening gifje.
[..]
Ga altijd kapot om die shit.
Nee, dikke aso en ze kijkt alsof ze er een einde aan wel makenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou geven?
inb4 teveel notifications in taakbalk.
Zou niet raken/10quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:56 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof je lift zo doe ik ook.
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
Idd man als ik op mn 14e begon met liften was ik nu een zieke beer geweest.
Ook al die puberteit gains.
Maar hij heeft al een vriendin dus waarom liften?
Nog geen penislengte verschil met jezelf vriend.quote:
Begin met kettlebelltraining, dat heb ik ook gedaan omdat ik lui benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er eens wat mee danquote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam haar iedereen keer op het treinstation tegen de afgelopen tentamens, ik heb een zware crush op haar. Woensdag en vrijdag zaten we in hetzelfde lokaal voor een herkansing, ze deed zieke mirrin' kan ik je vertellen.Sapquote:
Haten op de politie, ik had beter van je verwacht Henk.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach zo'n overijverige agent die ff naar binnen zit te koekeloeren en dan maar besluit iemand op de achterbank een boete van 140 piek te geven. Een echte vent wordt geen agent, en zeker niet zo'n overijverige bonnenschrijver die na 2 dagen z'n quotum al heeft gehaald voor de rest van de maand.Dit x2quote:Op zondag 6 juli 2014 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fathank.Gewoon ¤ 1000,- boete voor geen gordel dragen. Iemand die te lui is om 1 seconde de tijd te nemen om voor zijn eigen veiligheid een gordel om te doen.
[..]
Dat is eigenlijk best wel triest.Doorgetrokken streep en verdrijvingsvlakken zijn wel terecht. Als automobilist mag je er daar vanuit gaat dat er niemand overheen rijdt. Wanneer iemand dat wel doet kan het voor gevaarlijke situaties zorgen. De snelheidsboetes mogen wat mij betreft ook vors omlaag. Het is alleen jammer om deze subjectief te maken, wellicht in de toekomst met verkeersborden die zich automatisch aanpassen aan de omstandigheden (file, spits, kinderen, e.d.). Tot dan alleen snelheidsovertredingen buiten de bebouwde kom omlaag.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, de boetes voor zonder gordel en niet handsfree bellen zijn imo wel terecht. Geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde is ook wel iets waar ze eens actief op mogen controleren. Gewoon agent daar neerzetten en iedereen van de weg halen.
Snelheidsboetes mogen wel iets omlaag, of misschien gekoppeld worden aan tijdstip. 70 in de bebouwde kom op maandag om 03:00 's nachts is bijvoorbeeld een stuk minder gevaarlijk dan om 15:10 als de weg vol is met schoolkinderen.
En ik vind 230 euro voor niet voorsorteren waar het wel moet ook aardig overdreven. Net als over doorgetrokken streep rijden, ook 230 euro.Je mag wel dmenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mag je eigenlijk vagina's posten? Ik stuitte net echt op een sickening gifje.
[..]
Ga altijd kapot om die shit.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, dikke aso en ze kijkt alsof ze er een einde aan wel maken
[..]
Zou niet raken/10
[..]
[..]![]()
[..]
[..]
Nog geen penislengte verschil met jezelf vriend.
[..]
Begin met kettlebelltraining, dat heb ik ook gedaan omdat ik lui benvorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe er eens wat mee dan
[..]
Sap![]()
[..]
Haten op de politie, ik had beter van je verwacht Henk.
[..]
Dit x2
[..]
Doorgetrokken streep en verdrijvingsvlakken zijn wel terecht. Als automobilist mag je er daar vanuit gaat dat er niemand overheen rijdt. Wanneer iemand dat wel doet kan het voor gevaarlijke situaties zorgen. De snelheidsboetes mogen wat mij betreft ook vors omlaag. Het is alleen jammer om deze subjectief te maken, wellicht in de toekomst met verkeersborden die zich automatisch aanpassen aan de omstandigheden (file, spits, kinderen, e.d.). Tot dan alleen snelheidsovertredingen buiten de bebouwde kom omlaag.
[..]
Je mag wel dmen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |